8,5

36 reviews over Hotel H10 Ocean Suites in het Nederlands

Mooi hotel

C, 17-8-2017

Mooie kamer en hotel met goede ligging. Strand wat dichtbij ligt is niet veel bijzonders, hiervoor kan je beter met de bus naar het parque natural.

Ontbijt was super, avond eten daar in tegen weinig gevarieerd. Wel fijn dat er de optie was om het avondeten om te ruilen voor een lunch, wij hebben dit een aantal keer gedaan zodat we savonds uiteten konden.

Mooi zwembad en vaak plek, niet sochtends om 7 uur al je handdoekje neer hoeven leggen.

Gereisd met partner in augustus 2017

in 1 woord geweldig

droefje, 15-8-2017

Een perfecte vakantie gehad in 2016 in 1 woord geweldig . wij hadden besloten deze reis elk jaar te boeken . Maar tot onze stomme verbazing is deze reis 400 euro duurder als vorig jaar , all inclusief , bij alle aanbieders !!!

Dit vind ik ronduit belachelijk , ik weet dat Turkije niet meer in trek is maar om dan de prijzen zo te verhogen , nee wij zullen er waarschijnlijk niet meer komen helaas

Gereisd met partner in juni 2016

Zeer vriendelijk hotel met geweldige service!

Britta, 2-8-2017

Ik ben hier geweest met man en kind (net 9), 11 dagen en het waren 11 heerlijke dagen. Het hotel doet kleinschalig aan waardoor je de medewerkers vaker ziet en zij jou ook zodat je ze wat leert kennen. Ze zijn uitermate vriendelijk, zowel aan de receptie, als bij het zwembad, aan de bar en in het restaurant. De kamer beviel prima (1 tweepersoonsbed en een sofabank voor onze zoon). Het bed was wat mij betreft aan de harde kant mar dit werd meteen opgelost met een traagschuim topper. Er werd dagelijks schoongemaakt, top! Het zwembad was heerlijk, zoutwater, dat wel, maar dit merkte je bijna niet, en geen chloorlucht! Het alom bekende handdoekjesleggen werd hier ook gedaan (ondanks het verbod), en uiteindelijk deden we er gezellig aan mee, al was het maar om een plekje in de schaduw te bemachtigen. De variatie in het restaurant (we hadden all inclusieve geboekt) was prima. Het ontbijt wel altijd hetzelfde (behoorlijk engels georiënteerd) maar goed te doen. Het middag en avondeten was heel gevarieerd, elke avond verse pasta en vers bereid vlees en vis. Genoeg groente en fruit! Wij misten wel wat speciale aandacht voor kinderen bij het buffet, er waren niet altijd frietjes en bijvoorbeeld nuggets (wel zowat altijd kipfilet en/of varkensvlees en/of bief). Als je wat later kwam eten kon het voorkomen dat je in de rij moest wachten op een vrij tafeltje.

De variatie aan drankjes, cocktails en andere versnaperingen aan de bar was zeer uitgebreid! Leuke obers die echt werk maakten van een cocktail.

Dan was er ook nog een animatie team met animators die zeer enthousiast waren. Aan 1 van de zwembaden was altijd muziek, onze zoon heeft niet meegedaan met de juniorclub maar er werd in het zwembad ook wel eens een spelletje gedaan en dan komden de andere kids zo meedoen. Erg leuk was de workshop Caipirinhas maken!

We hebben enkele uitstapjes gemaakt (auto gehuurd), Fuerteventura is een heerlijk eiland met een super klimaat (zon, 30 graden en altijd een verkoelende wind) waar je op goed begaanbare wegen een groot deel van het eiland kan zien. Ga vooral even zwemmen in de golven bij Flagbeach (strand tussen Corrallejo en de RIU hotels) en bezoek de zandduinen. Op meerdere plekken is het erg leuk om te kijken naar de kite/wind-surfers.

Gereisd familie in juli 2017

Beste Britta,

Heel hartelijk dank voor het delen van uw mening op Zoover!

Het doet ons heel goed om te horen dat u heeft genoten van alle 11 de dagen in ons hotel. Wij proberen elke dag weer onze gasten als thuis te laten voelen. Dank u wel voor uw compliment over ons personeel. Wij staan elke dag voor u klaar, en complimenten als deze laten ons het werk nog meer waarderen!

