Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel ***

Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel
Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel bij:

115 reviews over Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel in het Nederlands

Prima appartement

EB, 3-2-2017

Elba Antigua is een goed aparthotel. Wij hadden alleen logies wat ons goed bevallen is. We hebben wel een paar keer in het restaurant gegeten. Was goed. Wij hadden een aangepast appartement vanwege de lichamelijke handicap van mijn man. Het was heel ruim. Er had wel een makkelijke stoel mogen staan, evenals op het balkon. De badkamer had voldoende steunen. De wc had hoger gemogen. De bedden zijn heel goed. Het personeel is erg behulpzaam en de schoonmaak was prima. De free bus naar Atlantico (winkelcentrum) is een uitkomst. Zou wat frequenter mogen rijden.
Gereisd met partner in januari 2017
Sergio S., Director, 5-9-2017

Bovenal willen wij u bedanken voor het kiezen van ons Elba Castillo de San Jorge & Antigua Suite Hotel voor uw vakantie en om ons opmerkingen te geven over uw zeer recente bezoek.

Uw feedback is de beste manier om te verbeteren en te weten in welke richting we moeten gaan.

Wij hopen dat we de gelegenheid krijgen om u in de toekomst te zien en we vragen u graag contact met ons op te nemen voor uw eventuele toekomstige verblijf.

Met vriendelijke groet uit Fuerteventura

mooie accommodatie staat alleen op verkeerde plek

niek, 8-1-2017

relatief gunstig gelegen tov strand en restaurants, prima appartement met prima bedden. 1 van de 2 zwembaden is verwarmd. voornamelijk bezocht door Engelsen (all-in). In het plaatsje is verder weinig te doen en op het eiland waait het idd vaak heel hard (vandaar de naam)
Gereisd met oudere kinderen in december 2016
Sergio S., Director, 5-9-2017

Beste gast

Het spijt ons dat de totale indruk alleen gemiddeld is en we hebben die droomvakantie die u zeker niet zocht, niet geleverd.

Uw gevoel over ons eigendom is een droevig nieuws voor ons en weerspiegelen niet in al ons doel om elke gast speciaal en verwend te maken tijdens het verblijf.

Ik wil graag verontschuldigen als we de dienst die u verwacht niet heeft geleverd en we zouden het erg blij zijn om u in de toekomst te hosten om deze negatieve herinneringen te vervangen door nieuwe, plezierige en alleen positieve. Aarzel niet om mij persoonlijk te contacteren, en ik zal u graag helpen met wat u misschien nodig hebt.

Met vriendelijke groet uit Fuerteventura

Leuke plek voor Engelse toeristen

Henny Meerdink, 17-9-2016

Redelijk hotel met heel veel Engelse toeristen. Daar is ook alles op afgestemd. Vriendelijk personeel maar de medetoeristen wat minder. Anders zeg maar.
Gereisd met vrienden in september 2016

Hele leuke vakantie

B. Schop, 10-7-2016

Super mooie omgeving, strand om de hoek. Heel veel eettentjes. Alleen wel echt altijd en overal wind. Smeer je goed in want voordat je het weet liggen er blaren op.

Ontbijt was heerlijk, alleen nooit naar ons kamernummer gevraagd. Onze Nederlandse reisleiding hebben we nooit gezien dus we hebben na 2 dagen maar aan de Engelse touroperator reisleiding onze vragen gestelt. 7 euro voor litertje sangria is wel fijn! Eten was ook overal lekker en goedkoop. Linnen wissel op de laatste dag dus dat was niet zo heel handig en niet elke dag nieuwe handdoeken. Een aantal keer moeten vragen om extra handdoeken omdat er maar 1tje werd vervangen.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke vakantie

Joan, 25-3-2016

We waren afgelopen week in Elba Castillo San Jorge en Antigua Suite Hotel (nieuwe naam!). We hebben genoten van een heerlijke vakantie met mooi weer.

Het hotel lag vlak aan zee en er liep een mooie wandelboulevard langs.

Het dorpje was knus en gezellig.

De gebouwen waren enigszins gedateerd. Ze werden echter zeer goed schoon gehouden door het vriendelijke personeel.

Overig personeel (bij receptie, in restaurant etc) was ook heel vriendelijk en erg behulpzaam. Niets was hen in feite teveel om het de gasten naar hun zin te maken.

De gasten waren over het algemeen veel (gezonde) Engelsen wat geen probleem was.

Het eten was goed. Wel soms hetzelfde maar daar stond tegenover dat het zeer zeker divers was. En er was voldoende keuze voor iedereen en het eten was warm.

