Hotel Costa Caleta ***

66 reviews over Hotel Costa Caleta in het Nederlands

Helemaal goed!

Ferwin Hoogeeen, 7-7-2017

Kamer prima.

Eten afwisselende buffetten van goede kwaliteit.

Vriendelijk, goed en attent personeel.

Schone accommodatie.

Leuk animatieteam voor jong en oud.

Op de dag van vertrek konden we tot dat de bus kwam gebruik maken van all inclusive.

In de omgeving is niet zo heel veel te doen, wel veel winkeltjes en terrasjes, maar bijvoorbeeld de jet ski verhuurder raakte begin juli al in de stress en het huren van een motor , waar je ook met een autorijbewijs mee mag rijden, was niet mogelijk omdat de verzekering nog niet geregeld was.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

gewoontjes

jo, 9-1-2017

alles was wel redelijk tot goed, maar afstandelijk personeel en het zwembad ligt al erg snel in de schaduw. Ligbedden vaak kapot.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Hollanders zeuren altijd , goed hotel niks mis mee

Petra en Harold van Soest, 22-10-2016

wij zijn echte wereldreizigers , al op veel plekken in de wereld geweest .

mensen en met name nederlanders moeten eens leren beseffen dat ze voor 800 euro per persoon niet in een 5 sterren ultra allinclusive resort in trkije zitten.

Maar in Suneo Club Costa Caleta van 3 sterren waar ze kei hard werken om hun hotel weer op te bouwen dat zie je aan alles .

super schoon , verzorgd , maar zie het als een volpension plus en je hebt een top vakantie.

de snacks moet je wegdenken simpel zat , eten is perfect voor elk wat wils en goed warm.

ontbijt is beter dan in menig 5 sterren hotel , met ultra vers en diverse soorten brood en beleg.

de wi-fi is een drama maar met de prijzen van de huidige eu bundels en gratis eu telefonie op komst (vanaf volgend jaar verplicht) geen enkel probleem.

nederland stop met naar beneden halen van dit hotel , ga gewoon voor 1750 euro pp naar turkije dan kunnen deze mensen verder met waar ze aan begonnen zijn en top doen !!! .

Gereisd met partner in oktober 2016

Goede indruk.

Friesefamke, 19-10-2016

De kamer is netjes en schoon.

Wij zitten op de derde etage met prachtig uitzicht richting Puerto del Rosario, met rechts van ons de oceaan.

Eerste indruk van t eyen is goed. Ik vind er voldoende keus waardoor je zelf kunt variëren. Voor kinderen de slappe friet, met minisnacks en " naamloze sauzen" dit kinderbuffet is er tijdens lunch en diner.

De snacks die rond eind van de middag klaarstaan vond ik minder: broodjes voor hamburgers en de knakworsten met bijbehorende/ naar smaak toe te voegen ingrediënten ( sla/tomaat/ui/augurk en sauzen)

Personeel werkt hard.. In t restaurant blijft je lege bord niet lang staan. Het restaurant zelf vind ik niet sfeervol; geen plek om gezellig een avond uit eten te zijn.. Een beetje MacDonalds achtig: daar blijf je ook niet lang (na-)tafelen.

Mijn zoon vind t geweldig. Hij vond t zwembadwater wel fris...

Activiteiten worden in Engels, Duits, Spaans en Italiaans aangekondigd.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Nooit meer

Jacqueline, 19-9-2016

Hotelkamer netjes en goed schoon,vriendelijk personeel,service oke.Maar het eten was een drama alles wat warm moest zijn was koud en wat koud moest zijn lauw,aangegeven bij reisleiding,dus maar buiten de deur gegeten wat extra kosten met zich mee bracht.Ligbedden bij zwembad dramatisch doorgezakt en vies,geen parasols,doorgezakte bedden is topper opgelegd,bij zwembad stonk het naar riool,het strand waren ze aan het verbouwen,kakkerlakken in eetzaal,bij vertrekdag polsbandjes afgeknipt mochten niks meer nemen om 12 uur. Zonde van het hotel,maar ga er geen tweede keer meer naar toe
Gereisd met partner in september 2016

Niet geweldig

Jes, 20-8-2016

Zeer slecht eten, niet gaar en vlees was wit op sommige stukken, klacht ingediend bij de reisleiding... Niks mee gedaan... Ligbedden daar heb ik niet eens de kans gehad om op te liggen want die waren ALTIJD bezet

Hotelkamer was prima!

