Hotel Labranda Bahia de Lobos ****

7,6

230 reviews over Hotel Labranda Bahia de Lobos in het Nederlands

Fijn hotel, slechte animatie

Samen Op Reis, 1-10-2017

Prima kamers, eten ook heel goed. Jammer dat de animatie niet veel voorstelde, wat wij met onze groep wel graag anders hadden gezien. We waren hier met een groep mensen met een licht verstandelijke beperking. Het animatie team kwam liever niet dan wel in actie helaas. Weinig enthousiasme....b.v, 's middags één rondje sjoelen met 4 deelnemers. Daarna mochten wij (1 deelnemer en 1 begeleidster) weer gaan zitten, daarna gingen de animatie heren lekker zelf verder ajoelen met twee andere mannen....walgelijk!
Gereisd met vrienden in september 2017

Super!

T & B, 26-9-2017

Netjes en mooi gerenoveerd hotel! Vriendelijk personeel en mooie/grote kamer die dagelijks netjes wordt schoongemaakt. Eten is prima, 2 restaurants dus genoeg keuze. Bij 1 restaurant is lange broek verplicht voor heren, bij de andere niet! Frisdrank, cocktails, bier en water je kunt alles pakken. Animatie is grappig, minder leuk als ze er niet zijn. Twee zouten zwembaden, zout is niet storend. Ligging is goed, om de hoek is de hoofdstraat, als je deze doorloopt kom je bij de haven/boulevard, gezellig druk en winkels zijn tot ong 24:00 open.
Gereisd met partner in september 2017

Prima locatie voor een fijne vakantie

Diepeveen, 8-9-2017

Modern ingerichte super schone kamers, leuke winkelstraten met veel winkels en eetgelegenheden. Prima zwembaden en een strandje aan zee op 10 minuten loopafstand.Een klein minpuntje is dat je op je kamer een koelkastje moest huren voor €2,50 per dag en door zo'n klein propellertje tegen een klein elementje dan nagenoeg ook nog niet koelt.
Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Labranda Bahia de Lobos bij:

Zon, goed eten en drinken, kortom prima vakantie

Jo, 24-8-2017

Ligging van complex prima, vlakbij winkelstraat, loopafstand naar strand. Eten ruim voldoende, voor ieder wat wils. Enig minpunt wat ik heb is de reserveringen van de bedjes rondom het zwembad. Al vroeg in de ochtend lagen de handdoeken klaar.

Cocktails waren er ook genoeg op de kaart waar je niet voor hoefde te betalen. En personeel ook allemaal even vriendelijk. Wij hebben er maar 1 gezien die dat niet was en dat was op onze laatste dag bij de receptie. Wij gaan zeker nog een keer terug voor een relaxte vakantie

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een leuke vakantie gehad.

Fam. Valkenburg., 12-8-2017

Is het te druk bij het zwembad dan ga je naar het andere bad .

Animatie kan beter maar ze doen hun best .

Eten in het restaurant beneden is rustig ,en als de kids niks lekker vinden haal je iets van het restaurant boven zoals pizza of pasta naar beneden. Voor de heren lange broek verplicht .

Boven is het een beetje hectisch iedereen loopt maar door elkaar maar ook prima .

Pizza word zelf gemaakt pasta word ter plekke bereid genoeg keus.

Geen koelkast op kamer wel te huur voor klein bedrag .

Lekkere cocktails en de luxere tegen een kleine meerprijs.

Kortom een leuk complex om nog een keer terug te gaan .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Uitstekende vakantie beleefd

Fred, 29-7-2017

Zoutwaterzwembad is niet zo aangenaam.Lange broek voor de mannen in het hoofdrestaurant vind ik niet nodig in een vakantiehotel.Uitstekende ligging vlakbij de winkels en op wandelafstand van het strand.De kamers zijn ruim proper en liggen allemaal in paviljoenen wat een beetje vakantiepark achtig aanvoeld.Het eten is lekker ruim voldoende en gevarieerd.De meeste personeelsleden zijn vriendelijk op enkele uitzonderingen na.Het volledige complex word heel goed onderhouden.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer

Groep vrienden, 21-6-2017

Bahia de Lobos. Fuerteventura. Dit is echt geen 4 sterren hotel waard. De lunch was koud, rauw vlees en een haar in het eten. Echt vriendelijk is het bedienend personeel daar ook niet. Kamer was netjes, zonder koelkast in 2017 kan niet meer. Water handdoeken kluisje alles kopen hoezo all inclusive.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Goed hotel alleen het personeel onbeschoft

b.looij, 17-6-2017

Hotel ligt heel centraal mooie kamers alleen de douche is zeer slecht gerenoveerd na het douche is alles nat. Kamers en park worden wel zeer goed schoon gemaakt. Eten is vrij eentonig. Ook is het raar dat je voor alles moet bij betalen, water ijskast kluis badlakens etc. Daar we laat vertrokken,vroeg mijn vrouw of we de kamer bij konden boeken, voor dat ze was uitgepraat was het antwoord al nee. Later op de avond stond er een andere aan de balie en toen kon het wel. Twee uurtjes voor 20 euro. langer niet. Bij het inleveren van de sleutels en de handdoeken kregen we de borg terug betaald, zonder ook maar op te kijken en wat te zeggen. Ze hadden het te druk met elkaar. Dit hadden we nog nooit mee gemaakt zo onbeschoft.
Gereisd met partner in juni 2017

Dit hotel is niet all inn

Nietboeken, 15-6-2017

Dit hotel is niet all in. Je moet betalen voor kluis, cocktails, handdoeken en water. Het eten is vaak koud en veel te zout. Weinig variatie. Kamers zijn wel mooi alleen erg gehorig. Locatie is goed midden in het centrum en dicht bij strand. Als je dit eilang graag wil bezoeken kies dan voor een ander hotel
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Wilfried en Marian, 28-9-2016

in een woord geweldig. niets op aan te merken.alles klopte.

mooie kamers die elke dag werden schoon gemaakt. lekker eten en drinken heel de dag door.allemaal even lekker. heeeel vriendelijk personeel of het nou het kamermeisje de ober of de kok was.

het animatie team ook heel vriendelijk en doen erg dr best om het iedereen na de zin te maken. dus voor herhaling vatbaar voor ons.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Labranda Bahia de Lobos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Bahia de Lobos in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Bahia de Lobos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Bahia de Lobos scoort een 7.58 uit 10 op basis van 232 reviews.