Wat fijn dat u heeft genoten van onze ruime kamers. Het is op onze 35m2 kamers inderdaad mogelijk om met 3 of 4 personen te verblijven. Wij bieden veel comfort om u zo goed mogelijk van uw vakantie te laten genieten. Wij zijn blij om te horen dat uw kwestie snel werd opgelost! Het klopt inderdaad dat onze kamers, net zoals het gehele hotel, dagelijks worden schoongemaakt. Dit is een van de hoge services die wij onze gasten bieden.

Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van het eten in ons restaurant. De koks werken elke dag hard om u en al onze gasten een goede, variabele maaltijd te kunnen bieden. Het kan soms inderdaad voorkomen dat er even gewacht moet worden voor een tafeltje. Dit omdat wij willen voorkomen dat er tijdens drukte gasten aan gebruikte, ongedekte tafels komen te zitten of aan al bezette tafels plaatsnemen.

Wij zijn heel tevreden dat u heeft genoten van ons enthousiaste animatieteam. Het team biedt een groot, variabel programma aan verschillende activiteiten voor jong en oud, zodat er altijd iets is voor iedereen!

Wat fijn dat u heeft genoten van Corralejo en het prachtige eiland Fuerteventura, wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Goed, met 'n paar kanttekeningen

Madelief, 22-7-2017

We hebben hier een fijne tijd gehad. Het is een keurig hotel. Het personeel maakt lange dagen en werkt keihard. Zeer vriendelijk. We hadden all-in geboekt, en ik was verrast over de opzet ervan. Geen metalen bakken die door andere gasten niet gesloten worden, maar "afhalen" bij de koks. Dat leidt op drukke tijden overigens wel soms tot een rij. Gelukkig zijn er ook nog schalen waar je kunt kiezen uit 2 soorten vis en 2 soorten vlees, zonder wachttijd. Ik heb nooit koud of lauw eten gehad, zoals anderen kennelijk wel. De keus is enorm, zowel bij ontbijt, lunch, als diner. Verrassend lekkere kaas ook! Niet van die flauwe kauwgomkaas die je meestal krijgt in het buitenland. Merkfrisdranken, daar keek ik ook van op. De kamer (junior suite) is leuk en modern. Veel bergruimte, moderne flatscreen tv. Koelkast waar je voor schijnt te moeten betalen, maar die van ons deed het gewoon. De badkamer was mooi en schoon, en de (regen)douche geweldig! Zoals al eerder gezegd: de bedden zijn keihard. Als ik had geweten dat je een topmatras kon krijgen (las ik in een andere review) had ik daar zeker gebruik van gemaakt. We hadden een kamer op de begane grond met een terrasje aan de tuin. Heel rustig. Drie kanttekeningen. Helaas hebben we een aantal kakkerlakken moeten vangen (zes in totaal). Tweede punt: het handdoekje leggen.Wat een rotgewoonte is dat toch. Ik was daarom aangenaam verrast te zien dat dat niet is toegestaan hier. Helaas gebeurt het toch, en het personeel doet er niets aan. Dik minpunt wat mij betreft. Derde: het is te ver van het strand. Volgens touroperator is het strand op 300 meter, maar dat is beslist niet waar. Het is eerder een kilometer, en dan kom je uit bij een piepklein stukje lelijk strand. Dat was een tegenvaller. Voor de mooie stranden moet je toch echt verder weg. Pluspunt daarbij is dan weer dat de taxi daarheen maar ongeveer 7,50 euro kost. Oh, niet onbelangrijk in deze tijd: de wifi was top. Per kamer krijg je drie inlogcodes. De verbinding was bijna altijd erg goed.
Gereisd familie in juli 2017

Beste Madelief,

Ten eerste wil ik u van harte bedanken voor het delen van uw mening op Zoover!

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in H10 Ocean Suites ****!

Heel hartelijk dank voor uw compliment over ons personeel. Wij staan elke dag voor u klaar en helpen u graag waar mogelijk!

