8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement La Concha** bij :

3 reviews over Appartement La Concha in het Nederlands

Ideaal voor rustzoekers

Léonie Nijs, 5-5-2009

Ons bezoek was in oktober 2008 en wordt wederom oktober 2009. Dit zegt genoeg over repeaters. Het complex is schoon, zeer rustig, kleinschalig, geschikt voor stellen of wat oudere mensen. Niet geschikt voor gezinnen met jonge kinderen of jongeren. Service is uitmuntend. Warm water is 's-avonds regelmatig afwezig, wat als enig minpuntje kan worden opgemerkt.
Gereisd met partner in mei 2009

Niet lux wel erg goed en lekker rustig!

rudi en anja uit Middelburg, 29-11-2008

Wij waren in november 2008 in La Concha. Bijzonder prettige sfeer.Het zijn 18 kleine eenvoudig bungalowtjes in een prachtige tuin met bloeiende planten en struiken. Vogelgeluiden geven het een aparte sfeer, de eigenaar houdt kennelijk van vogels, want in het compex zijn een paar volieres met parkieten e.d. waar je geen last van hebt. Het is een idyllisch geheel. Om de dag wordt er schoongemaakt en handdoeken gewisseld. Ook de service was erg goed van Oliva en Maria.

Wie van rust houdt moet hier naar toe. Wij hadden het zwembadje (er zijn er twee) voor ons zelf. Het complex is rustig gelegen, geen druk verkeer in de buurt, maar wel heel erg centraal gelegen dicht bij strand en centrum.

Wie niet echt voor de luxe gaat, maar voor rust en ontspanning moet naar La Concha. (zie ook wat foto's)

Gereisd met partner in november 2008

Roger, 23-12-2007

Kleine eenvoudige bungalows gelegen rond een zwembad met een mooie tuin. Bungalows waren compleet ingericht en rustig gelegen. Er zijn maar 18 bungalows, een kleinschalig complex. Je zit er rustig, maar toch vlakbij Corralejo town. (10 minuten lopen). De tuinen en het zwembad worden goed bijgehouden. De huisjes worden twee keer per week schoongemaakt. In de tuinen vind je verschillende vogelkooien en ook de nodige katten. Hier heb je verder geen last van. Wij vonden het ene prima accomodatie, met een goede prijs-kwaliteit verhouding. We waren voor een week 250 euro kwijt. Een huurauto kun je boeken via payless rent a car, je krijgt dan een auto van cicar, maar veel goedkoper dan dat je deze rechtstreeks boekt bij cicar.Corralejo is leuk, maar niet heel bijzonder. Genoeg eettentjes, poco loco is een aanrader. Fuerte is leuk voor max. een week.
      Gereisd met partner in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement La Concha** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Concha in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Concha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Concha scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.