Appartement Corralejo Beach ****

7,6

74 reviews over Appartement Corralejo Beach in het Nederlands

Echt geweldig!

Truce, 26-5-2017

Prima hotel, ruime kamer met aparte zitkamer, kleine keuken, ruime douche met heerlijke straal warm water, de bedden zijn prima. Schoonmaak ook heel goed. Ontbijtbuffet is heel gevarieerd, dinerbuffet ook prima. Restaurant personeel kan weinig Engels of Duits, receptie wel. Allemaal wel vriendelijk en de laatste dag kregen we nog gratis een uitgebreid lunchpakket mee.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige ligging, zeer centraal

B & B Jansen, 2-5-2017

Mooi hotel - appartement. Het ligt zeer centraal. Aan de ene kant de zee, aan de andere kant een drukke winkelstaat met veel verschillende winkels.

Aan het einde van de straat is het oude centrum met een leuk muziekplein, waar het 's avonds heel gezellig is.

Kies voor zeezicht op de 2e verdieping, dan heb je een eigen dakterras.

Voor de kinderen is er niet zoveel te doen, maar het strand is dichtbij.

Het eten is prima.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig!

Willeke herrewijn, 9-1-2017

Ik was 7 januari jarig, we kwamen in het hotel terug stond er een fles champagne met een lief kaartje erbij!!

Nog nooit meegemaakt helemaal top!!

Ontbijt ook heel goed!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Fijne vakantie gehad

Freek, 8-10-2016

Geweldige ligging. Aan de ene kant de hoofdstraat en aan de andere kant de Oceaan. We hadden een 1-kamer appartement. Deze is niet groot maar voor ons geen probleem. Het was netjes en schoon. De badkamer was OK. De keuken zat in een kast. Er was heel weinig keukengerei, wel een magnetron en koelkast. Wifi op de kamer tegen betaling, evenals een kluisje. Ze doen aan handdoekje leggen, als je ook meedoet heb je altijd wel een mooi plekje bij het zwembad. Zwembad is niet groot maar er zwemt ook bijna niemand. Er is geen entertainment, wel muziek bij de zwembadbar. Ontbijt was goed, diner niet gehad. Er zijn veel winkeltjes en restaurants in de buurt. Aan het eind van de straat is het gezellige muziekpleintje.
Gereisd met partner in september 2016

Helemaal tot rust gekomen!

Sanne, 9-9-2016

In augustus 2016 ben ik naar Corralejo Beach geweest en ik heb er heel erg van genoten. Het hotel was schoon, het eten was lekker en het personeel was heel aardig. De plek van het hotel is echt perfect, het zit aan een grote, gezellige straat wat eindigd in een plein met terrasjes en muziek. Het zit aan het strand en ook dat was echt heerlijk. Je kon helaas niet altijd de zee in vanwege eb en vloed, soms stond het droog, maar als de zee er was kon je heerlijk zwemmen. Het hotel zit dicht bij een haven waar je heerlijk kunt eten, varen en jetskiën. Het hotel was rustig en er was altijd plek te vinden bij het zwembad (ook omdat er geen handdoeken op de bedjes werden gelegd) Kortom, niks te klagen. Ik heb een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Als appartement nauwelijks voldoende.

J., 6-7-2016

Prima kamer en goede badkamer met inloopdouche. Alles wordt uitstekend schoon gehouden en (na tip aan kamermeisjes) elke dag schone handdoeken. Maar als appartement te karig ingericht. In een kast zit een keukengedeelte. Met twee kookplaten en een gootsteen. Maar we hadden een pannetje, een steelpannetje en twee koekenpannen. Daarnaast (Na klacht bij receptie ontvangen) twee platte borden, twee diepe borden, twee maal eetbestek. Maar geen simpel schilmes, broodmes of iets van dien aard. Verder twee koffiekoppen, twee bekers en twee waterglazen. Maar bijvoorbeeld geen wijnglazen. Wij hadden twee appartementen, te weten mijn vrouw en ik een en onze dochter met partner en dochtertje een ander. In dat laatste appartement maar een grote kookpan en een koekenpan. Omdat we met twee stellen waren konden we onderling een en ander ruilen. Ook onze dochter had ook geen extra keukengerei.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Prima