Wij zijn heel blij om te horen dat u heeft genoten van het eten in ons restaurant. De koks doen elke dag om een goede en gevarieerde maaltijd neer te zetten voor al onze gasten. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, goede producten vinden wij heel belangrijk.

Wat fijn dat u heeft genoten van onze ruime kamers. Wij bieden veel opslagruimte en comfort om u zo veel mogelijk te laten genieten van uw vakantie. Het spijt ons dat u de bedden hard vond. Dit had u altijd aan mogen geven bij de receptie. Wij proberen altijd een oplossing te vinden, zoals bijv. een topper.

Wat jammer dat u een aantal kakkerlakken heeft moeten vangen tijdens uw verblijf. Wij doen er alles aan om de insecten te bestrijden, maar soms is de kracht van moeder natuur sterker ;). Wanneer u hiervan hinder ondervindt, kunt u altijd de receptie bellen. Wij zijn altijd op zoek naar een oplossing.

Het verbaast ons dat u vindt dat het strand ver weg was. Het dichtstbijzijnde strand, ‘Waikiki Beach’, is op maar 5 minuten lopen van ons hotel. Dit strand is een ruim, mooi opgezet strand die alle faciliteiten biedt wat een dag strand nodig heeft. De stranden van de duinen zijn inderdaad een eindje verderop. Om hier te komen is het ongeveer een uur lopen, of u kunt de taxi of de bus nemen.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Mooi kleinschalig sfeervol complex

Martine Biesheuvel, 18-7-2017

Dit H10 hotel Ocean Suites is een mooi sfeervol hotel met alleen maar laagbouw appartementen, verdeeld rondom 2 identieke zwembaden, een voor activiteiten en 1 voor rust, waar goed gelet wordt op handdoeken leggen. Voldoende ligbedden, leuk maar niet opdringerig animatie team. Ruime appartementen. Allemaal gerenoveerd in mooi modern design. Het buffet restaurant voelt absoluut niet massaal aan, keus genoeg en voor ieder wat wils, zeker met kinderen een aanrader. Het restaurant bij het zwembad is zeker voor tussen de middag een leuke afwisseling. Hotel is rustig gelegen. Naar het centrum slechts kleine wandeling en de bus naar het prachtige grande playas strand zit om de hoek. Wij raden dit hotel zeer zeker aan en hebben super genoten
Gereisd familie in augustus 2016

Zeer goed hotel, Centraal gelegen

Mike, 12-7-2017

10 dagen verbleven in Hotel Ocean Suites,

We hebben het erg naar ons zin gehad, De kamers waren zeer ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Helaas wel betalen voor een kluisje dit zou wat mij betreft in de kamerprijs mogen zitten.

Er zijn 2 zwembaden, Waarvan 1 het animatieteam actief is. Deze doet enkele activiteiten maar niet heel veel. Toen wij er waren was er ook niet veel animo voor de activietien.

Het eten was goed, Het ontbijt zeer goed erg uitgebreid met verse sappen en vers gemaakte broodjes! Het smiddags en savonds vond ik het eten in het restaurant minder. Niet veel keuze als je van vlees houdt.

Wel genoeg keuze in groenten en iedere avond lekkere toetjes.

Netjes vonden wij dat de je zelf niet hoefde te lopen voor de drankjes en savonds er echt een gezellige sfeer hing in de eetzaal.

Er worden echte merkdranken zoals coca cola, Fanta etc.. geschonken.

In de middag is er een mogelijkheid wat te eten in de snackbar, Hier ligt ook een kaart en wordt het eten netjes aan tafel gebracht. Je kan hier o.a. Pizza, Hamburger, Hotdog maar ook een salade of gewoon een baquette dit alles wordt vers bereid.

Grote lof voor het personeel, Wat zijn deze uitermate vriendelijk! Ze werken onwijs hart en maken het je echt naar je zin. Helaas is de dame achter de bar bij de snackbar minder vriendelijk.

Er werd constant gevraagd of alles naar zin was, Tevens een Enquete ingevuld waar ECHT wat mee gedaan werd! Goed om constant verbetering te willen aanbrengen in je hotel.

Groot All-in aanbod aan cocktails en andere dranken, Als je half pension boekt moet je hier uiteraard wel voor bijbetalen.

