Appartement Villas Margaritas ****

Appartement Villas Margaritas
Villas Margaritas

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Villas Margaritas bij:

15 reviews over Appartement Villas Margaritas in het Nederlands

Redelijk verzorgd

Hannie Schouten, 16-11-2008

Het was vrij netjes toen we aankwamen maar we merkten dat er tussentijds zo min mogelijk werd schoongemaakt.

Buiten terrasmeubilair onder de vogelpoep en rommel op het balkon. Er is in die twaalf dagen niks aan gedaan zelfs niet even aangeveegd.

Dat geld ook voor de trappenhuizen etc. veelrommel en troep......maar ook hier werd niet geveegd! 1 x slecht gegeten in buffetrestaurant!!!

Gereisd met partner in november 2008

Prima

de Groot, 30-10-2008

De afsluiting van de Schuifpuien is erg slecht dus ae schuiven.lles moet mee of in een kluisje worden opgeborgen want ze zijn ondanks het slot zo open t
Gereisd familie in oktober 2008

aanrader voor iedereen

eikhoudt johan paul, 14-9-2008

zeer mooi park, al zaten wij aan een rotstuin aan de wegzijde t.o het waterpark. minpuntje is het niet goed bereikbaar zijn met je koffers. enkele trappetjes op en af.

houten ligstoelen met kussens:)

heerlijk.

ga eens van de hoofdstraat de spaanse wijk in.

vriendelijke mensen en vooral betaalbaar.

supermarkten zijn groot en van alles voorzien.

wij hadden voor 2 weken een auto gehuurd. prijsklasse a dus een kleiner type.

we kregen de grootste.

dus al met al toppie.

Gereisd familie in september 2008

Mooie accomodatie!

Aafje, 12-8-2008

Prima luxe hotel en aardige bediening en service. Een poging tot wat Spaans spreken doet altijd wonderen!

Wel aan te raden om een taxi (E 4,50) te nemen naar Riu Hoteles: mooi breed wit zandstrand met prachtige golven.

Tip voor de zomermaanden: zet de koelkast goed koud want anders blijft de melk maar bederven...

Gereisd familie in augustus 2008

Erg goed, lekker genoten, super super

Lorence, 12-8-2008

Het appartement is ruim genoeg voor twee mensen.In het appartement vind u een bad/douche ( die erg goed is ) een grote kast, groot bed, tv met bvn, keukentje, zwembad groot,ligbedden gratis. ligging ook goed, moet wel ff lopen naar het strand en centrum.maar is te doen. Je kunt ook fietsen huren voor 7 euro per dag en 5 euro borg per fiets. zo kun je veel van het eiland zien. Supermarkt de Netto is om de hoek. Is wel prijzig.

's avonds werd het frisser en dat was erg lekker.

Veel dingen te doen.

Gereisd met partner in augustus 2008

super aanrader voor een gezinsvakantie

Karin Mouton, 7-8-2008

Het is een erg mooi complex en zeer kindvriendelijk. Het enige wat ik miste een animatieteam voor overdag en s'avonds.

het eten is erg goed en het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd familie in juli 2008

Ruim opgezet complex

Nathalie, 28-7-2008

Het complex was erg groot en ruim opgezet, wij hadden een driekamerappartement en die waren heerlijk. Altijd warm water, electriciteit stabiel, kortom, prima complex. Personeel bij de receptie had wat mij betreft iets meer service mogen geven. Ik ging zonder mijn man maar wel met onze twee kinderen op vakantie en droeg dus alle koffers in mijn eentje. Kleine moeite dan om te zeggen dat er karretjes beschikbaar zijn... Wel kreeg ik middenin de nacht schone lakens toen mijn dochter overgegeven had. Zwembaden wel erg koud water, maar dat went wel. Voldoende ligbedjes. Eten was gevarieerd en lekker, maar na twee weken snak je wel naar wat anders, maar dat is logisch en geen kritiek naar het complex. Bediening erg goed.

Waterpark naast complex redelijk prijzig maar wel erg leuk. Eiland zelf heeft me niet geraakt, ik hoef voor Fuerteventura zelf niet meer terug. Leuk stadje ook wel, niet heel groot of veel winkels, maar leuk genoeg. Kidsclub erg leuk tot een jaar of negen.

Gereisd familie in juli 2008

M. Wit, 23-4-2008

Mooi gelegen Hotelcomplex zo'n 10 minuten lopen vanaf het strand 3 mooie zwembaden.

Wel is er voor de kinderen en volwassennen weinig amusement in de avonden. Het eten is goed verzorgd, wel wat eentonig.

De kamer is ruim en netjes , wel kan het wat beter schoongemaakt worden en wat regelmatiger de handdoeken ververst worden.

Maar zeker aan te bevelen

Gereisd familie in april 2008

Mike, 2-3-2008

De appartementen zijn top, veel ruimte en wordt 5 maal elke week schoongemaakt. We waren niet allinclusieve en de keuken is misschien een beetje klein om erin een 3 gangen maaltijd te maken!

We hebben de buffet (ontbijt en diner) en paar keer geprobeerd en die waren ook goed, misschien een beetje "simpel" maar dat kan ook gezegd worden voor meest restaurants in de buurt.

Het is mogelijk en goedkoop om de maaltijden direct met de hotel te regelen als je niet zeker weet.

De mensen zijn aardig en behulpzaam.

Van de drie zwembaden (2 groot en 1 voor kinderen is maar een van de grote verwarmde, en afhankelijk van de weeromstandigheden is het toch een beetje koud.

Corralejo zelf is een typische stad voor de toeristen- veel (dutyfree)winkels, restaurants etc.

Het centrum is wel ~20mins loopafstand vanaf het hotel, maar alleen maar 3 euro met een taxi.

Let op voor de kleine tram/trein tour die een stadtocht doet, zelfs onze 5 jaar zoon vond het saai!

Gereisd familie in februari 2008

M. Maranus, 26-2-2008

1 minpunt :de vloertegels bij het kinderbad waren erg glad en dus gevaarlijk.
Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villas Margaritas in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villas Margaritas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villas Margaritas scoort een 8 uit 10 op basis van 15 reviews.