Appartement Puerta Del Sol **

6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Puerta Del Sol bij:

2 reviews over Appartement Puerta Del Sol in het Nederlands

Sarah, 30-8-2005

Wij zijn erg tevreden over dit appartementencomplex. Het was ten eerste erg schoon en elke dag kwamen de schoonmaaksters langs om de bedden op te maken en 3x per week kreeg je nieuwe handdoeken. Het zwembad was ook heerlijk met gratis ligstoelen. Het personeel was erg vriendelijk en er was ook een pizzeria bij het centrum. (de pizza's waren erg lekker voor weinig geld). Je zat ook vlak bij het centrum ong. 5 minuten lopen en 10 minuten van het strand af. Het appartement was eenvoudig ingericht, maar alle dingen die wij nodig hadden stonden erin. Je kon ook een nederlandse zender ontvangen op de tv, namelijk bvn.
    Gereisd anders in augustus 2005

sanne, 19-2-2005

We zijn niet tevreden over dit appartementencomplex,het eten is niet gevarieerd en je hebt weinig keus.

Het restaurant was net een oude garage.

De badkamer stonk behoorlijk en het personeel was niet vriendelijk en behulpzaam.Het enige positieve is dat ze een mooi zwembad hebben maar toen wij er waren kon je er niet in zwemmen omdat de motor stuk was van de regen.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Puerta Del Sol in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Puerta Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Puerta Del Sol scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.