Het hotel ligt lekker centraal in het centrum. Voor een goed strand moet je toch wel een auto huren, Het strand in de buurt is niet veel. Ik raadt zeker aan voor enkele dagen een auto te huren en het eiland te verkennen.

Jammer vonden wij het handdoek leggen, Onlangs dat dit niet was toegestaan werd het bijna door iedere gast gedaan al om 7:30 lagen de eerste handdoeken.

Tevens staan de ligbedden erg op elkaar en zijn parasols schaars, Onlangs ze net meer parasols hebben aangeschaft.

Lounge is erg klein tevens niet gezellig. Hier zouden ze een leuke gezellige ruimte voor moeten inrichten wat mij betreft. Wellicht komt dit in de toekomst nog.

Ik raadt dit hotel niet aan voor gezinnen, Daar is dit hotel niet echt op ingespeeld meer op stellen/groepen.

Conclusie;

Wij hebben een zeer goed verblijf gehad, met name door het goede ontbijt, Ligging, kamer en zeer vriendelijk personeel!

Als je dit niets vind kun je echt beter thuis blijven. Ga naar H10 Ocean Suites en ervaar het zelf.

Gereisd met partner in juli 2017

Beste -Mike-,

Bedankt voor het delen van uw mening op Zoover!

Wij zijn heel erg tevreden om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Wat fijn dat u heeft genoten van onze ruime, comfortabele kamers. Onze kamers worden inderdaad, net als het hele hotel, dagelijks schoongemaakt. Dit is een van onze hoge services die wij onze gasten bieden.

Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van het eten in ons restaurant. Onze koks werken hard om u en alle gasten elke dag weer te laten genieten van een goede, variabele maaltijd. Wij zijn blij dat u hiervan heeft genoten. Ook doet het ons goed om te horen dat u heeft genoten van de vele keuze in alcoholische en non-alcoholische dranken die wij aanbieden in ons hotel.

Wij vinden het leuk om te horen dat u heeft genoten van onze gunstige locaties. Wij bevinden ons op maar 20 meter van de hoofdstraat en maar 5 minuten van het dichtstbijzijnde strand.

Heel hartelijk dank voor uw compliment over ons personeel. Wij staan elke dag voor u klaar, en complimenten als deze laten ons ons werk nog meer waarderen!

Wat fijn dat u heeft genoten van onze zwembaden. Wij beschikken inderdaad over 2 zwembaden, 1 rustiger zwembad en 1 voor alle activiteiten en animatie. Het spijt ons dat u heeft ervaren dat gasten ligbedden reserveren. Wanneer u dit ziet, mag u dit altijd aangeven bij de dienstdoende badmeester/juf.

Nogmaals dank voor uw vriendelijke woorden!

Goed!

Koekjesvriendje, 11-7-2017

Een prima vakantie gehad, wij verbleven 9 dagen in Hotel H10 Ocean Suites.

-Bij aankomst was onze kamer nog niet gereed, hier moesten wij op wachten. Er is een ruimte beschikbaar om je koffer achter te laten.

Leuk ontvangst met een glaasje bubbels.

Jammer dat je €50,- of creditcard gegevens moet achterlaten als "borg" dit staat nergens beschreven.

-Handdoeken zijn te huur voor €15,00 borg per handdoek.

-De kamers, zoals al eerder beschreven zijn de bedden kei-hard. Dit is echt zo, wij hebben dit aangegeven bij de receptie en deze hebben een topper aangeboden. Dit sliep vele malen beter. Dus gelijk doen hoor bij aankomst!

-Kamers zijn netjes, worden redelijk schoongemaakt. Nog veel stof te bekennen op de randen en lampen. Dit is vervelend met allergie.

Er is een koelkastje aanwezig waar je gebruik van kunt maken. Helaas wel wat kakkerlakken zien lopen buiten de kamers, en helaas ook 1 mogen treffen op de kamer, dit de receptie laten oplossen.

-Het zwembad is gevuld met zout water, wij hebben hier geen hinder aan gehad. Ik had het de eerste dag niet eens door.

-Het animatieteam doet zijn best maar is niet echt fantastisch, als wij kinderen zouden hebben zou onze keuze hier niet naar toegaan om hier vakantie te vieren.

