Aparthotel Oasis Dunas ***

7,1

166 reviews over Aparthotel Oasis Dunas in het Nederlands

Geen 4 sterren, maar prima vakantie gehad

Marjolein, 6-8-2017

Een opknapbeurt kan dit hotel zeker gebruiken. Interieur is verouderd en de verf valt van de muren. Maar als je hier doorheen kunt kijken, zul je met kinderen een prima vakantie hebben. Het zwembad met glijbanen is geweldig, wel zout water. Poolbar heeft voldoende keus voor de lunch en het animatieteam doet z'n uiterste best. Wij hadden half pension, als je bijtijds eet is alles vers en warm. Wel exclusief drankjes bij het avondeten. Personeel is niet erg gastvrij, zowel bij de receptie als de restaurants kon er geen lachje af. Geen airco op de kamers maar ventilators, 1 per slaapkamer. Alle ramen tegenover elkaar open zetten waaide ook prima door. Schoonmaak stelt niet veel voor, handdoeken werden wel vaak gewisseld. Geen kakkerlak gezien! Centrum op loopafstand met leuke winkels en restaurants. Het strand is niet bijzonder. Acua Park tegenover het hotel is erg leuk! Via touroperator van te voren een weekabonnement geboekt, dat heb je er op 2 bezoeken al uit. Al met al prima vakantie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geen 4 sterren waardig

Fam.de Jong, 24-7-2017

Wij kwamen om 22 uur aan in dit vakantiedorp bij de receptie kregen we een kleine plattegrond, met daar aan gegeven waar ons appartement was. Dus in het donker met 2 kinderen en 6 koffers moesten we het zelf maar even uitzoeken.

Aangekomen in ons appartement was het even slikken het was nogal verouderd.

De slaapbank voor ons oudste kind had al aardig wat gebruikssporen in de badkamer was er een bad met daarin een verroest afvoerputje.

De volgende dag hier wat van gezegd, maar dit was normaal volgens hun.

Het dichtstbijzijnde strand is op 30 min lopen. Het mooie strand licht op 3 kilometer ver.

Dit park word bezet door 90% Engelse en Schotten.

Zwembad en animatie is leuk.

Het eten is goed te doen.

De stad is gezellig en je kunt er goed eten en drinken voor weinig geld.

Leuke vakantie gehad, maar prijs kwaliteit klopte niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Aardig appartement, prima zwemfaciliteiten

Toine, 31-5-2017

Normaal gaan wij naar Las Marismas in Corralejo, maar deze was helaas helemaal volgeboekt. Nu dus het nabijgelegen Oasis Dunas. Ligt op loopafstand van de drukke winkelstraat met zijn vele winkels en restaurantjes in alle soorten en maten. Personeel bij ontvangstbalie en ontbijt is matig vriendelijk. Kijken alsof ze niet veel zin in de dag hebben. Kan ook komen door de ongelooflijk vele Engelse gasten met hun typische gewoontes. Het ontbijt is prima en kost 9 euro p.p.p.d. Diner hebben wij niet gehad dus daarover geen mening. In de ochtend gratis (matige) wifi in de ontvangsthal, bij de appartementen moet je het kopen voor 5 euro per dag....niet meer van deze tijd. Zwembad en alles daar omheen is goed en schoon. 4 heel mooi aangelegde baden met zout water, daar omheen vele palmbomen welke de omgeving een tropische uitstraling geeft. Ruim voldoende kunststof ligbedden rondom de baden. Nette bar aan de zwembaden met hele schappelijke prijzen. De appartementen zijn netjes, niet groot maar inderdaad wel wat gedateerd en hier en daar ontbreekt het aan onderhoud. Denk aan verf van de kozijnen, badkamerdeur die niet op slot kan, schuiframen met extra slotjes omdat de originele slotjes niet meer werken. Kleine badkamer zonder enige ventilatie. Appartement was bij ons wel schoon. Groot minpunt is dat slechts 2x per week handdoek wissel plaatsvindt. Eenvoudig plastic terrasmeubilair. Verder redelijk gemeubileerd met Ikea-achtige eethoek en bank. De kleine televisie had men beter weg kunnen laten, zenders niet goed afgesteld en de enige NL zender (BVN) deed het helemaal niet. Op je terras geen privacy omdat je een meter van je buren af zit.

Oasis Dunas vinden wij echt wel minder dan we gewend zijn en qua prijzen is er weinig tot geen verschil tussen deze.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima vakantie

Lotte, 20-5-2017

Wij zijn net terug van vakantie... avond dat we aankwamen kregen we kamer dat stonk naar rook.een eerste slechte nacht alles stonk er ook na;( .volgende dag gemeld receptie en we kregen appartement wat veel beter was! Schoner etc het is prima verwacht geen luxe. Slaapbank slaapt prima beter als bedden... ik zelf rug problemen had nergens last van! Voor kinderen fijn park waar je alles bij de hand hebt wij hadden alleen ontbijt en dat vonden wij prima paar keer uit eten geweest in stadje niet duur...en keer gegeten bij de pizzeria park waar je van alles kunt krijgen ook niet prijzig! Kortom wij hebben ontzettend genoten met onze 2 kinderen van 3 en 1! Ik denk als ze het park wat opknappen en appartementen dat het nog mooier en beter zou zijn...ligt denk ook waar je zit wij hadden perfecte plek vonden wij zelf schaduw dus niet te warm in appartement en alles dichtbij ...wel veel Engelsen dus denk in hoogseizoen veel gezelligheid ;)
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Nooit meer in deze verouderde accomodatie

