Bungalow Punta Rasa *

Punta Rasa
6,6

5 reviews over Bungalow Punta Rasa in het Nederlands

A.M. Winter, 30-9-2006

De ligging is fantastisch, ruig en stil, maar is alleen bereikbaar door een 2 km rotsweg af te rijden met scooter of auto(fietsen was in het donker te gevaarlijk).Het campingwinkeltje was vaak dicht. Pas om 10.oo vers brood. Het huisje werd niet schoongemaakt, wel schone handdoeken, om de 2 a 3 dagen.Het dichtbijzijnde strand was vergeven met honderden italianen,tonnen zeewier en kwallen. Ons spartaans ingericht huisje no 15 lag aan een binnenplein, geen privacy.Alleen no 1 t/m 8 geven meer privacy. In de eenvoudige badkamer wast u zich met zout water. Ook de service van de reisagenten liet te wensen over, verkeerde boottickets, belangrijke reisgegevens niet op de juiste plek (de beheerder had het in een ander boek gestopt)etc, kortom deze vakantie voldeed niet aan de verwachting.
    Gereisd anders in september 2006

anja de waard, 19-9-2006

we zijn de laatste week van augustus 2006 geweest. Ons uitzicht was elke avond de ondergaanse zon en uitkijk op ibiza. de accomodatie is eenvoudig, maar alles aanwezig. De schoonmaak kan beter, maar voor de rest perfect. We gaan volgend jaar weer! Prachtig eiland en we hebben daar een prachtig strand waar je lekker eten en drinken kunt. Heerlijk!!!!!
    Gereisd met vrienden in augustus 2006

Heert & Marga Kruijsse, 16-6-2006

Dit jaar weer naar Punta Rasa geweest. De omstandigheden daar zijn er niet beter op geworden, dan bedoel ik de kwaliteit van de casa's en de inventaris van de huisjes. Doordat er een andere beheerder (Gabi) op het park is gekomen is de het assortiment van het supermarktje er flink op achteruit gegaan. Ook met de hygiene is een en ander mis. Het is er smoezelig en niet schoon. Voor je rust zit je hier nog steeds prima. Ook vervoer is nodig. We zaten er van 21/05/2006 t/m 11/06/2006.
      Gereisd anders in juni 2006

Heert & Marga Kruijsse, 17-6-2005

Tja Punta Rasa. Een leuk kleinschalig park met ca. 19 casa's. Als je voor je rust komt zit je hier goed. Je hebt wel vervoer nodig. Nog geen geschreeuw van Italianen. Volgens Paco en Patricia,de beheerders van het park, komen die er ook niet. Afwachten maar.

We zijn drie weken geweest, 22/5 t/m 12/6 2005, met fantastisch weer. 's Avonds nog iets te koel. Ook de live muziek van Orlando viel in goede aarde. Een plek om nog eens naar toe te gaan.

Voor ouderen en gezinnen met kinderen niet zo geschikt tenzij je een auto huurt.

Gereisd anders in juni 2005

Helma en Jan Uijterwaal, 4-11-2004

Wij vonden het fantastisch ! Heel erg 'back to basic' maar daar gingen we dan ook voor.

Huisje is prima, sober, maar van alle gemakken voorzien, goed bed, prima douche !

Je verwachtte er ieder moment een cowboy op z'n ros. Rust, rust en nog eens rust is wat de klok slaat. Wij waren er de eerste week van oktober 2004, hadden nog schitterend weer en vonden het een unieke plek.

Met kinderen is het wat minder, want je zit wel ontzettend in de bush, eigenlijk op het uiterste puntje van Formentera. Maar met een scooter is alles prima te bereiken. Heerlijke strandjes, lekker eten en 's-avonds voor je huisje is de stilte oorverdovend. Wij gaan er ZEKER terug !

Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Punta Rasa in Formentera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Punta Rasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Punta Rasa scoort een 6.6 uit 10 op basis van 5 reviews.