-Het hotel bevind zich eigenlijk midden in het centrum, je bent binnen 5-10 minuten op het strand en binnen 1 minuut in het winkelgebied.

-Als je uit moet checken en je pas laat vliegt kun je gebruik maken van de opfriskamer, deze kun je 0:30 minuten reserveren.

-Het eten: Ontbijt is goed word wel veel aandacht geschonken aan de Engelsen, bonen, worsten, spek, etc. Maar er is genoeg keus hoor!

- Avond eten (wij verbleven op basis van HP) : Matig, de ene dag hadden ze een uitspater met heerlijk eten, alles goed warm en lekker bereid en de andere dag was het minder warm het eten, vlees niet fijn van kwaliteit en de patatjes al koud in de opschepschaal. Het wisselt maar om te zeggen dat het slecht is? Zeker niet.

-Nieuw restaurant: Ze hebben een 2e restaurant geopend (wij waren daar de 1e dag) een ala carte restaurant, echt.. waaaa-r-de-loos! Kwamen daar om 19:30 binnen hebben lang moeten wachten tot er iemand naar ons toe kwam, veel mensen zijn weggelopen omdat ze zo verschrikkelijk lang moesten wachten en het personeel bleef maar tafeltjes dekken omdat er mensen in de rij stonden te wachten...(stom want zo moest iedereen nog langer wachten), het eten is goed daar had ik niets aan op te merken maar om een uur te wachten op je voor gerecht en daar 3 uur moeten zitten en wachten en vragen waar je gerecht blijft is echt niet leuk, helemaal niet als je 's avonds nog even op pad wilt. . Jammer, hopelijk doen ze hier snel wat aan.

Beste Koekjesvriendje,

Dank u wel voor het delen van uw mening op Zoover!

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in H10 Ocean Suites. Wij doen ons best om u gelijk bij aankomst al zo goed mogelijk thuis te laten voelen in ons hotel. Het klopt inderdaad dat wij om een borg vragen bij aankomst. Dit is voor ons een garantie dat de kosten worden betaald: bijvoorbeeld alle drankjes (bij HB), alle drankjes buiten ons all-inclusive pakket (bij all-in) of als er misschien iets kapot gaat. Kortom, alle extra kosten. Wanneer alles goed is, krijgt u bij check-out het bedrag weer terug.

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten van onze kamer. Wij bieden veel comfort in onze kamers, om u zo helemaal tot rust te laten komen op uw vakantie! Onze kamers beschikken over veel faciliteiten, maar indien u iets mist kunt u dit altijd aangeven bij de receptie. Wij proberen altijd een oplossing ervoor te vinden.

Wat fijn dat u heeft genoten van onze zwembaden. Het klopt dat wij over 2 zwembaden beschikken. 1 hiervan is voor de animatie, de andere is een rustigere. Onze zwembaden zijn gevuld met zoutwater. Hier hebben wij voor gekozen omdat wij graag onze zwembaden zo natuurlijk mogelijk willen houden, zonder andere producten in het water.

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten van onze locatie. Wij bevinden ons op maar 5 minuten van het strand en maar 20 meter van de hoofdstraat met alle gezelligheid.

Wij zijn tevreden om te horen dat u heeft genoten van ons eten. De kok doet elke dag zijn best om een goede maaltijd neer te zetten voor al onze gasten. Toch spijt het ons dat u niet elke avond hiervan heeft kunnen genieten. Ook spijt het ons dat u een tijd moest wachten bij het Steakhouse restaurant. Wij willen altijd verbeteren, bedankt voor het delen! Gelukkig heeft u na het wachten extra kunnen genieten van het lekkere eten in ons Steakhouse restaurant.

Fijne plek

Dianne, 8-7-2017

H10 Ocean Suites is een prettig hotel om te verblijven. Het is een goed onderhouden hotel met vriendelijk en net personeel. De kamers van het hotel zijn echt een pluspunt. Deze zijn zeer modern en ruim, en de badkamer is ook fantastisch met een fijne douche. Het hotel heeft twee grote zwembaden met daarbij voldoende ligbedjes. Daarnaast ligt het hotel zeer dichtbij het centrum!

