Hotel H10 Ocean Suites ****

8,4

41 reviews over Hotel H10 Ocean Suites in het Nederlands

comfortabele juniorsuites

cat, 9-10-2017

uitstekende ligging, in het centrum, buffetten zijn overzichtelijk. minder is de koffie.
Gereisd met vrienden in september 2017

Super hotel!

Familie Burgers, 18-9-2017

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De service en het eten was iedere dag weer uitstekend! Bij de receptie zijn wij heel vriendelijk ontvangen problemen werden direct voor je opgelost.

Wat wij ook leuk vonden is dat er iedere avond weer iets leuks werd georganiseerd voor jong en oud.

Wij zullen hier zeker nog eens terug komen!

Gereisd met vrienden in september 2017
Sabine L., RRPP, 19-9-2017

Beste Familie Burgers,

Als eerste wil ik u graag heel hartelijk bedanken voor het delen van uw mening op Zoover!

Wij zijn heel tevreden om te horen dat u heeft genoten van het eten in ons restaurant. Onze koks werken elke dag hard om al onze gasten een goede, variabele maaltijd te bieden op elk moment van de dag.

Wat fijn dat u heeft genoten van de animatie in ons hotel. Het animatieteam biedt een weids en gevarieerd programma voor alle leeftijden, er is altijd iets te doen voor jong en oud.

Wij zijn blij om te horen dat u de service van ons hotel als uitstekend heeft ervaren. Wij staan altijd voor u klaar en werken hard om het u tijdens uw vakantie zo goed mogelijk naar uw zin te maken.

Als u van plan bent zeker nog eens terug te keren in H10 Ocean Suites ****, raad ik het u aan om lid te worden van onze H10 Club. Als een club lid ontvangt u vele voordelen wanneer u verblijft in een hotel van H10, zoals bijvoorbeeld een 5% korting als u via onze website boekt. U kunt u aanmelden voor onze H10 club via onze website.

Wij kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Heerlijk!

Linda, 14-9-2017

Zeer schoon appartementencomplex, er loopt altijd een schoonmaakteam rond.

2 flinke zwembaden, waarvan er 1 drukke met een deel van de dag animatie en 1 rustige.

Het ontvangst was zeer hartelijk en uitgebreid. Sowieso is het personeel ontzettend vriendelijk, van receptie tot schoonmakers, van animatie tot restaurant personeel.

Het water in de zwembaden is zout (geen chloor), vonden wij heel fijn. Het is niet zo zout als de zee, maar je proeft het wel een beetje.

Het hotel ligt op loopafstand van het strand, winkelstraat, uitgaansgebied (haventje) en van een groot waterpretpark.

Het eten was erg goed, beste wat ik ooit als buffet in een hotel aangeboden heb gekregen. Als er een lange wachtrij is voor het diner 's avonds krijg je een gratis glaasje cava. Wij hebben echter nooit langer dan 5 minuten hoeven wachten.

De kamers zijn echte suites, dat wil zeggen dat er 1 kamer is waar je als gezin slaapt, halverwege gescheiden door een kastje met een grote TV erop. Het hele hotel heeft alleen dit soort 1 kamerappartementen. Moesten wij even aan wennen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Sabine L., RRPP, 15-9-2017

Beste Linda,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening op Zoover!

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van onze zwembaden. Wij beschikken inderdaad over 2 zout water zwembaden, 1 voor de animatie en een rustigere variant. Fijn dat u hiervan heeft genoten.

Het doet ons goed om te horen dat u ons hotel zeer schoon vond. Ons schoonmaakteam werkt hard om deze hoge standaard elke dag weer mogelijk te maken.

Bedankt voor uw compliment over ons personeel. Wij doen ons best om het onze gasten zo goed mogelijk naar hun zin te maken, van aankomst tot vertrek.

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten van het eten in ons restaurant. Onze koks werken hard om onze gasten een goede en variabele maaltijd aan te bieden op elk moment van de dag.