Over het algemeen genomen hebben we hier van een vakantie genoten waarvan de kwaliteit / prijsverhouding in orde is. De sterren derhalve zeer zeker waard.

Gereisd met partner in maart 2016

fantastisch en lekker warm

Beatrix van Zelm-van Vegten, 7-1-2016

goed hotel vriendelijke mensen bij de receptie, er werd elke dag ons bed opgemaakt en schoongemaakt een paar dagen hadden ze maar vrij, schone handdoeken bijna elke dag we waren er 8 dagen, animatie was er ook leuke jonge mensen erg vriendelijk en enthousiast, mijn dochter heeft nog meegedaan ondanks dat zwembad erg koud was heeft zij zich prima vermaakt bij de animatie, hotel zag er keurig uit we hadden elke dag ontbijt veel keuze gebakken ei cake pannenkoeken, aardappeltjes broodjes vleeswaren niet alleen op engelsen gericht 1 minpuntje het zwembad buiten was echt te koud.
Gereisd met oudere kinderen in december 2015

heerlijke vakantie

hilda, 26-12-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is een prachtig appartementen complex. Vanaf het vliegveld ongeveer 15 minuten rijden. Je hebt een prachtig uitzicht over de zee bij het zwembad. Er zijn veel bedjes, dus je hoeft geen handdoek te leggen. Naar het zandstrand en het centrum is ongeveer 10 minuten lopen, al lopend over de boulevard is dit goed te doen. Qua eten is er voldoende keus en voor elk wat wils. Het personeel is vriendelijk en de appartementen zijn ruim en schoon. Wij waren er met de kerst, er kwam ook een sante claus erg leuk voor de kinderen. 's avonds is er entertainment. Het hotel is engels georienteerd, eveneens zijn er een aantal vaste bewoners van de appartementen. Wij konden een late uitcheck doen voor 3 uur ad. € 15 prima geregeld. Wij hebben een super vakantie gehad, voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Geweldig!

Dione Verbeek, 19-6-2015

Wauw! was onze eerste indruk. Ik ben in juni samen met mijn vriend geweest, en we hadden last minute een leuke aanbieding geboekt. We waren eerst al onder de indruk van het grote hotel! Er zit zelf een kleine supermarkt in. En toen we het ruime appartement zagen met zeezicht waren we helemaal om! Verder goede service, het personeel doet erg zijn best om alles schoon te houden en het je naar je zin te maken. Ontbijt erg groot, wel Engels georiënteerd. Helaas als je eten of drinken in het hotel wil bestellen kan je niet cash betalen, alleen met credit card. Dus daar moet je wel rekening mee houden. Verder genoeg eetgelegenheden in de buurt. Wel jammer dat je een stukje moet lopen naar het strand, maar er gaat bijna elk uur een gratis bus naar een strandje verderop. Als je naar Fuerteventura gaat, is dit hotel zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2015

Goed prijs kwaliteit

Johnny, 19-1-2015

Prima accommodatie en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt goed, Engels georiënteerd. Verwacht voor diner geen sterren kwaliteit maar voor de prijs mag je niet klagen. Ondanks dat ze voor 250 man koken is er voldoende variatie.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015
Riccardo Geda, Director, 18-2-2015

Geachte klant,

Bedankt voor het delen van uw ervaring op deze website en in het bijzonder voor ons te kiezen voor uw vakantie op het eiland. Wij zijn er trots op dat je genoten hebt van ons hotel en ons restaurant, en kijken ernaar uit om u binnenkort weer te zien.

Met vriendelijke groet uit Fuerteventura.

Vriendelijk personeel, net appartement

maartje, 4-1-2015

Wij hadden als optie een balkon met zon gevraagd. Toen bleek dat er op ons balkon helemaal geen zon kwam hebben we een ander appartement gevraagd en binnen uur hadden we een andere kamer met enorm hoek balkon! Super service! Veel goede restaurants en supermarkt op loopafstand. Minpuntje : Zwembad is in december aan de koude kant. Eiland zelf is niet erg bijzonder maar kom je voor zee, zon, lekker eten en relaxen dan is dit een prima plek!
Gereisd met jonge kinderen in december 2014
Riccardo Geda, Director, 18-2-2015

Geachte klant,

We zijn erg blij dat je hebt besloten om deze vakantie bij ons door te brengen, maar veel meer om te weten dat het verblijf succesvol was, uw satisfacion is onze prioriteit.

Wij hopen dat u besluit om terug te komen en zien ons snel!

Met vriendelijke groet uit Fuerteventura!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel scoort een 7.33 uit 10 op basis van 118 reviews.