7,3

7 reviews over Bungalow Villas Majoreras in het Nederlands

Lia, 4-4-2008

Hebben 2 weken in deze villa gezeten. Ligging is erg goed. dicht bij centrum, 50 meter van zee en op 150 meter zijn meerdere strandjes. Voor de mooie grote duinen en stranden moet een stuk verder gelopen worden auto of fiets is dan aan te raden.

wij zaten in nr 4. woonkamer is klein. Als je hier met 4 mensen moet vertoeven wordt het krap. Bedbank had wel z'n beste tijd gehad, maar keuken tc. waren goed uitgerust. Huis is erg gehorig. Aanvankelijk Nederlanders naast ons (misschien was het Marieke)waar we geen last van hadden, maar daarna kwam er een Spaanse familie die overdag en 's avonds ook nog veel familie op bezoek had. Het was gedaan met de rust. Binnen en ook achter bij het zwembadje.Wij verkaste dan naar voren waar je ookmgoed kon zitten (en rustig).

Gereisd anders in april 2008

Marieke, 16-3-2008

12 dagen in Villa Majoreras doorgebracht. Plus- en minpunten, maar overall gezien kan ik de villa ( nr. 3) het best omschrijven als 'vergane glorie'.

+: mooie woning (buitenkant en voortuin, marmeren vloeren), diverse terrassen dus altijd zon, privezwembad (alhoewel ijskoud water), ruim opgezet, schoon en regelmatig wissel handdoeken / beddengoed, goede schoonmaak, de dame geeft ook extra service als je iets vraagt.

-: oud meubilair, van de 3 lampen werken er twee niet, vieze banken, keukenapparatuur niet in orde, veel trappen, gordijnen komen spontaan naar beneden vallen, rolgordijnen werken niet, oud sanitair, blaffende honden 's nachts (villa staat in woonwijk).

Als er aan onderhoud gedaan zou worden: perfecte villa, maar helaas, dat gebeurt blijkbaar niet.

Gereisd met partner in maart 2008

Ol en Wil, 12-6-2007

Net terug van 10 dagen Fuerteventura in villas Majoreras. Heerlijke villa met veel ruimte, prive zwembadje en een prachtig uitzicht. Op loopafstand van het centrum van Corralejo. Strand is niet echt dichtbij, een huurauto of fiets is eigenlijk wel nodig om de mooiste stranden te kunnen bezoeken. Keuken is gloednieuw. Geen kakkerlakken! Volgende keer zeker weer naar deze villa!
        Gereisd anders in juni 2007

Familie van Eck, 15-8-2006

hebben van 30 juli tot 6 augustus met 3 personen in villa 1 gezeten, schoonmaak 4 maal, handdoekwissel 3 maal, voldoende ruimte, parkeerplaats altijd te vinden, je moet soms wel 25 mtr lopen.

Goed uitgeruste keuken, goede bedden.

Ligbedden zijn goed te gebruiken met je eigen badhanddoek, ( wat op zich niet ongebruikelijk is)

Gereisd anders in augustus 2006

yvonne, 2-4-2006

Net terug van 1 week Majoreras, hebben eigenlijk spijt dat wij niet Villa's Brisas del Mar hebben gekozen.

Deze hebben wij bekeken

Wij hadden villa nr 3.

Meubilair in huiskamer is heel summier, 1 bank vies en stuk en niet te zitten! 1 salontafel, 1 laag stoeltje een eethoek in een vrij smal oppervlak.

Een uitgebreide keuken waarvan het kooktoestel 1 pit het niet deed. Verwacht geen zeezicht, er staat een huis voor gebouwd. Wel zeezicht vanaf de hogere terrassen en in villa 1.

Tussendoor kan je wel de zee zien.

Sateliet deed het niet

Wij hebben 1x wisseling van handdoeken gehad, beddengoed niet verwisseld in 1 week tijd.

Plastic stoeltjes, harde ligbedden zonder kussentjes of dekjes. Die hebben wij zelf gekocht en achtergelaten!

Parkeerplaats voor de deur is er niet altijd!

Wij gingen voor 1 week rust en zon en die hebben wij gehad.

Maar wij gaan hier niet naar terug

Gereisd anders in april 2006

krista, 6-1-2006

'Majoreras is een mooie villa, al zijn

wij er nu 2 x geweest , zie je het meubilair wel achteruitgaan.

Prima plek , waar je altijd wel een plekje kunt vinden om te zonnen, voor-achter , boven dakterras , terras slaapkamer of rondom het zwembadje.

Keuken is van alle gemakken voorzien, veel inboedel , je hoeft echt niets mee te nemen. Wordt prima schoongemaakt.

Als je een auto huurt kun je deze prima voor de deur parkeren. stadje is op loopafstand waar je heerlijk kunt eten.

Aanrader voor een prima vakantie.

Gereisd anders in januari 2006

Gerard, 22-9-2003

Leuke villa, voldoende gelegenheid tot zonnen (drie terrassen) ook aan zwembad (-je). Mooi uitzicht van terras op zee en haven Corralego. Enige minpunt is dat er (bij laat vertrek) geen gelegenheid is om te douchen/om te kleden etc.
              Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Villas Majoreras in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Villas Majoreras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Villas Majoreras scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.