Wat fijn dat u heeft genoten van de 35m2 ruime Junior suites in ons hotel. Wij bieden veel comfort en opslagruimte, zodat u helemaal tot rust kan komen tijdens uw vakantie.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Goed hotel

vd Ven, 31-8-2017

Een goed hotel met een hele goede ligging! Je bent binnen een paar minuutjes wandelen in het dorpje, ideaal! Eten was goed, wel vaak hetzelfde.. Ook vonden wij het jammer dat er maar een erg klein terrasje buiten is waar je savonds kan zitten, je moet dus op tijd zijn wil je nog lekker buiten zitten. Ook geen live muziek of iets dergelijks. Wel erg lekkere cocktails! Al met al een fijne vakantie gehad!
Gereisd met partner in september 2016
Sabine L., RRPP, 6-9-2017

Beste Dhr/Mevr. Vd. Ven,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening op Zoover!

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van onze gunstige locatie. Wij beschikken inderdaad over een hele goede ligging, 20 meter van de hoofdstraat en maar 5 minuten van het dichtstbijzijnde strand.

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten van onze cocktails. Wij bieden veel cocktails aan, die ook binnen ons All-inclusive aanbod vallen. Het klopt dat wij niet elke avond live muziek hebben. Wij bieden een gevarieerd activiteitenprogramma met veel verschillende activiteiten. Een aantal keren per week hebben wij live muziek in onze theaterzaal beneden, van jazz tot rock tot een tenor. Zo bieden wij voor ieder wat wils!

Wat fijn dat u al met al een fijne vakantie hebt gehad, hopelijk tot ziens in H10 Ocean Suites!

Het was fantastisch

W. Snellens de Jong, 26-8-2017

- geen handdoek leggen

- schoon

- vriendelijk personeel

- geen wachtrijen

- geen onbeschoft veel opscheppen door gasten

- ruime kamer

- eten was iedere dag vers en afwisselend

Ja de bedden waren wat harder maar een topper lost dat op.

Wij hebben nooit all in aangedurfd maar dit was heel goed, afwisselend, voor ieder wat wils. Ook geen herrie, drukte ofzo.

Animatieteam was erg vriendelijk en voor iedereen wat te doen. Zelfs Yoga of fitness in de mooie tuin.

Er is een rustig en drukker zwembad dus je kunt kiezen. Ik heb het idee dat mensen zonder kinderen in de kamers aan de tuin worden gezet, met meer als 1 kind aan de animatiepool en met 1 kind aan de rustige pool.

Kortom, boven verwachting voor ons die altijd gaan uiteten, een hoog verwachtingspatroon hebben kwa locatie, kwaliteit etc.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Sabine L., RRPP, 26-8-2017

Beste W. Snellens de Jong,

Als eerste wil ik u heel graag bedanken voor het delen van uw mening op Zoover.nl!

Wij zijn heel erg tevreden om te horen dat u heeft genoten van uw vakantie. Wij bieden een groot en afwisselend all-inclusive programma aan onze gasten, wij zijn blij dat u hiervan heeft kunnen genieten.

Wat fijn dat u heeft genoten van onze zwembaden. Het klopt inderdaad dat wij over 2 zwembaden beschikken, een rustige en een met activiteiten en animatie. Op deze manier proberen wij aan de verschillende wensen van onze gasten te voldoen. Wij zijn blij dat u ten alle tijden een ligbed heeft kunnen krijgen bij het zwembad. Wij werken hard om het handdoekje leggen tegen te gaan, het doet ons goed om te horen dat u dit heeft gemerkt!

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten van het eten in ons restaurant. De kok werkt hard om elke dag weer onze gasten een goede en gevarieerde maaltijd aan te kunnen bieden op elk moment van de dag.

Wat fijn dat u heeft genoten van onze kamers. Wij bieden veel comfort en opslagruimte, zo kunt u helemaal tot rust komen tijdens uw welverdiende vakantie. Onze kamers worden, net zoals het gehele hotel, dagelijks schoongemaakt. Dit is een van de hoge standaards die wij onze gasten bieden. Wij bieden inderdaad ook vele extra faciliteiten, zoals een topper, om uw verblijf het extra puntje op de I te geven.

Wij zijn blij dat u heeft genoten van ons animatieteam. Wij bieden een groot en gevarieerd programma voor alle leeftijden, er is altijd iets leuks voor iedereen.

Bedankt voor uw compliment over ons personeel. Wij staan altijd voor u klaar en complimenten als deze laten ons het werk nog meer waarderen!

