Appartement Caleta Dorada ***

Appartement Caleta Dorada
Caleta Dorada
6,5

33 reviews over Appartement Caleta Dorada in het Nederlands

Mwoah... geen slechte vakantie, maar niet nog eens

saskia, 19-8-2017

We waren hier 2 weken met onze kinderen van 7 en 10, mijn zus met haar man en kinderen van 11 en 15 en mijn ouders.

De huisjes zijn qua ruimte ruim voldoende, maar qua inrichting wel aan een up-date toe, ze hebben geen airco, een ventilator kon je huren. Ook voor meer dan 4 spaanse zenders op TV moest je betalen...

We hadden 3 huisjes, gelukkig allemaal naast elkaar, op het B-deel. Daarbij lag een rustig zwembad, met bar, waar wij meestal waren. Wel handoekje leggen! Bij A was ook een zwembad, zonder bar. En bij C was een zwembad met glijbanen, waterspeelplaatsje en bar (slechts 2 drankjes p.p. te bestellen?!?), waar je overdag ook snacks kon krijgen (ook 2 p.p.). Bij dit zwembad was het altijd erg druk, hier werd ook de animatie verzorgt. Erg luidruchtig 's avonds!

Het eten in het 'restaurant' (lees: kantine) was best gevarieerd eten, maar redelijk smaakloos en het verschilde per kok, of het rauw of aangebrand was, of iets ertussen. Er was 1 dag chinese avond, 1 dag mexicaanse avond.

Moet wel zeggen dat het personeel zeker hun best doet!

Bij de receptie wordt Duits en Engels gesproken. Het park ligt in de directe aanvliegroute van het vliegveld. Van 7.30 - 22.00 komen zeer regelmatig vliegtuigen over. Dit is best storend, maar na een paar dagen ben je er wel aan gewend.

Het is 10 min lopen naar het strand. Op dinsdag en zaterdag is er in t dorpje een marktje met allerlei souverniers en nep-artikelen. Maar bezoek ook eens de China-shop. Hier vind je div. souveniers voor een betere prijs!

We hebben 1 dag een auto gehuurd, dat verliep perfect! Aan het eind vd dag gewoon de sleutels mogen inleveren bij de receptie. Tip: rijd naar Ajuy! Ook zijn we via de reisorganisatie naar de Dierentuin Oasis Park geweest, moet je zeker ook meemaken!

Ondanks de mindere kwaliteit van 't eten, hebben we toch een gezellige vakantie gehad. Maar ik zou hier niet nog eens heen gaan...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke week gehad!

Lianda, 10-6-2017

Samen met mijn vriend hebben we voor een leuke prijs dit hotel geboekt. Aangezien het niet duur was hadden we er niet veel van verwacht maar dit viel ons reuze mee. Het eten was lekker en erg gevarieerd. Alleen het ontbijt was elke ochtend hetzelfde, maar dit kan je zelf variaren natuurlijk. 3 grote zwembaden en genoeg bedjes. We hadden een huisje met veel ruimte. Een keuken, aparte slaapkamer, badkamer met bad, en een woonkamertje. Ook dit hadden we niet verwacht. Stadje is erg dichtbij en heel dichtbij de luchthaven, 15 min rijden. Vliegtuigen zie en hoor je dan ook regelmatig; maar dit ben ik in Nederland ook gewend. Voor de prijs zeker een leuke vakantie gehad en goede wifi. Strand is op loopafstand.
Gereisd met partner in februari 2017

Geen VIP Villa Caleta Dorada meer.

Fam. Blaha, 27-1-2017

Goed was de schoonmaak van de "villa" en het onderhoud van het zwembad. Waar wij echt slecht over te spreken zijn is de voorstelling die door de reisorganisator maakt van de villa en omgeving. Het meubilair in de woonkamer is hard aan vervanging toe (loszittende latten onder de zitkussen, waardoor je er regelmatig doorzakt verder onaangenaam om langere tijd op te zitten. Verschillende elektrische onderdelen zijn slecht onderhouden (snoeren stuk, stopcontact wat uit de muur hangt, afzuigkap slecht en maakt enorm lawaai). Keukenblok is zo oud en slecht geworden dat overal de fineerlaag van het spaanplaat loslaat of er al helemaal niet meer op zit, loszittend deurtje. Hoewel bekend volgens inventarislijst geen koffieapparaat!!!

Kortom ...... oude meuk.

De omgeving van de woning is verpauperd, straten vuil, slechte trottoirs.

Er wordt mooie sier gemaakt met de kreet VIP Villa, maar de vlag dekt de lading niet. Erg veel reisgeld, daar verwacht je toch meer van.

Gereisd met partner in januari 2017

Te vies voor woorden....

Fam vd Kuijl, 1-5-2016

Wat een vieze bende zeg!! We hebben hier 1 nacht geslapen en volgende dag naar ander hotel gezocht. Bedden vies en knetterhard. Keukenblokje viel van ellende uit elkaar.Tegels kapot en te plakkerig om op blote voeten te lopen...De enige toegang tot je bungalow is via een schuifpui die je met moeite op/van slot kreeg.