Renate FRINS, 18-5-2017

Dit in moorse stijl opgezette accomodatie ligt kort bij het centrum van corralejo waar je genoeg leuke restaurantjes vind. Het park met de zwembaden waren netjes en werden elke schoongemaakt. Wel moest je voor een ligkussen op de ligbedden een euro betalen, wat niemand deed.De appartementen waren sterk verouderd en een matras was zo slecht dat je de vering erdoor voelde. De volgende ochtend (na een lange reis en een hele nacht niet slapen) met9een naar de receptie . Een nieuwe matras zou in de loop van de dag gebracht worden. 'S Avondst bij terugkomst geen nieuwe matras, toen maar een deken op de matras gelegd, de volgende ochtend szondags weer naar de receptie, szondags was er geen service personeel maar maandag zouden we een nieuwe matras krijgen. Maandag avond weer geen nieuwe matras, zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Dus deze accommodatie is echt niet aan te bevelen.
Gereisd met partner in mei 2017

Wil je goedkoop op vakantie ...Oasis Dunas

Jelle Zwiers, 22-1-2017

Zijn net terug van Oasis Dunas en hebben ook mede door het mooie weer een fijne vakantie gehad. Over Oasis , inderdaad de appartementen zijn gedateerd maar worden dagelijks schoongemaakt (en schone handdoeken)door vriendelijk personeel.Over het eten moet ik zeggen dat het prima was zowel het uitgebreide ontbijt als het diner .Kan me opwinden over al die lui die klagen over het eten te koud of te weinig allemaal kul , was gewoon goed. Voor al die kneuterige hollanders wil ik zeggen , je zoekt het goedkoopste appartement en verwacht een 5 ***** kwaliteit Zoek dan een reis voor € 1500 per persoon.
Gereisd met partner in januari 2017

Nooit meer

Monique, 1-8-2016

Voor de 5e keer fuerteventura super eiland.maar dit appartement kan echt niet meer.we zaten in t oudste gedeelte als je de deuren opende had je de deurknop in je handen losse wc pot alles brak af.hele slechte schoonmaak ze zouden dit niet eens meer mogen aanbieden aan Nederlanders. Ook de bedjes bij t zwembad zijn heel hard aan vervanging toe.personeel bij de receptie ook erg onvriendelijk.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooi hotel, goede ligging tov centrum

Marion, 6-6-2016

De ligging van het hotel is t.o.v. het centrum super, naar de haven is het wel een stukje lopen. Wij hadden een gerenoveerde kamer, de slaapbank is een drama...zo ontzettend hard. De bedden waren wel goed. Wij hadden een heerlijk groot balkon op het zuiden, wel aan een wat drukkere weg met veel verkeer. Het zwembad is mooi aangelegd, de zonnebedjes verkeerden in een slechte staat. Het ontbijt was matig....er wordt aangegeven dat je tot 10.30 kan ontbijten, om 10.00 gooien ze echter de deur al dicht en als je nog naar binnen wilt, dan wordt dat niet gewaardeerd. De dames bij de receptie zijn tamelijk onvriendelijk. Het hotel is verder wel goed bevallen. De schoonmaak was prima. De inrichting van het appartement is ook goed.
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Prima plaats, goede prijs/kwaliteitverhouding

Jeroen, 8-5-2016

Prima appartementen, licht gedateerde inrichting. Bedden redelijk comfortabel, piepten wel erg. Voor kluisje, TV en toegang aquapark moest extra betaald worden. Veel bedjes bij het zwembad op het park. Redelijk restaurantje op het park met huisgemaakte pizzaas. De receptionisten laten klanten wel eens een beetje wachten. Goede schoonmaak, complete inrichting met koelkast, waterkoker en magnetron. Geen koffiezetapparaat. Supermarkt op het complex open van 08:00 tot 22:00; fijn! Grotere goedkopere supermarkten op loopafstand in het dorpje. De buren waren goed hoorbaar, maar niet erg storend. Leuk, betaalbaar terrasje bij het zwembad.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Nooit meer!

Rb, 14-3-2016

Oasis dunas is een park niet meer van deze tijd! Verouderd en slechte ligging.

Alleen zwembad wel redelijk met genoeg bedden maar bedden aan vervanging toe. Wordt mondjesmaat gedaan.

Kakkerlakken in appartement! Tv slechte verbinding bvn.

Schoonmaak minimaal en masr 3x pw schone handdoeken (2 stuks). Nooit meer!

Gereisd anders in maart 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oasis Dunas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oasis Dunas in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oasis Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Oasis Dunas scoort een 7.06 uit 10 op basis van 175 reviews.