Mooi hotel

C, 17-8-2017

Mooie kamer en hotel met goede ligging. Strand wat dichtbij ligt is niet veel bijzonders, hiervoor kan je beter met de bus naar het parque natural.

Ontbijt was super, avond eten daar in tegen weinig gevarieerd. Wel fijn dat er de optie was om het avondeten om te ruilen voor een lunch, wij hebben dit een aantal keer gedaan zodat we savonds uiteten konden.

Mooi zwembad en vaak plek, niet sochtends om 7 uur al je handdoekje neer hoeven leggen.

Gereisd met partner in augustus 2017
Sabine L., RRPP, 21-8-2017

Beste C.,

Heel hartelijk dank voor het delen van uw mening op Zoover!

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van onze mooie kamers. Wij bieden veel comfort en opslagruimte, zodat u helemaal tot rust kan komen tijdens uw welverdiende vakantie.

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten van het ontbijt in ons restaurant. Onze kok doet elke dag weer zijn best om elke maaltijd variabel en goed te houden voor al onze gasten. Het spijt ons dat u het diner wat minder gevarieerd vond. Wij hopen dat u alsnog heeft kunnen genieten van het eten, ondanks dat het iets minder gevarieerd was. Het klopt dat u elke dag het diner kunt wisselen voor een lunch. Wij bieden onze gasten graag de vrijheid om te eten waar en wanneer ze willen, zodat u helemaal uw eigen gang kunt gaan.

Wij vinden het leuk om te horen dat u heeft genoten van ons zwembad. Wij beschikken over 2 zwembaden met verschillende invullingen; 1 is voor de activiteiten en animatie, de andere is een rustigere. Hiermee proberen wij te voldoen aan alle verschillende wensen van onze gasten.

in 1 woord geweldig

droefje, 15-8-2017

Een perfecte vakantie gehad in 2016 in 1 woord geweldig . wij hadden besloten deze reis elk jaar te boeken . Maar tot onze stomme verbazing is deze reis 400 euro duurder als vorig jaar , all inclusief , bij alle aanbieders !!!

Dit vind ik ronduit belachelijk , ik weet dat Turkije niet meer in trek is maar om dan de prijzen zo te verhogen , nee wij zullen er waarschijnlijk niet meer komen helaas

Gereisd met partner in juni 2016
Sabine L., RRPP, 23-8-2017

Beste droefje,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening op Zoover.nl. Wij zijn heel tevreden om te horen dat u genoten heeft van uw geweldige vakantie vorig jaar!

Wat jammer dat u dit jaar waarschijnlijk niet meer terug komt. Omdat de markt continu verandert, veranderen de prijzen van ons hotel ook mee. Hier kunnen wij als hotel niet veel aan doen. Toch zijn wij er van overtuigd dat de uitstekende service die wij u bieden in ons hotel, de prijs helemaal waard is.

Ik hoop dat ik u toch een beetje heb kunnen overtuigen om weer uw vakantie bij ons te vieren in H10 Ocean Suites.

Hopelijk tot ziens!

Sabine L.

Zeer vriendelijk hotel met geweldige service!

Britta, 2-8-2017

Ik ben hier geweest met man en kind (net 9), 11 dagen en het waren 11 heerlijke dagen. Het hotel doet kleinschalig aan waardoor je de medewerkers vaker ziet en zij jou ook zodat je ze wat leert kennen. Ze zijn uitermate vriendelijk, zowel aan de receptie, als bij het zwembad, aan de bar en in het restaurant. De kamer beviel prima (1 tweepersoonsbed en een sofabank voor onze zoon). Het bed was wat mij betreft aan de harde kant mar dit werd meteen opgelost met een traagschuim topper. Er werd dagelijks schoongemaakt, top! Het zwembad was heerlijk, zoutwater, dat wel, maar dit merkte je bijna niet, en geen chloorlucht! Het alom bekende handdoekjesleggen werd hier ook gedaan (ondanks het verbod), en uiteindelijk deden we er gezellig aan mee, al was het maar om een plekje in de schaduw te bemachtigen. De variatie in het restaurant (we hadden all inclusieve geboekt) was prima. Het ontbijt wel altijd hetzelfde (behoorlijk engels georiënteerd) maar goed te doen. Het middag en avondeten was heel gevarieerd, elke avond verse pasta en vers bereid vlees en vis. Genoeg groente en fruit! Wij misten wel wat speciale aandacht voor kinderen bij het buffet, er waren niet altijd frietjes en bijvoorbeeld nuggets (wel zowat altijd kipfilet en/of varkensvlees en/of bief). Als je wat later kwam eten kon het voorkomen dat je in de rij moest wachten op een vrij tafeltje.

