7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Labranda Bahia de Lobos**** bij :

226 reviews over Hotel Labranda Bahia de Lobos in het Nederlands

Een leuke vakantie gehad.

Fam. Valkenburg., 12-8-2017

Is het te druk bij het zwembad dan ga je naar het andere bad .

Animatie kan beter maar ze doen hun best .

Eten in het restaurant beneden is rustig ,en als de kids niks lekker vinden haal je iets van het restaurant boven zoals pizza of pasta naar beneden. Voor de heren lange broek verplicht .

Boven is het een beetje hectisch iedereen loopt maar door elkaar maar ook prima .

Pizza word zelf gemaakt pasta word ter plekke bereid genoeg keus.

Geen koelkast op kamer wel te huur voor klein bedrag .

Lekkere cocktails en de luxere tegen een kleine meerprijs.

Kortom een leuk complex om nog een keer terug te gaan .

Gereisd familie in augustus 2017

Uitstekende vakantie beleefd

Fred, 29-7-2017

Zoutwaterzwembad is niet zo aangenaam.Lange broek voor de mannen in het hoofdrestaurant vind ik niet nodig in een vakantiehotel.Uitstekende ligging vlakbij de winkels en op wandelafstand van het strand.De kamers zijn ruim proper en liggen allemaal in paviljoenen wat een beetje vakantiepark achtig aanvoeld.Het eten is lekker ruim voldoende en gevarieerd.De meeste personeelsleden zijn vriendelijk op enkele uitzonderingen na.Het volledige complex word heel goed onderhouden.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer

Groep vrienden, 21-6-2017

Bahia de Lobos. Fuerteventura. Dit is echt geen 4 sterren hotel waard. De lunch was koud, rauw vlees en een haar in het eten. Echt vriendelijk is het bedienend personeel daar ook niet. Kamer was netjes, zonder koelkast in 2017 kan niet meer. Water handdoeken kluisje alles kopen hoezo all inclusive.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Goed hotel alleen het personeel onbeschoft

b.looij, 17-6-2017

Hotel ligt heel centraal mooie kamers alleen de douche is zeer slecht gerenoveerd na het douche is alles nat. Kamers en park worden wel zeer goed schoon gemaakt. Eten is vrij eentonig. Ook is het raar dat je voor alles moet bij betalen, water ijskast kluis badlakens etc. Daar we laat vertrokken,vroeg mijn vrouw of we de kamer bij konden boeken, voor dat ze was uitgepraat was het antwoord al nee. Later op de avond stond er een andere aan de balie en toen kon het wel. Twee uurtjes voor 20 euro. langer niet. Bij het inleveren van de sleutels en de handdoeken kregen we de borg terug betaald, zonder ook maar op te kijken en wat te zeggen. Ze hadden het te druk met elkaar. Dit hadden we nog nooit mee gemaakt zo onbeschoft.
Gereisd met partner in juni 2017

Dit hotel is niet all inn

Nietboeken, 15-6-2017

Dit hotel is niet all in. Je moet betalen voor kluis, cocktails, handdoeken en water. Het eten is vaak koud en veel te zout. Weinig variatie. Kamers zijn wel mooi alleen erg gehorig. Locatie is goed midden in het centrum en dicht bij strand. Als je dit eilang graag wil bezoeken kies dan voor een ander hotel
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Wilfried en Marian, 28-9-2016

in een woord geweldig. niets op aan te merken.alles klopte.

mooie kamers die elke dag werden schoon gemaakt. lekker eten en drinken heel de dag door.allemaal even lekker. heeeel vriendelijk personeel of het nou het kamermeisje de ober of de kok was.

het animatie team ook heel vriendelijk en doen erg dr best om het iedereen na de zin te maken. dus voor herhaling vatbaar voor ons.

Gereisd met partner in september 2016

Frans en José, 18-6-2016

Het was heel goed, niets op aan te merken
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch ,gaan zeker terug !

ada, 26-4-2016

Ruime kamers ( appartementen ) met groot terras / balkon .

Goede bedden en kamer was erg schoon en werd dagelijks schoongehouden.

Vriendelijk personeel .

Heerlijk eten,keuze genoeg en de mogelijkheid om het diner op twee plaatsen te gebruiken .

Ter plekke bereid vers voedsel .

All inclusive op z,n Spaans : geen gegraai en gesnaai.....

Twee zwembaden ,waarvan 1 rustig en rondom de ander animatie .

Helaas ook hier de niet te vermijden handdoekenmaffia 😢

Gereisd met vrienden in april 2016

Super! Aanrader!

Mascha, 24-3-2016

Kan zo niet bedenken wat niet goed was.

Zeer mooie kamers en eten was erg lekker.

Kamers zijn nog niet zolang geleden gerenoveerd en hebben een zeer rustgevend effect.

Eten was lekker vers, bv groente beetje knapperig en geen slappe hap.

Ontbijt was ook echt heerlijk en vers.

Wat vooral opviel is dat het overal zeer netjes en schoon is!!

De ligging is ook echt super!!

Als je bij het hotel wegloopt zit je gelijk in de lange winkelstraat.

Tevens zit er een bushalte om de hoek waar mee je voor 2.80 met z'n 2 e naar het grote mooie zandstrand kan bij de zandduinen.

Het is echt een aanrader!!

Gereisd met partner in maart 2016

Zeer toegankelijk voor gehandicapten

camkooyman, 23-2-2016

Zeer geschikt voor gehandicapten en ouderen. Zwembad zeer goed toegankelijk met zelfs een hellingbaan om het bad in te kunnen lopen. Alle stoelen binnen en buiten waren hoog genoeg en goede leuningen. Wij hadden een rolstoeltoegankelijke maker. Zeer goed met douchestoel en ook beugels. Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Ook als mijn partner moeite had met opscheppen bij het buffet, werd mijn vriendin zeer goed geholpen.

Dit hotel is sinds 2015 geen aparthotel meer. Het is een all inclusief hotel. Ik was met mijn gehandicapte vriendin. Zij is geheel afhankelijk van een rollator. Heeft zwakke spieren en een zeer slechte evenwicht. Er waren nog 2 andere gehandicapten. Mijn partner heeft ook van fitness gebruik gemaakt. Het eten was uitstekend. Eindelijk heeft mijn partner een goede vakantie gehad. Waar ze geheel alles zelfstandig kon doen. Goed betaalbaar. Waren nog droogrekjes aan het plaatsen.

Gereisd met partner in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Bahia de Lobos in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Bahia de Lobos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Bahia de Lobos scoort een 7.52 uit 10 op basis van 228 reviews.