Villa Bahiazul Villas & Club *****

Bahiazul Villas & Club
9,1

19 reviews over Villa Bahiazul Villas & Club in het Nederlands

Tessa, 3-10-2017

Enorm fijne plek om vakantie te vieren! Goed verzorgde villa’s en prive zwembaden. Ook het dakterras gaf wat extra vakantie gevoel vooral met de goede barbeque die zich daar bevondt. Wel net buiten de stad, maar op loopafstand van een supermarkt en het restaurant van de accomodatie zelf is ook zeker aan te raden om een keer te proberen.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Heerlijk relaxed, wij hebben alweer geboekt!

Harry, 30-8-2017

Positief:

- vriendelijke ontvangst, uitleg in het Nederlands;

- Villa's zijn net zoals in de brochures / internet weergegeven;

- Mooi ingericht, alles werkte (is in Spanje niet standaard);

- Schoonmaak prima;

- Wifi prima (met 17jr zoon een must);

- Heerlijk douche;

- en het restaurant is zeer goed met een fantastische service!

Opmerkingen (Geen negatieve punten)

- naar Corralejo heb je auto nodig (weet je van te voren, daarom ook zo lekker rustig);

- Niet de goedkoopste lokatie (maar geld waard)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Geweldig!

Milou Rijnenberg, 23-5-2017

Bahiazul is echt een paradijs op aarde. De villa is prachtig en voorzien van alles wat je maar kan bedenken. Het zwembad en de jacuzzi zijn heerlijk en dan nog het prachtige dakterras met een balinees bed en een barbecue! Je hebt voldoende privacy en de drukte is dicht bij op te zoeken dmv een auto of fiets. Wij hebben hier echt wen geweldige tijd gehad.
Gereisd met partner in juni 2016
Marceline Abadeer., Director, 5-7-2017

Geachte Milou Rijnenberg,

Heel erg bedankt voor uw reactie, uw mening is zeer waardevol voor ons.

Ik ben blij dat u heeft genoten van uw verblijf in Bahiazul Villas&Club. Wij danken u voor het kiezen van Bahiazul Villas&Club als uw vakantiebestemming in de zon.

Het weten dat een klant een leuke vakantie heeft gehad, is heel belangrijk voor ons,

Nogmaals danken we u voor uw positieve feedback, we kijken ernaar uit u terug te mogen verwelkomen in Bahiazul Villas&Club.

Hoogachtend,

Marceline Abadeer.

Zeker voor herhaling vatbaar

Like2travel, 5-10-2015

Wij hebben hier 2 weken gechilld. We hebben goed genoten van de rust en privacy op het park. Vanwege de opzet heb je geen direct contact/zicht met buren, tenzij je op het dakterras ligt. Dakterras heeft een goed zicht over de omgeving. BBQ werkte ideaal. Restaurant goed eten en service. Zeer vriendelijk personeel.

De villa's zijn dusdanig goed, dat je gaat letten op de kleine dingen. Deze kleine dingen vallen eerder op omdat de villa's gewoon goed tot bijna perfect zijn.

Wat ons voornamelijk stoorde was:

- Loslatende verf op de begane grond terras.

- Bouwvallige villa aangrenzend op villa 9-5 waar wij verbleven, wat het ideaal beeld verstoorde.

- Zwembad is maar 2x in 2 weken schoon gemaakt, water bleef goed schoon, maar er verzamelde wel veel fijn stof op de bodem. Op verzoek wordt deze wel direct verwijderd.

- Slechte Wifi bereik.

- Geen satelliet maar antenne verbinding op TV, dus veel spaanse zenders.

Ondanks deze kleine minpunten zijn het zeer goede villas, gewoon lekker genieten!

Gereisd met partner in september 2015

Voor herhaling vatbaar

Rick, 3-9-2015

Super goed verzorgde villa en terrein.

Wij zaten er 10 dagen en dat was ons goed bevallen. Wij hadden de villa gehuurd via Bahiazul zelf, (er zijn namelijk meerdere verhuurders), mijn advies huur via de site van Bahiazul zelf dan weet je zeker dat alles goed geregeld is.

Wij hadden de Superior villa met jacuzzi in het zwembad het zag er allemaal schoon en verzorgd uit. De villa's liggen net buiten het centrum van Corralejo en liggen op een afgesloten en beveiligd terrein met slagbomen 24h bewaking. Een grote supermarkt ligt op 200m. loop afstand. In de buurt zit ook een groot water atraktiepark.