De variatie aan drankjes, cocktails en andere versnaperingen aan de bar was zeer uitgebreid! Leuke obers die echt werk maakten van een cocktail.

Dan was er ook nog een animatie team met animators die zeer enthousiast waren. Aan 1 van de zwembaden was altijd muziek, onze zoon heeft niet meegedaan met de juniorclub maar er werd in het zwembad ook wel eens een spelletje gedaan en dan komden de andere kids zo meedoen. Erg leuk was de workshop Caipirinhas maken!

We hebben enkele uitstapjes gemaakt (auto gehuurd), Fuerteventura is een heerlijk eiland met een super klimaat (zon, 30 graden en altijd een verkoelende wind) waar je op goed begaanbare wegen een groot deel van het eiland kan zien. Ga vooral even zwemmen in de golven bij Flagbeach (strand tussen Corrallejo en de RIU hotels) en bezoek de zandduinen. Op meerdere plekken is het erg leuk om te kijken naar de kite/wind-surfers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Sabine L., RRPP, 14-8-2017

Beste Britta,

Heel hartelijk dank voor het delen van uw mening op Zoover!

Het doet ons heel goed om te horen dat u heeft genoten van alle 11 de dagen in ons hotel. Wij proberen elke dag weer onze gasten als thuis te laten voelen. Dank u wel voor uw compliment over ons personeel. Wij staan elke dag voor u klaar, en complimenten als deze laten ons het werk nog meer waarderen!

Wat fijn dat u heeft genoten van onze ruime kamers. Het is op onze 35m2 kamers inderdaad mogelijk om met 3 of 4 personen te verblijven. Wij bieden veel comfort om u zo goed mogelijk van uw vakantie te laten genieten. Wij zijn blij om te horen dat uw kwestie snel werd opgelost! Het klopt inderdaad dat onze kamers, net zoals het gehele hotel, dagelijks worden schoongemaakt. Dit is een van de hoge services die wij onze gasten bieden.

Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van het eten in ons restaurant. De koks werken elke dag hard om u en al onze gasten een goede, variabele maaltijd te kunnen bieden. Het kan soms inderdaad voorkomen dat er even gewacht moet worden voor een tafeltje. Dit omdat wij willen voorkomen dat er tijdens drukte gasten aan gebruikte, ongedekte tafels komen te zitten of aan al bezette tafels plaatsnemen.

Wij zijn heel tevreden dat u heeft genoten van ons enthousiaste animatieteam. Het team biedt een groot, variabel programma aan verschillende activiteiten voor jong en oud, zodat er altijd iets is voor iedereen!

Wat fijn dat u heeft genoten van Corralejo en het prachtige eiland Fuerteventura, wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Goed, met 'n paar kanttekeningen

