Aparthotel Labranda Aloe Club ****

7,1

15 reviews over Aparthotel Labranda Aloe Club in het Nederlands

Nooit meer !

A., 23-10-2015

Nooit meer Aloe Club! Het complex ziet er mooi uit, maar de kamers waren erg verouderd met wankele bedjes en grote gaten in de lakens. Ook was de badkamer zeer verouderd met een slecht werkende douche die veel stank gaf.

Overal in de kamer hangen bordjes met "Sluit al uw ramen en deuren voordat u uw appartement verlaat" Zulke opmerkingen zijn zeker nodig! Tot 2 keer toe is er geld uit onze portemonnees gestolen die in de koffer lagen. Er verdwenen spullen van de kamer en je spullen werden verplaatst in en uit je koffer. Het personeel was totaal niet behulpzaam en we kregen alleen een 'sorry'. Ook al sluit je je ramen en deuren goed, je spullen zijn er niet veilig!

Het all inclusieve buffet was niet spectaculair, het was zeer eentonig en het personeel kon de drukte van de herfstvakantie niet aan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

best de moeite waard

Paul en Lenie, 20-4-2012

Door overboeking van Playa Park in Corralejo (Fuerteventura) kwamen wij terecht in Aloe Club Resort in dezelfde plaats. Een eenvoudig inbgericht maar net appartement met voldoende ruimte Het eten (buffet) was goed, zelfs met showcooking en afwisselende gerechten. Het entertainment was amateuristisch maar toch leuk en ondehoudend.

Als je geen luxe verwacht is dit complex zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in januari 2012

was leuk , maar niet voor herhaling vatbaar.

Rob en Joke , 6-4-2010

grappig complex.Jammer dat op veel plaatsen rioollucht hangt.Appartement goed ruim met goede keuken uitrusting.(pre 1pan meer)Personeel erg vriendelijk, matige kennis engelse taal behalve Simona(vriendelijkste serveerster) portier en manager. Binnen bar , een donker ongezellig hok. Voorgsteld aan manager om dit te restylen, met bv frisse kleuren.Buitenbar eigenlijk een loket.Tussen 15-18 uur te lang wachten op consumptie (1barkeeper) deze moet ook snacks verzorgen.Klacht bij manager neergelegd en vanaf de volgende dag 2 barkeepers.Eten: ontbijt goed.Lunch redelijk en diner redelijk tot goed.Niet te vergelijken met bv äll inncl turkije"salades vaak het zelfe evenals toetjes.(de bananen waren in de aanbieding in onze periode)Genoed bedjes bij zwembad+handdoeken service.Handoeken worden vroeg neergelegd!Wij gingen voor het mooie weer en nemen dan wat minder luxe op de koop.prijs, kwaliteit klopte.Geschikt voor kinderen.Complex ligt ver van stadje.
Gereisd met partner in maart 2010

absoluut geen 4 sterren waard

Rob, 7-3-2010

net terug van een 8-daagse vakantie, die we hebben omgeboekt aangezien er op madeira een storm was geweest. qua weer was het ideaal, echt heerlijk. maar het aparthotel is echt geen 4 sterren waard, het ontbijt is redelijk maar het schoonmaken van de kamers laat echt te wensen over (kakkerlak op de kamer), het personeel was vriendelijk, maar begreep een hoop niet omdat ze gebrekkig engels praten, toch raar als het hier stikt van de engelsen, en de ligging is te ver van het strand voor degene die dat belangrijk vind natuurlijk. conclusie voor ons, als je van de zon houdt is het goed genoeg, maar zeker geen 4 sterren waard.
Gereisd met partner in maart 2010

prima kleinschalig resort

WFK, 1-1-2010

Prima ietwat gedateerd hotel aan de rand van Corralego.

Appartement: zeer ruim, met groot balkon, mag gemoderniseerd worden.

Zwembaden:mooi, 1 verwarmd, badmeester aanwezig en een paar keer per dag waterkwaliteitcontrole.voldoende ligbedden.

Eten/drinken: prima , voldoende keuze , goed op smaak en voldoende aangevuld.

Annimatie: paar keer per week showtje

Buitenbar: prima, aardig personeel.

Binnenbar: erg deprimerende omgeving.

Taxi's zeer betaalbaar €3,50 naar centrum. verschillende supermarkten op wandelafstand. dichtbij winkelcentrum met ('savonds)leuke live-muziek.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

geen 4 sterren

karin en peter, 27-11-2009

zijn net terug van dit hotel.

opzicht niet slecht maaar zeker geen 4 sterren waard.

eten was veelal koud!!

wij gaan er niet meer terug

Gereisd met partner in november 2009

Peter en Roos, 29-3-2008

We hebben 8 dagen in maart mogen doorbrengen op dit complex. De voorgaande reactie vinden we wat overdreven negatief. De bediening moest inderdaad alle zeilen bij zetten (onderbezetting), maar was uiterst vriendelijk. Wij zaten in het groene gedeelte in het appartement (gelijkvloers). Schoon en ruim. Er wordt iedere dag schoongemaakt en de handendoeken ververst Het bed is 3x verschoont. Prima service. Het complex ligt wel ver van het centrum (flinke wandeling). Een auto huren is een must.
Gereisd met partner in maart 2008

Ineke en Jaak, 17-3-2008

Net terug van 1 week Aloeclub. Teleurgesteld, absoluut geen 4 sterren.Sobere kamer,eenvoudig douche met plastic gordijn,zaten op begane grond,nr 110. hele dag gordijnen dicht, iedereen kijkt binnen. Eten bijna elke dag koud, Italiaans animatieteam overduidelijk met weinig uitstraling aanwezeig.Personeel deed haar best, lang wachten op drankje, maar 1 afhaalpunt. Geen aanrader,nooi meer!Gelukkig in bezit van auto en zo min mogelijk op complex aanwezig geweest.
Gereisd met partner in maart 2008

Fam Burgers, 24-4-2007

In maart 2007 geweest. En gezet in het "groene" en nieuwste? deel, dat rechts naast de receptie voor de rest staat. Foto op Google Earth. Als je over een muurtje klimt kun je ook binnendoor.

Complex is met kindvriendelijke animatie Italiaans maar er is ook iets Nederlands. Eten is prima, als je niet van Italiaans houdt is alleen de lunch wat beperkt, elke ochtend Eng.ontbijt op het buffet)

2 keer per dag gratis bus n strand, maar te voet is er ook dichtbij wat te vinden.

Rolbare airco in het "groene" deel.

Gereisd anders in april 2007

Rob Vos, 3-7-2005

Rob

16 juni voor 11 dagen geboekt. Zoals al gezegd enorm Italiaans georienteerd. Het complex ziet er verzorgd uit.Het eten vonden we matig, de schalen slordig bijgehouden hetgeen een vieze indruk geeft.(Komt wellicht ook door de vele kinderen die er graaien).

Als je deze accomodatie boekt is het wel verstandig om er ook een auto bij te boeken. Naar het centrum is het nl. ca. 25 min. lopen. Boek deze direct met de reissom in Nederland, dit scheelt veel.Wij hadden geluk met de kamer, deze lag op de tweede verdieping met een eigen balkon. Veel kamers hebben geen balkon en komen uit op de gang waardoor iedereen direct langs je ramen loopt. Zitje voor buiten dus zonder afscheiging aan de gang.

Wij zullen dit complex echter niet meer boeken.

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Labranda Aloe Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Labranda Aloe Club in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Labranda Aloe Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Labranda Aloe Club scoort een 7.07 uit 10 op basis van 26 reviews.