Wij hebben voor halfpension gekozen. Een groot voordeel is dat je dagelijks kunt wisselen tussen lunch en diner. Wil je dus een keertje buiten de deur eten (wat een aanrader is...), dan kun je ervoor kiezen de lunch te gebruiken. Dit vonden wij echt fantastisch.

Eten in het hotel is trouwens zeer afwisselend en goed bereid. Erg veel keuze!

Kortom: aanrader.

Beste Dianne,

Als eerste wil ik u graag bedanken voor het delen van uw mening op Zoover!

Wij zijn dankbaar om uw vriendelijke woorden over ons hotel. Ons personeel werkt elke dag hard om ons hotel netjes en schoon te houden en wij staan altijd voor u klaar!

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van onze ruime kamers. Wij bieden veel comfort in onze 35m2 kamers, zodat u helemaal tot rust kan komen op uw vakantie.

Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van het eten in ons restaurant. De kok doet elke dag weer zijn best om een goede, gevarieerde maaltijd neer te zetten voor al onze gasten. Het klopt dat u elke dag het diner kan wisselen voor de lunch, dit is een van onze services.

Wat fijn dat u heeft genoten van onze gunstige locatie. Wij bevinden ons op maar 20 meter van de hoofdstraat, met de vele winkels, restaurants en cafés, en op maar 5 minuten van het dichtstbijzijnde strand.

Het klopt dat wij over 2 zwembaden beschikken. Eén hiervan is waar alle activiteiten plaatsvinden; het animatie zwembad. Het andere zwembad is rustiger. Zo proberen wij te voldoen aan de verschillende wensen van onze gasten.

Bedankt voor uw vriendelijke woorden, wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Sabine L.

Goed hotel met wat min punten

Ruud Nieuwenhuizen, 3-7-2017

Ik ben van 15-06-2017 t/m 25-06-2017 in hotel h10 ocean suite geweest, bij aankomst wordt je bij de receptie ontvangen met een glaasje champagne of witte wijn (hier is niks mis mee) maar ik wil de volgende bezoekers die ooit naar dit hotel gaan even ergens op wijzen of verrassingen te voorkomen, de receptie vraagt een origineel legitimatie, wij hadden een copy bij ons ivm eerdere uitzending van radar, maar die accepteerde ze niet en voel me tot de dag van vandaag niet lekker daarover, ik april ben ik naar torremolinos geweest en daar deden ze niet moeilijk. er wordt bij inchecken ook een borg gevraag van 50,00 euro dat staat NERGENS beschreven bij alle tour operators, vind ik ook schandalig van het hotel om zo achteraf klanten een negatieve gevoel te krijgen.

Dus mensen neem dit mee mochten jullie ooit hier naar toe gaan.

Verder is dit een goed hotel niks mis mee verder.

Fijne vakantie in corralejo

Gereisd met partner in juni 2017

Goed hotel maar niet voor rolstoelers!

Henriëtte, 24-6-2017

De service was prima. Wij hadden echter geboekt als zijnde voor een rolstoelvriendelijk hotel! Echter de deuren waren erg smal, de rolstoelhellingen te steil, de lift ingang was ook erg smal. De pool bar is bijna niet te bereiken als je echt niet kan lopen! De rolstoel kamer waar wij in gestopt waren had weinig opberg ruimte in de badkamer. Ook was er geen douche stoeltje en bovendien was de badkamer kleddernat nadat je gedouched had. We hebben om een andere kamer gevraagd en die ook gekregen en die 'gewone' kamer was veel beter! Verder is er wat achterstallig onderhoud en is bijv. de vluchtroute geblokkeerd met lege dozen. Het hotel ligt in een straat met winkeltjes erg dichtbij. Het is te doen om naar het strand te lopen. Er zijn twee zwembaden. Bij één zwembad moet je niet zijn als je kinderen hebt! Toen wij er waren mocht er géén 'lawaai' gemaakt worden door kinderen. Wij vinden dat je dan in een adults only hotel moet gaan zitten!! Is trouwens aan de overkant! :)
Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel H10 Ocean Suites**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Ocean Suites in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Ocean Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Ocean Suites scoort een 8.45 uit 10 op basis van 36 reviews.