Beoordelingen Hotel Costa Caleta***

Costa Caleta***
44 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Costa Caleta***
Avenida Alca. Juan Ramón Soto Morales S/N, E-35610, Caleta de Fuste

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Caleta*** in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Caleta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Costa Caleta scoort een 7,4 uit 10, op basis van 44 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Caleta*** in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Caleta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Costa Caleta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 30 vakantiefoto's van Hotel Costa Caleta*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Fuerteventura. Vergelijk Hotel Costa Caleta*** met andere accommodaties in Caleta de Fuste.
Even geduld a.u.b.

6,8
8,2
7,6
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Aty van der Westen
4,0
7,0

27-3-2014 Aanbod aantal kamers te groot voor het restaurant. Buiten met de lunch en diner in de rij staan en op een vrijgekomen plaatsje wachten. Al zat je op het terras drankjes werden alleen in plastic aangeboden, zelfs 's avonds na 1 uur open geweest te zijn want dan waren de glazen op. Erg veel last van aangeschoten Engelsen. Personeel niet echt vriendelijk. Dit hotel is absoluut geen tweede bezoek waard.

alleenreizend, Nov. 2013
"Leuke week gehad"vertalen
manuela
4,0
7,0

24-11-2013 Goed hotel, mooie zwembaden, wel je handdoek gelijk smorgens neerleggen op de bedjes, strand toch verder lopen dan dat ze zeiden bij de boeking maar goed te doen ongeveer 10 minuten binnendoor, wifi 25 euro voor een week of kijk of er iemand anders de code heeft vooral bereik in de lounge, ik had het niet op de kamer tweede etage, eten ziet er goed uit maar helaas koud!, Ik ben een week alleen geweest (23 jaar) en me goed geamuseerd! wel alleen maar Engelse en enkele duitsers in het hotel, wil je meer nederlanders is dit geen geschikt hotel, entertainment elke dag..tafeltennis,midgetgolf, darten enzo. savonds was de entertaiment waardeloos dus dan gezellig naar een bar geweest, ook erg weinig ruimte als het hotel druk bevolkt is bij de bar en t eten vaak te weinig plaatsen, bij de bar heerlijke broodje hamburger, hotdog en pizza! en het is warm!! Kortom: niet te veel eisen hebben, leuke vakantie, mensen leren kennen van engelse en duitse afkomst, nadeel het eten (zon uren 13.00-16.00

met partner
"Goed verzorgde vakantie"vertalen
Wendy Boonacker
8,0

9-10-2009 Net 1 dag terug van 8dg Hotel Costa Caleta. Zowel de kamer, als het eten, als het personeel was het helemaal super. We hebben niks te klagen gehad.
Het weer was werkelijk voortreffelijk en door het huren van een auto hebben wij het hele eiland rondgetourd.
Wij hadden via ReisGigant geboekt en daar stond in dat de schoonmaak maar 2x per week zou zijn maar dit is zeker 5x per week.

Voor de witte stranden moet je naar Corrolejo of Morre Jable toe. Dit zijn ook de leukste grote plaatsen op het eiland.

Het zwembad lag voor ons echt wel in de zon en waar geen bedjes stonden was ook geen zon, dus plek genoeg om in de zon te liggen.

Wij hebben een geslaagde vakantie gehad.

met partner, Juli 2009
"Best Ok"vertalen
Erwin
8,0

16-7-2009 Goed 3 sterren hotel maar ook niet meer dan dat. Als er een probleem is, wil het vriendelijke personeel direct mee naar een oplossing zoeken. Het meest storende waren de andere hotelgasten, namelijk Engelsen. Roepen en tieren zowel overdag als tot een gat in de nacht. Ligzetels zijn dringend aan vervanging toe, als gevolg van het enorme overgewicht van opnieuw de engelse gasten.

met partner, Feb. 2009
"Goede prijs/kwaliteit"vertalen
Koen
5,0
8,0

18-2-2009 Hotel is goed en tja koffie en drank uit plastic bekers is wel logisch gezien het feit dat het met glas rond een zwembad veel te gevaarlijk is.
Eten was goed alleen voor de vleeseters wat weinig keuze, voor de rest goed hotel, gezellige sfeer, vriendelijk personeel en erg schoon !

met partner, Feb. 2009
"Gewoon goed"vertalen
marleen
9,0

17-2-2009 het was een gezellig hotel met veel engelsen.
maar die super gezellig waren.
eten was af en toe koud. het strand was 10 min lopen, maar dat was voor ons geen bezwaar je loopt of langs het water of via de winkeltjes..
kamers altijd top. elke avond animatie!
zwembad had wel een kleine plaats voor ligbedden.

met oudere kinderen, Dec. 2008
"Goed hotel personeel moet hard werken."vertalen
J.Nansink de Jongh
8,0

3-1-2009 Costa Caleta in Caleta de Fuste,is een goed hotel jammer van de plastic bekers.Geen koffie bij de lunch.Zonstand in de winter niet overal de zon bij het zwembad.Zwembaden en jaccuzie waren koud.

met partner
"Heeft enkele verbeterpunten"vertalen
Marianne
9,0

22-11-2008 Net terug van een weekje Costa Caleta. We hebben het prima naar de zin gehad. Het eten was heerlijk, gevarieerd en er zat voor iedereen wel iets bij. Het personeel in de eetzaal was vlot met het afruimen van de tafels (soms zelfs iets te vlot: kwam je bij je tafel terug en was deze al afgeruimd. inclusief alle drankjes die er nog stonden).

De kamers waren netjes verzorgd, werden elke dag schoongemaakt en de badlakens dagelijks verwisseld.

Het zwembad lag voor het grootste deel in de schaduw van het gebouw. Hierdoor was het lastig een zonnig plekje te vinden. Er waren veel te weinig zonnebedden waarvan een groot deel ernstig kapot was. Op het dakterras hetzelfde probleem.

Personeel over het algemeen niet vriendelijk en servicegericht (enkele positieve uitzonderingen daargelaten).
Het animatieteam is enthousiast. Leuk programma.

Erg veel Engelsen in het complex aanwezig.

met partner, Nov. 2008
"Voor rust, zon en strand perfect"vertalen
Dirk en Christa
9,0

20-12-2008 Veel Engelse gasten. Niet storend, maar wel sfeer bepalend. Mooie, ruime kamers, uitstekende bedden. Eerst niet zo schoon, daarna wel. Vergeleken met andere Spaanse all-inclusives scoort dit hotel een volle 2 punten lager. Waar we elders in de bijgerechten een veel grotere gevarieerdheid vonden, blijft het hier beperkt tot patat en rijst. Verder is de keuken gevarieerd en prima in orde. In het begin beslist onvoldoende personeel achter de bar. Twintig minuten wachten op een biertje. We hebben het laten weten en zowaar werd het niet alcoholische deel zelfbediening en dat scheelde behoorlijk. Ook binnen alles in plastic bekertjes. Veel ligbedden waren kapot (einde seizoen?). We zullen dit hotel niet opnieuw kiezen, maar vinden het qua prijs prestatie toch ruim voldoende. Met een betere organisatie was het gemakkelijk als uitstekend gekwalificeerd. We kijken terug op een goede vakantie met prachtig weer en veel rust.

met partner, Aug. 2008
"Prima familiehotel."vertalen
Fassaert
8,0

6-9-2008 Mooi, nieuw hotel met goede faciliteiten. Ligging op loopafstand van het centrum van Caleta de Fusta.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?