Om naar het zwembad te gaan moest je een straat oversteken wat verre van ideaal is met een kind erbij.

Eetzaal eenvoudig met gammele tafels en plastic stoeltjes.

Het hoeft van ons niet high class te zijn want dan moet je dieper in de buidel tasten maar een goede schoonmaak is toch wel het minste wat je kunt verwachten!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Gezellig, gastvrij en van alle gemakken voorzien

Saskia Heidema, 31-12-2015

Club Caleta Dorada heeft veel potentie. De ligging is heel goed. Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Voor groepen zijn de VIP Villa's een aanrader. Deze villa's zijn heel lux en van alle gemakken voorzien. (zoals een eigen zwembad, jacuzzi, poolbiljart en wasmachine.) Voor een betrekkelijk lage prijs krijg je heel veel luxe. Wij hebben als groep voor all inclusive gekozen, wat zeer de moeite waard is. Er is keuze genoeg aan producten tijdens het ontbijt, lunch en diner. Club Caleta Dorada probeert zich nog meer te verbeteren en staat open voor iedere tip of suggestie. Zo werd er tijdens ons verblijf een enquete gehouden voor verbeterpunten. Wij hopen dat meer Nederlanders een vakantie zullen boeken bij Caleta Dorada, wat nu grotendeels door Engelse gasten wordt geboekt.
Gereisd met vrienden in december 2015

Prijs/kwaliteit oké

bart, 11-12-2012

Vooral Brits clienteel,families met kinderen.Appartementen zijn redelijk ruim,met aparte slaapkamer.Kitchenette met basisvoorzieningen,koffiezet ,net als een hele rist andere domestieke spullen te huur bij receptie.Inbraakgevoelig door publieke ligging en vrij verouderde staat.

Complex was slechts voor 10% bevolkt,dus slecht 1 bar/resto geopend (logisch!) maar toch zeer goeie service door vriendelijk personeel.Klein buffetaanbod bij lunch en diner werd 's ochtends ruimschoots gecompenseerd met versgebakken eitjes en pannenkoeken.

Entertainment werd verzorgd door een Hongaarse jongeman die zich écht uit de naad werkte om jong en oud te vertieren, hele dag door zonder de 'inactieven' te pushen.Af en toe bijgestaan door een Schotse pseudo-vedette die zich enkel wou bezig houden met de Britten...De bar is nogal duur voor niet all-in clienteel,pils,cola, 2 euro,.Strand redelijk ver en eigenlijk privéstrand van Barcelo-hotel.Niks te beleven in Caleta,buiten golf,britse bars en shopping.

Gereisd met partner in december 2012

Gewoon goed!!!!

Anoniempje, 6-6-2012

Het is gewoon een goed appartementen complex. Je moet je waardevolle spullen wel opbergen en niet in het zicht leggen! Wij zijn net terug en hebben het erg goed gehad daar! Prijs en kwaliteit is echt goed! Alleen het zwembad was erg koud, dat was echt het enige!!! De mensen daar zijn wel vriendelijk!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Onbetrouwbaar complex

Anja, 14-5-2011

Ondanks het prachtige uitzicht dat we hadden op de zee en het centrum, de prima verzorging van de appartementen(bijna dagelijkse schoonmaak) hebben wij zeer vervelende ervaringen gehad tijdens ons verblijf.

Bij een ongevalletje waar medische hulp nodig was ontbrak het aan iedere service of ondersteuning van de staf. Gelukkig hadden we een eigen huurauto ter beschikking en konden we dus zelf

Vervelender was nog de inbraak in ons appartement 'snachts. Ook daarbij troffen we een zeer nonchalante houding aan bij de receptie. Tijdens ons verblijf hoorden wij alleen al 5 gezinnen die hetzelfde is overkomen tijdens die week. Een serieus probleem dus! Echter geen enkele veiligheidsmaatregel werd getroffen en politie-aangifte doen werd bij de receptie zelfs ontmoedigd!

Wij raden iedereen sterk af naar dit park te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Heel leuk

Ellen, 28-4-2011

Wij zijn in maart 2011 hier geweest en hebben het erg leuk gehad.

Sfeer en gezelligheid moet je zelf maken.

Het eten was goed en voor iedereen wel wat.

Het stadje ligt vlak bij en is makkelijk aan te lopen en als je terug geen zin had om te lopen kan een taxi nemen voor nog geen € 3.00. De animatie was niet bijzonder maar misschien omdat het nog geen hoofd seizoen was.

Alles is rolstoel toegankelijk maar dat raad ik af omdat het allemaal erg steil is.

Wat erg leuk is is dat de afrikaanse markt op het plein midden in het park was.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Nooit meer!

wvandenb, 17-3-2011

Appartementen liggen ver uit elkaar op een heuvel. Onbeschoft receptie personeel. Bedden zijn van beton!
Gereisd met partner in maart 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Caleta Dorada bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caleta Dorada in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caleta Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caleta Dorada scoort een 6.46 uit 10 op basis van 38 reviews.