Appartement Oasis Royal ***

Oasis Royal
6,7

11 reviews over Appartement Oasis Royal in het Nederlands

Jeanet, 10-9-2007

Wij zijn van 2 t/m 9 sept in Oasis Royal op vakantie geweest. Appartementen zien er goed verzorgd uit. Soms geluidshinder (boven- of onderburen),dit even melden bij de receptie en de security gaat er op af om een waarschuwing te geven. We hebben geen enkele kakkerlak gezien. Het corralego strand is wel aardig, maar het langgerekte strand is zeker een aanrader voor de strandliefhebber. Voor €2,20 enkele reis voor 2 personen met de bus goed te doen, deze gaat elk half uur. Verder is alles op loopafstand en goed te doen.

Er is een supermarkt in de buurt.En er zijn veel verschillende eetgelegenheden in het dorpje, eigenlijk voor elk wat wils.

Verhoudingsgewijs is het uit eten gaan wat voordeliger dan in Nederland. Wij hebben het prima naar ons zin gehad en het zou voor mij voor herhaling vatbaar kunnen zijn. Het eiland is verder nogal kaal en droog, er is naar mijns inzien weinig te zien.

Gereisd met partner in september 2007

gre, 15-3-2007

Wij zijn van 4 maart t/m 11 maart 2007 in dit appartementen complex geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het ligt dicht bij het centrum. Er zijn wel bouwactieviteiten in de buurt, maar daar heb je niet veel last van. Het meubelair is wel verouderd de bank was totaal ingezakt. De bedden waren wel prima. Ook de schoonmaak was goed.Je moet naar Dunas voor alle activiteiten maar dat is een kwestie van een smalle weg oversteken en je bent er.
    Gereisd anders in maart 2007

P Luijkx, 27-10-2006

Het complex zou in 2005 geheel gerenoveerd zijn, niet dus.Ze zijn op dit moment het restaurant de zwembaden en vele anderen delen van het complex aan het opknappen, terwijl er nog vele gasten in de omgeving van het kleine zwembad liggen komen van alle kanten de stofwolken en lawaai over hen heen van smorgens tot savonds,geen aanrader dus.
      Gereisd anders in oktober 2006

Peter., 23-10-2006

Wij zijn van 15 okt tot 22 okt in Oasis Royal geweest.Het was een grote bouwput,de hele week van maandag tot en met zaterdag werd er met luchtbijtels slijptollen en heel veel lawaai en grote stofwolken gewerkt.

Toen we er na veel aandringen en behulp van de aanwezige hostes kregen we een ander appartement aan de overkant van de straat, waar het rustig was, hebben we onze vakantie verder kunnen zetten.

Dat er in de folders staat dat het een jaar geleden volledig vernieuwd zou zijn klopt helemaal niets van.Dit is geen manier van met vakantiegangers omgaan.Ik ben zeeeeeeeeeeer teleur gesteld over die genen die dit kunnen verkopen.Nooit meer naar toe gaan.

Gereisd anders in oktober 2006

Nienke, 7-6-2005

Wij zijn net terug van onze vakantie. Het is daar prima vertoeven. Het strand in Corallejo is niet echt bijzonder. Als je naar het "mooie" strand wilt zou je, of een behoorlijk stuk moeten lopen, of met de bus of taxi moeten gaan. Wij hebben ons, ondanks dat we eigenlijk echte strandmensen zijn, prima vermaakt in en om de diverse zwembaden van Oasis Royal en Oasis Dunas.

Ons app. was dik in orde en ik heb in de hele vakantie maar twee dooie kakkerlakken gezien en die waren buiten.

Gereisd anders in juni 2005

chantal, 10-5-2005

we hebben het erg naar ons zin gehad. Het appartement ligt net buiten corallejo, dus je hebt geen overlast, maar je bent wel zo in het centrum. De supermarket op het park zelf is vrij duur, en de dino supermarkt is een stukje lopen, maar een stuk goedkoper. Het strand is hier super, het water helder en als je een kwartiertje loopt zit je op het surfstrand en dat is geweldig, mooie golven, schoon water en een lekker strand.
            Gereisd anders in mei 2005

Stephanie, 12-9-2004

een mooi appartement voor degene die niet teveel eisen stelt. receptie was wel behulpzaam maar niet erg snel, we komen eraan duurde ongeveer 2 uur...

strand van corralejo stelt weinig voor, je kunt beter naar het strand van de RIU hotels gaan met de bus (0.90 ct, deze b7us rijdt ieder half uur ( in hoogseizoen vaker). wij hebben in 11 dagen maar 1 kakkerlak in kamer gehad. schoonmaak om de dag, is redelijk.

eten vaak koud en taai wanneer je later in avond komt.restaurant personeel spreekt geen engels, duits, frans, nederlands of swahili...best lastig als je iets anders dan cola wil. fuerteventura is wel zeker de moeite waard!

Gereisd anders in september 2004

Marleen van Houten, 4-6-2004

Prima plek voor een fijne vakantie met kleine kinderen. Ruim appartement, lekker zwembad, niet druk en een prachtig eiland. Zeker heengaan!
                Gereisd anders in juni 2004

Nico, 21-4-2004

Ben er vorig jaar geweest in augustus. Heel mooi appartement, lekker zwemmen bij Oasis Dunas en Corallejo is een gezellig dorpje. Sla vooral Flag Beach niet over. Supermooi. Groot nadeel aan deze appartementen zijn de kakkerlakken!!! (cucarachas in het spaans). Echt heel vies. Een domper op de vakantie. De kakkerlakken vind je door heel corallejo.Maar voor de rest heel leuk.
                  Gereisd anders in april 2004

Neeltje en Robert, 1-10-2003

Het appartement is netjes en ruim. De tuin van het complex is zeer mooi en goed onderhouden. Men kan gebruik maken van alle faciliteiten van het nabijgelegen hotel Oasis Dunas. De zwembaden van Oasis Royal zijn klein en ideaal voor gezinnen met peuters/kleuters. Het zwembad van het hotel is stukke groter. De hoofdstraat is op steenworpafstand. De haven is op ongeveer 10 minuten lopen. In de hoofstraat zit een zeer goede bakker! Dus logies is voldoende!
                    Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oasis Royal in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oasis Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Oasis Royal scoort een 6.73 uit 10 op basis van 11 reviews.