Zeer onkindvriendelijke badmeesters , trok alle luchtbedden uit het water en was echt totaal niet vriendelijk ( terwijl het de andere dag wel mocht )

Ik zou het niet aanraden voor een gezin met kinderen omdat de animatie echt iedere dag hetzelfde is...

Voor de rest prima vermaakt jammer van het eten!

Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit van mijn leven meer

Zonneveld Piek, 11-8-2016

Ik vond niks goed en wat uitermate irritant was is dat er nooit een bedje bij het zwembad vrij was , het eten was zeer eenzijdig en echt niet om te eten terwijl wij echt niet moeilijk zijn het personeel vond ik ook niet aardig er kon maar met moeite hola af . En dan de kamers , die waren echt vies er werd niet schoon gemaakt of heel oppervlakkig. En bij over maat van ramp waren er ook heel veel kakkerlakken zelfs in de eet zaal brrrrrrr. Nee dit nooit meer .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

niet weer

Henk, 29-6-2016

hotel prima , eten zeer goed

personeel heel vriendelijk en behulpzaam

hotel dicht bij het strand en je kunt er mooi wandelen

wat ik aso vond dat er s' morgens vroed al handdoeken op de ligbedden lagen

lig bedden op het dak terras waren afgeschreven doorgezakt op gescheurd

wifi was een drama , maar wel gratis (mag dan ook )

tv moet je betalen ( toch niet meer van deze tijd ( bovendien ook nog een zeer klein beeldje en dan ook nog € 3 per dag ook nog eens duur

Gereisd met partner in juni 2016

niet meer hierheen

Janneke, 26-3-2016

Wij waren hier begin maart.

Ligging hotel is prima, dicht bij strand en centrum.

Je kunt er heel mooi wandelen, tot aan het vliegveld.

Nadelen van het hotel zijn, geen flesjes water, alleen in bekertje, ligbedden bij het zwembad zijn verschrikkelijk, ook geen parasols.

Dakterras is prima, maar ook geen goede ligbedden en de ligbedden die er waren, hadden ook geen verstelbare hoofdsteunen en er waren ook geen parasols.

Je moet overal voor betalen, ook voor een vooroorlogse tv, koffer wegen kost ook € 1,00, kluisje, handdoek wisselen etc.

Wi-Fi is voor touroperator klanten gratis, gelukkig hadden wij gratis wifi, want hij lag er regelmatig uit, of slecht bereik . Het staat ook nergens aangegeven, dat voor touroperator klanten de Wifi gratis is.

Animatieteam is echt waardeloos, een hoop geschreeuw, goedendag kon er ook met moeite af.

Eten is veel van hetzelfde, veel pasta. Tafelkleedjes waren niet schoon, veel vlekken.

Personeel is heel vriendelijk, de kamer werd goed schoongemaakt, behalve onder de bedden.

Wij komen hier niet meer terug.

Gereisd met partner in maart 2016

nooit meer

sonia, 26-3-2016

mooie omgeving hotel eten koud niet veel variatie niet proper de tafels alleen s morgens een tas om koffie uit te drinken de rest van de dag buiten koffie in plastiek bekers s avonds aan de bar niet te doen om iets drinken te halen lange rijen dan ma naar de witte bar moesten alles nog zelf betalen vond dat niet erg goeie barman en alles netjes verzorgd .de kamers waren niet proper en het dakterras echt vuil ligbedden waren vuil en doorgezakt
Gereisd met partner in maart 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Costa Caleta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Caleta in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Caleta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Costa Caleta scoort een 6.87 uit 10 op basis van 72 reviews.