An, 14-1-2016

Prima locatie, de zeezicht appartementen met zeezicht zijn heel goed. Het krijgt nu een 7,5 maar zou zeker opgewaardeerd worden met een paar kleine aanpassingen.

bv er staat een vaatwasser in, maar er zijn maar 3 kopjes geen extra bekers of zo. als je om 11 uur koffie wil drinken moet je eerst afwassen. Het is precies afgepast voor 3 personen. Er is een prima fornuis met 4 pitten en een goed werkende oven maar, maar 1 koekenpan en 1 gewone grote pan. Voor een langer verblijf is het toch fijn als je soms kan koken. Ook geen grote schaal of ovenschaal. Het dakterras was geweldig, maar is niet 1 keer schoongemaakt tijdens ons twee weeks verblijf. de tafels stoeltjes en ligbedden, zijn echt aan vervanging toe. De parasol zakte telkens naar beneden. Dus met wat meer aandacht zou dit app. naar een 9 kunnen stijgen wat ons betreft! de wasmachine vonden wij een super aanvulling!

Gereisd met partner in januari 2016

Niet 4 sterren waardig!

Nicolette, 18-12-2015

Voor 10 dagen dit hotel half pension geboekt, hadden we maar alleen ontbijt genomen! Eten is onder de maat, zeker niet 4 sterren waardig. Weinig variatie, alleen vis of alleen vlees, waar weinig smaak aan zat. Verder heb je weinig keuze om iets anders (lekkers) te eten. We zijn hierdoor na 3 dagen elke dag uit eten geweest. Bij aankomst moesten we een stuk lopen naar het hotel, omdat de bus niet bij het hotel kon komen. Voor ons niet echt een probleem, maar voor mensen die slecht ter been zijn lijkt het mij niet echt prettig. Bij de receptie word je verwelkomt door een riool lucht. De kamer was op zich prima, wel erg gehorig en bij het douchen werd alles nat. In de kamer geen infomap. De ligging is wel perfect, midden in het centrum met winkeltjes, restaurantjes, kleine strandjes. Aanrader is de Itiliaanse koffie bij Maize!Wij komen zeker terug naar Corralejo, maar dan niet meer naar dit hotel. We hebben een ander hotel bezocht, die wel 4 sterren waardig is!!
Gereisd met partner in december 2015

een afknapper !

echtpaar 65+, 16-11-2015

Duur appartement met dakterras en zeezicht besproken: Bij aankomst echter geen water,voordeur wilde niet open,moest eerst gesmeerd worden,geen ned.tv.zoals in de gids van touroperator stond,(wel bij anderen hotel gasten hoorden we),harde bedden en een bedbank in de kamer waar je een hernia van op kan lopen,een vieze wasmachine ruimte,een dakterras wat in drie weken 1 keer is gedweild,vieze zwarte vegen op de muren van de slaapkamer,loszittend handvat badkamer kastje,t.v.kastje wat stuk ging,om te koken was er 1 gewone pan en 1 kleine koekenpan,erg lastig dus om voor 2 personen een maaltijd te bereiden!!!! Ook de rest van de keuken inboedel was niet compleet.

Bedden en handdoeken verschoning was goed.Personeel behulpzaam.

Kortom een slechte ervaring en in dit hotel komen wij dus niet weer!!

Gereisd met partner in oktober 2015

nelleke, 3-11-2015

Zeer netjes, mooie kamers, geen airco wel overal grote ventilatoren. Gezellige omgeving, niet te druk, geen herrie-overlast ! Om de hoek in de boulevard en de zee. Gelegen in een winkel/restaurantjes buurt aan zee. Personeel zeer klantvriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding goed. Er is een restaurant, hebben we niet gegeten. Staat van de kamers goed verzorgd en schoongemaakt ELKE DAG ! Ik denk dat het niet erg kindvriendelijk is, meer voor "oudere stellen".
    Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Corralejo Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corralejo Beach in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corralejo Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corralejo Beach scoort een 7.58 uit 10 op basis van 74 reviews.