Hotel La Palmera ***

Hotel La Palmera
La Palmera

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Palmera bij:

1 review over Hotel La Palmera in het Nederlands

zeer slechte acommodatie

Rob, 23-7-2012

Apt. La Palmera bij duits reisbureau geboekt. Een prima rustige ligging vlak bij het strand. Kamer (Studio) 210 cm hoog, kan echt niet! Een klein lampje. De koelkast ging vriezen ipv koelen (met grote tegenzin werd andere koelkast gehaald). Toilet een paar keer verstopt. Uit de douche kwam zeer dun straaltje, dus niet lekker douchen (beheerder vond dit normaal). Buitendeur door krappe ruimte moeilijk af te sluiten, gevaarlijk! Beheerder reageerde op klachten, maar sjagrijnig. Wij kregen de schuld van alle klachten, wat echt onzin is. "Service" was niet op klant gericht maar op kostenbeperking van eigenaar. Afval moesten we zelf naar container brengen. Na paar dagen moesten we borg voor afstandbediening betalen. Niet gedaan: volgende dag batterijen uitgehaald! TL-lamp kapot, duurde lang voordat nieuwe kwam. Mochten niet in ander apt. verblijven bij terugtocht. We vertrokken laat en 95% was leeg! Een zeer grote afrader dus!!

De duitse touroperator gaf achteraf geen enkele compensatie!!!

Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Palmera in Formentera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Palmera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Palmera scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.