Villa Tania ****

Tania
8,5

2 reviews over Villa Tania in het Nederlands

jacob, 19-4-2006

schitterend mooie 'villa' = 2 onder 1 kap. Zeer ruim en zeer luxe qua opzet en uitrusting. Een van de mooiste onderkomens die wij in Corralejo gezien hebben. Afstanden naar het grote strand en de winkelstraat/centrum is best wel groot, zo'n 30 minuten lopen. Goed voor de lichaamsbeweging. Is met kinderen eigenlijk niet te doen.

Zwembad was heerlijk, zo'n 20 graden.

Kan bij niet worden verwarmd, heeft nl. geen verwarmingselement. Naastgelegen villa (via Engelse reisorganisatie) wel en kan me voorstellen dat dit frustrerend kan werken, gezien eerdere reactie op Villa Tania.

Schoonmaak 2 x p/week en wel een kluisje.

Wij hebben het er erg naar ons zin gehad.

Gereisd anders in april 2006

Fam. Hoek, 13-1-2006

Villa is werkelijk prachtig, mooi ruim en ook de ruimte om het huis is meer dan voldoende.Zwembad is fantastisch om te zien maar helaas: voor iedereen heerlijk verwarmd, alleen voor ons (OAD) was het ijskoud, 9 graden. Hier heb je dus gewoon niets aan. Het is erg frustrerend als iedereen om je heen lekker in het water ligt en jij niet (onze kinderen van 3 en 5 jaar begrepen er ook niets van). Na vijf dagen klagen en weer wachten omdat het geregeld zou worden, kregen wij te horen dat in de brochure niet stond dat het verwarmd zou zijn. Er is geen kluisje. Geen receptie. Het nabijgelegen complex dat als zodanig zou fungeren is gesloten. Schoonmaak slechts 1x pw. De villa staat in een nette buurt met veel soortgelijke villa's. Bushalte en supermarkt zijn vlakbij, strand en centrum en verder vertier een half uur verder. Veel plezier als u deze villa geboekt hebt, wij gaan er niet weer heen.
      Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tania in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Tania scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.