Hotel Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort *****

Hotel Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort
Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort bij:

59 reviews over Hotel Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort in het Nederlands

Super, Fantastisch.

René H., 24-4-2017

Wij hadden volpension, als je hier over het eten een negatieve mening hebt, dan moet uw vrouw ontzettend goed kunnen koken, er was voor ieder iets wils, en vooral ruime keuze.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ruime kamer en schoon.

Ligging is top aan de zee met een leuk zwembad.

Het zwembad had 2 verwarmde baden en 1 koude bad. ( het koude bad is heerlijk in de zomervakantie )

Een mooi fitness ruimte met spa.

Aangezien wij tegen de avond huiswaarts gingen, mochten wij gebruik maken van de douches bij de spa.

Kortom wij komen hier heel graag terug. We hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Fantastische week in Sheraton Fuerteventura

Lars, 3-5-2016

We verbleven met gezin van vier één week en hadden een geweldige tijd. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Uitstekende junior suite met groot balkon met uitzicht over het zwembad en de oceaan. We vonden het ontbijt buffet heerlijk met een enorme verscheidenheid aan verse producten. Kinderen vonden de zwembaden (4!) en de kids club met zeer mooie animatie team erg leuk. Personeel is erg vriendelijk, o.a. Alvaro Medina zorgde goed voor onze behoeften. Aangename verrassing was de taart en fles bubbels op onze kamer, vanwege mijn honderdste overnachting in één van de SPG hotels. We zullen zeker terugkomen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Lekker uitrusten

M. Schreurs, 1-5-2016

Hotel is prima in orde, grote kamer met uitzicht op zee,zeer vriendelijk personeel en lekker eten. Ligt dichtbij vliegveld en er komen dus af en toe vliegtuigen over maar dit vonden wij geen probleem, lekker korte transfertijd.

Het is een echt familiehotel, dus veel gezinnen met kinderen die echter goed worden bezig gehouden in de miniclub.

Wij begrijpen de af en toe heel negatieve resencies over dit hotel niet. Wij hebben hier een prima vakantie.

Gereisd met partner in mei 2016

Overboekt, I.p.v. zeezicht,zicht op bomen,woestijn

Jessie Janssen, 23-4-2016

Er was niet veel goed,2 jaar geleden geweest, toen nog mooi rustig hotel! Nu, 2 sterren Hotel, met vieze,vuile vloerbedekking, eten dat nooit Echt warm was, house keeping na 4 uur! Altijd zelfde eten, was gewoon slecht! Veel krijsende kleine kinderen van baby,s tot 4 jarigen, die krijsten in restaurant,zwembad! Kortom geen rust!

Ligstoelen die doorgezakt waren,waardoor je veel rugpijn kreeg! We zullen hier nooit meer terugkomen, de onverschilligheid van Manager ivm verkeerde kamer! Zorg dat je vooral klant vriendelijk blijft,en zeg niet gewoon; Overboekt!! Maar los het op!

Gereisd met partner in april 2016

nog geen 3 sterren accomodatie

j.janssen, 19-3-2016

Hotel moet gerenoveerd worden slecht meubilair,kuil in matras,ligstoelen zwembad voor de helft kapot.Veel lawaai van overkomende vliegtuigen. Ontbijt goed maar chaotische organisatie. Wie gaat voor een beetje luxe moet hier niet zijn.
Gereisd met partner in maart 2016

Super weekje ontspannen

Harm, 11-5-2015

Heerlijk weekje ontspannen in een mooi hotel met super vriendelijk personeel. Kunnen ze in Nederland nog heel wat van leren. De gastvriendelijkheid straalt er van af!
Gereisd met partner in april 2015

Dit nooit meer.

Hermie, 20-11-2012

IK had 8 maanden op voorhand geboekt en een rolstoel toegankelijke kamer gevraagd.

Als ik daar aankom en vraag die kamer en ze wisten zogezegd van niks hoewel alles aangevraag was.

Het toppunt was dat er niemand anders in het hotel was met een rolwagen,en dat er 6 aangepaste kamers zijn en die volzet waren met mensen die de kamers niet nodig hadden.

Gereisd met partner in oktober 2012

Sheraton FV is geweldig

Martin van den Broek, 4-3-2012

Dit resort is in één woord geweldig! We hebben er een week met onze kinderen van 5 en 6 gelogeerd en een heerlijke tijd gehad. Het enige minpunt van de reis was de organisatie via touroperator. Zonder toelichting zijn we op een andere (vaste) vlucht gezet, waardoor we midden in de nacht aankwamen, wat minder ideaal is met schoolgaande kids. Zoals gebruikelijk voelt niemand zich in de keten van reisorganisaties verantwoordelijk.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Top!

fam.acven, 12-12-2011

Perfect hotel; mooi, schoon, ruime kamer, groot bed, super badkamer en een mooi balkon met rieten zitje. Het ontbijtbuffet is van goed kwaliteit en de keuze is enorm. Ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en voor een deel Belgisch, dus kan je gewoon Nederlands spreken. Echt een tophotel en zeker voor herhaling vaatbaar!
Gereisd met partner in december 2011

Niet voor herhaling vatbaar

Tieca, 16-11-2011

Eten onhygiënisch opgesteld ( schalen achter elkaar)en niet goed gekoeld of verwarmd. Bij ontbijt in de rij voor een gebakken ei of omelet en bij avondeten in de rij voor stukje vis of vlees (vis nog glazig en niet goed doorbakken).Juniorsuite geboekt met zeezicht en eerst een suite gekregen met uitzicht op palmen en zeer donker (geen zonnestraal te zien).Na veel geharrewar na 1 nacht toch een juniorsuite met zeezicht gekregen, voor een tweede kamer moest 20 euro per nacht bijbetaald worden.Restaurants a la Carte waren

met veel moeite te reserveren voor een tijdstip terwijl bijna het hele restaurant leeg

was.( nooit meer dan 10 gasten gezien ?)Kamers wel mooi en

schoon.Maar personeel bij balie zeer onvriendelijk ,onbeschoft.

Kortom beslist geen 5 sterren waardig hotel.

Gereisd met vrienden in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort scoort een 8.18 uit 10 op basis van 62 reviews.