Madelief, 22-7-2017

We hebben hier een fijne tijd gehad. Het is een keurig hotel. Het personeel maakt lange dagen en werkt keihard. Zeer vriendelijk. We hadden all-in geboekt, en ik was verrast over de opzet ervan. Geen metalen bakken die door andere gasten niet gesloten worden, maar "afhalen" bij de koks. Dat leidt op drukke tijden overigens wel soms tot een rij. Gelukkig zijn er ook nog schalen waar je kunt kiezen uit 2 soorten vis en 2 soorten vlees, zonder wachttijd. Ik heb nooit koud of lauw eten gehad, zoals anderen kennelijk wel. De keus is enorm, zowel bij ontbijt, lunch, als diner. Verrassend lekkere kaas ook! Niet van die flauwe kauwgomkaas die je meestal krijgt in het buitenland. Merkfrisdranken, daar keek ik ook van op. De kamer (junior suite) is leuk en modern. Veel bergruimte, moderne flatscreen tv. Koelkast waar je voor schijnt te moeten betalen, maar die van ons deed het gewoon. De badkamer was mooi en schoon, en de (regen)douche geweldig! Zoals al eerder gezegd: de bedden zijn keihard. Als ik had geweten dat je een topmatras kon krijgen (las ik in een andere review) had ik daar zeker gebruik van gemaakt. We hadden een kamer op de begane grond met een terrasje aan de tuin. Heel rustig. Drie kanttekeningen. Helaas hebben we een aantal kakkerlakken moeten vangen (zes in totaal). Tweede punt: het handdoekje leggen.Wat een rotgewoonte is dat toch. Ik was daarom aangenaam verrast te zien dat dat niet is toegestaan hier. Helaas gebeurt het toch, en het personeel doet er niets aan. Dik minpunt wat mij betreft. Derde: het is te ver van het strand. Volgens touroperator is het strand op 300 meter, maar dat is beslist niet waar. Het is eerder een kilometer, en dan kom je uit bij een piepklein stukje lelijk strand. Dat was een tegenvaller. Voor de mooie stranden moet je toch echt verder weg. Pluspunt daarbij is dan weer dat de taxi daarheen maar ongeveer 7,50 euro kost. Oh, niet onbelangrijk in deze tijd: de wifi was top. Per kamer krijg je drie inlogcodes. De verbinding was bijna altijd erg goed.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Sabine L., RRPP, 14-8-2017

Beste Madelief,

Ten eerste wil ik u van harte bedanken voor het delen van uw mening op Zoover!

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in H10 Ocean Suites ****!

Heel hartelijk dank voor uw compliment over ons personeel. Wij staan elke dag voor u klaar en helpen u graag waar mogelijk!

Wij zijn heel blij om te horen dat u heeft genoten van het eten in ons restaurant. De koks doen elke dag om een goede en gevarieerde maaltijd neer te zetten voor al onze gasten. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, goede producten vinden wij heel belangrijk.

Wat fijn dat u heeft genoten van onze ruime kamers. Wij bieden veel opslagruimte en comfort om u zo veel mogelijk te laten genieten van uw vakantie. Het spijt ons dat u de bedden hard vond. Dit had u altijd aan mogen geven bij de receptie. Wij proberen altijd een oplossing te vinden, zoals bijv. een topper.

Wat jammer dat u een aantal kakkerlakken heeft moeten vangen tijdens uw verblijf. Wij doen er alles aan om de insecten te bestrijden, maar soms is de kracht van moeder natuur sterker ;). Wanneer u hiervan hinder ondervindt, kunt u altijd de receptie bellen. Wij zijn altijd op zoek naar een oplossing.

Het verbaast ons dat u vindt dat het strand ver weg was. Het dichtstbijzijnde strand, ‘Waikiki Beach’, is op maar 5 minuten lopen van ons hotel. Dit strand is een ruim, mooi opgezet strand die alle faciliteiten biedt wat een dag strand nodig heeft. De stranden van de duinen zijn inderdaad een eindje verderop. Om hier te komen is het ongeveer een uur lopen, of u kunt de taxi of de bus nemen.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Mooi kleinschalig sfeervol complex

Martine Biesheuvel, 18-7-2017

Dit H10 hotel Ocean Suites is een mooi sfeervol hotel met alleen maar laagbouw appartementen, verdeeld rondom 2 identieke zwembaden, een voor activiteiten en 1 voor rust, waar goed gelet wordt op handdoeken leggen. Voldoende ligbedden, leuk maar niet opdringerig animatie team. Ruime appartementen. Allemaal gerenoveerd in mooi modern design. Het buffet restaurant voelt absoluut niet massaal aan, keus genoeg en voor ieder wat wils, zeker met kinderen een aanrader. Het restaurant bij het zwembad is zeker voor tussen de middag een leuke afwisseling. Hotel is rustig gelegen. Naar het centrum slechts kleine wandeling en de bus naar het prachtige grande playas strand zit om de hoek. Wij raden dit hotel zeer zeker aan en hebben super genoten
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor H10 Ocean Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Ocean Suites in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Ocean Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Ocean Suites scoort een 8.43 uit 10 op basis van 41 reviews.