Verder is er genoeg te beleven en te doen in Corralejo en de stranden zijn super mooi.

Een aanrader om eens heen te gaan is, Mirador de Morro Velosa een villa op de bergtop met spectaculair uitzicht en restaurant en dan doorrijden naar het oude dorp Betancuria prachtig om te zien.

Gereisd met partner in augustus 2015

sprookjes bestaan!!

rean, 7-9-2014

Prachtig mooi, schoon en onderhouden park. Met ruime, luxueuze villas. Eigen zwembad is zalig. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is ook een aanrader. Zeker de tapasavond op donderdag. Grote mercadona supermarkt op loopafstand. Wifi dik in orde stiur daar nu deze beoordling mee. Ik wil niet meer naar huis. Wat een hemels plekje!!
Gereisd met partner in september 2014

Mooie villa's met zwembad en jacuzzi

Gijs Hofman, 25-2-2014

Mooie accommodatie. Wij zijn 10 dagen met onze twee kinderen (2 en 4) geweest. Zwembad kan verwarmd worden, maar maakt qua beleving ons inziens te weinig uit om er optimaal van te genieten als de temperaturen wat lager liggen (ca. 20 graden). Appartement en afgesloten terrein zijn goed onderhouden en schoon. Alles is mooi ruim opgezet. Vriendelijke service bij de receptie en ontbijtrestaurant. WIFI was wel een uitdaging: van de 10 dagen, hebben we 3 dagen echt goed internet gehad. Bij vertrek gaf men aan dat men naar een structurele oplossing op zoek is. Daarvan hebben wij helaas niet (meer) kunnen profiteren.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Mooie vila, fijne vakantie gehad.

Marianne, 18-6-2013

Wij zijn net terug van onze vakantie in Corralejo, waar we gebleven ik Vila Kalma van de vila kati's organisatie. Er zijn verschillende verhuurders met verschillende prijzen, als ook inclusief ontbijt en schoonmaak. Bij ons geen ontbijt inbegrepen, maar schoonmaak om de twee dagen zo ook het zwembad en de jacuzzi en terras gereinigd. Onze vila had een volle tuin met grote palmboom, echt heel mooi. In het straatje waar wij zaten stonden heel veel villa's leeg omdat ze gewoonweg niet verkocht waren. Hier merkte je niets van aan de buitenkant maar het geeft te denken hoe het is als er een verkocht word en moet worden afgewerkt, terwijl jij ernaast op vakantie ben... Er staat een Lavazzo koffiezet apparaat waarvoor je bij de beheerder" Pascall" cups kon kopen. Ook gewoon apparaat aanwezig. al met al een lekkere rustige vakantie. Fuerteventura zelf ben ik niet kapot van, al moet ik zeggen dat het jammer was dat de vila niet in Morro Jabe stond, dit is een hele leuk en gezellige plaats.
Gereisd met partner in juni 2013

Superdeluxe

Feikema, 3-5-2013

Als je een vakantie wilt om nooit te vergeten, dan ben je hier op de juiste plek.

Ik noem een paar kernwoorden. Luxe, rust, comfort, privé zwembad waar de kids (of jij) heerlijk de hele dag kunnen plonsen, ruimte, kortom HET vakantiegevoel wat we allemaal zoeken maar eigenlijk bijna nooit vinden. Het was precies wat we nodig hadden voor een gezinsvakantie. Met een BBQ op het dak waar we heerlijk hebben gegeten was het gevoel kompleet.

Zoek niet meer! Gewoon villa bahiazul boeken. Niet teuten, gewoon doen.

En Sven is ook zo aardig en behulpzaam, de collega's ook zo vriendelijk. Konden zelfs aan het einde van de dag nog even komen douchen in een villa omdat we laat een vlucht hadden. Na een dag op het strand was dat zalig....je voelt je een prinses...

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Super vakantie

bianca, 15-2-2013

Hele fijne vakantie op park Bahiazul, we hebben een super mooie villa en een heerlijk zwembad / jacuzzi.

Huis is mooi ingericht met van alles er op en er aan.

Niet geschikt voor kleine kinderen ivm spek gladde vloeren/trap die regelmatig nat zijn ivm zwembad/jacuzzi. Gaan waarschijnlijk volgend jaar weer en boeken dan rechtstreeks weer via Katis Villas, dan zijn we verzekerd van een mooi en goed onderhouden huis.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bahiazul Villas & Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bahiazul Villas & Club in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bahiazul Villas & Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Bahiazul Villas & Club scoort een 9.1 uit 10 op basis van 20 reviews.