Beoordelingen Villa Tania****

Het weer

25  °C

20 april 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
2 beoordelingen
Beoordelingen Villa Tania****
Pergolas III S/N, E-35660, Corralejo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tania**** in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tania**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Villa Tania scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tania**** in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tania****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Villa Tania**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Fuerteventura. Vergelijk Villa Tania**** met andere accommodaties in Corralejo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

2 beoordelingen over Tania****

2 beoordelingen
8,5
Toon score en beoordelingen van:
jacob
9,0

19-4-2006 schitterend mooie 'villa' = 2 onder 1 kap. Zeer ruim en zeer luxe qua opzet en uitrusting. Een van de mooiste onderkomens die wij in Corralejo gezien hebben. Afstanden naar het grote strand en de winkelstraat/centrum is best wel groot, zo'n 30 minuten lopen. Goed voor de lichaamsbeweging. Is met kinderen eigenlijk niet te doen.
Zwembad was heerlijk, zo'n 20 graden.
Kan bij niet worden verwarmd, heeft nl. geen verwarmingselement. Naastgelegen villa (via Engelse reisorganisatie) wel en kan me voorstellen dat dit frustrerend kan werken, gezien eerdere reactie op Villa Tania.
Schoonmaak 2 x p/week en wel een kluisje.
Wij hebben het er erg naar ons zin gehad.

Fam. Hoek
8,0

13-1-2006 Villa is werkelijk prachtig, mooi ruim en ook de ruimte om het huis is meer dan voldoende.Zwembad is fantastisch om te zien maar helaas: voor iedereen heerlijk verwarmd, alleen voor ons (OAD) was het ijskoud, 9 graden. Hier heb je dus gewoon niets aan. Het is erg frustrerend als iedereen om je heen lekker in het water ligt en jij niet (onze kinderen van 3 en 5 jaar begrepen er ook niets van). Na vijf dagen klagen en weer wachten omdat het geregeld zou worden, kregen wij te horen dat in de brochure niet stond dat het verwarmd zou zijn. Er is geen kluisje. Geen receptie. Het nabijgelegen complex dat als zodanig zou fungeren is gesloten. Schoonmaak slechts 1x pw. De villa staat in een nette buurt met veel soortgelijke villa's. Bushalte en supermarkt zijn vlakbij, strand en centrum en verder vertier een half uur verder. Veel plezier als u deze villa geboekt hebt, wij gaan er niet weer heen.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?