Bungalow Castillo Beach **

Castillo Beach

22 reviews over Bungalow Castillo Beach in het Nederlands

Super vakantie gahd

Tessa, 10-6-2017

Top vakantie gehad voor het geld wat wij hier voor hadden betaald. De locatie ligt ongeveer 25 minuten lopen vanaf het strand, wat overigens een leuke wandeling is. De accommodatie is wel wat verouderd, maar wel schoon en lekker ruim. Taxi kan ook is goedkoop, voor €4,-. Personeel is super vriendelijk. De meisjes van de schoonmaak doen zeer goed hun best. Wij hebben het heerlijk gehad!
Gereisd met partner in mei 2017

Degelijk

Leo, 26-5-2017

Goede prijs/kwaliteit. Voor zonvakantie prima plek en je kunt als je van wandelen houdt echt iedere kant op.
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Goed te doen

Liesbeth, 11-5-2017

Wachtend op de bus om terug naar Nederland te gaan schrijf ik dit. Het appartement is te doen redelijk netjes de bedden waren ronduit slecht de veren sprongen in je rug en keihard, we vroegen een topper voor erop te leggen die een paar maten te klein waren. De kamers zijn eenvoudig maar we waren er dan ook bijna niet , de receptie is slecht , Engels spreken is blijkbaar niet een must. Het strand is een half uur lopen maar dat was niet zo erg aangezien een beetje lopen ook niet erg is. taxi vanaf het strand naar het appartement is goed te doen was maar 4 euro! Raad wel aan om voor de grote boodschappen naar de spar te gaan scheelt een hoop.

Voor de rest is het prima vertoeven hier, een week is wel ruim voldoende!!!! Kijk uit met kakkerlakken die zitten wel in de kamers god dank kwam ik daar pas op de laatste dag achter

Gereisd anders in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Castillo Beach bij:

Goede locatie voor weinig geld

Piet, 28-6-2016

Perfecte locatie t..o.v. prijs/kwaliteit.(logies) Meeste bungalows 2 onder een kap. Goed onderhouden zwembad met onlangs (ruim voldoende)vernieuwde luchtbedden. Naar strand is ca 20min wandelen wat voor ons geen probleem was. Restaurant is goedkoop, zowel met diner als AI.(Mirador)

Kan er wel stevig waaien. WiFi alleen bij de receptie.

Gereisd met partner in juni 2016

Degelijke bungalow, prima te doen maar nooit meer

Wendy, 14-6-2016

Degelijke bungalow direct aan het zwembad was perfect voor ons kleine meisje.

Het plekje waar de bungalow was perfect in het voorseizoen, maar als het druk is wil je hier echt niet zitten.

Voor de rest de wandeling naar het centrum en het strand 1 groot drama. Oud en vies!! Zo niet mooi en netjes, plaatsjes is ook alleen gericht op Engelse toeristen welke je daar in veelvoud tegen komt. Het plaatsje en de wandeling en de omgeving zijn mij erg tegen gevallen en zou hier nooit meer naar terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Kakkerlakken

Saskia, 10-5-2016

Het is een goedkope accomodatie dus luxe verwachtte ik echt niet, maar ik hoopte ook niet op een appartementje met kakkerlakken!! Bij aankomst laat in de avond lekker je bed in, met een kakkerlak onder het laken...elke avond kwamen de kakkerlakken tevoorschijn, zo smerig!! Je zit en slaapt echt totaal niet lekker. Met spuitbussen geprobeerd het weg te houden. Eigenaar probeerde behulpzaam te zijn maar een echte oplossing kwam er niet. Want onder de deuren zijn gewoon allemaal grote kieren dus probleem is er gewoon.

Bah!

Gereisd met partner in september 2015

Leuk bungalowpark met gezellige huisjes met terras

de Realist, 2-5-2016

De huisjes waren basic ingericht, maar prima om daar te vertoeven. Ook doordat je een eigen terrasje en tuintje hebt waar je lekker buiten kan genieten.

Wij hadden met zijn 4en twee huisjes naast elkaar. Er is een mooi niet al te groot zwembad aanwezig, waar je lekker kunt liggen nadat je een dag over het eiland gereden hebt.

De matrassen waren niet je van het, verder basic badkamer waar je verder lekker kan douchen.

Iets verder van strand gelegen, maar je moet ook gewoon een autootje huren, kan je overal naar toe rijden op het eiland.

Qua uitvalsbasis zo halverwege het eiland is het prima gelegen. In het centrum zijn voldoende leuke restaurantjes te vinden. En bij de baai kan je lekker op strand liggen en zwemmen. Kortom wij hebben ons hier prima vermaakt.

Gereisd met vrienden in april 2015

smerige bungalow met min 30 kakkerlakken!

c.Nijssen-Brockmuller, 27-12-2015

Hier gaan we dus nooit meer verblijven.!

Smerige stoffige bungalow vol met kakkerlakken.

Dit is niet overdreven. Zij kropen in onze slaapkamer, woonkamer, in de oven en op het aanrecht. 1 spuitbus in 1 nacht leeggespoten.

Onze derde nacht en we liggen klaarwakker en wachten tot dat de receptie open is.Vragen naar andere kamer.

Heel slechte hygiène.

Het eiland verder prachtig, hoor. Maar zo een verblijf overheerst even alle leukigheid.

Gereisd met partner in december 2015

Waar voor je geld!

Jan, 27-11-2015

Onpersoonlijk en ver lopen vanaf het centrum.
Gereisd alleenreizend in november 2015

Geweldige locatie, heeft onderhoud nodig

ceesjanvm, 13-10-2015

Prima locatie. Op 300 meter van het strand waar ligbedden beschikbaar zijn. Zwembad is niet groot, maar de zee wel. En deze is vlakbij! Centrum op 100 meter waar je alles kan kopen wat nodig is. Op 20 minuten lopen nog een winkelcentrum waar een grote Spar is. In het centrum zijn voldoende eetgelegenheden. De locatie is uitstekend, de accommodatie is dringend aan onderhoud toe. Bad is meerdere keren gerepareerd en roest. Houtwerk moet gerepareerd en geschilderd worden. Super schoon! Bij een laat vertrek is er geen mogelijkheid meer om te douchen, om te kleden en je koffer te stallen. Je koffer dus bij je houden! Aardige, zeer behulpzame beheerder. Openingstijden receptie zijn niet zoals op de deur vermeld. Matrassen zijn stevig, maar dat is afhankelijk wat je gewend bent thuis. Samengevat: uitstekende locatie, leuk dorp, mooi strand, leuk eiland en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Castillo Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Castillo Beach in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Castillo Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Castillo Beach scoort een 6.98 uit 10 op basis van 22 reviews.