Appartement Ca Mari **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ca Mari bij:

3 reviews over Appartement Ca Mari in het Nederlands

Lek, eenvoudig en goed

Pierre en Amber, 26-12-2008

Wij geven een wat late reaktie omdat het inmiddels meer dan een jaar geleden is dat wij in dit hotel waren.

Het hotel is eenvoudig maar goed.

Personnen vriendelijk en behulpzaam.

Leuke kamer, niet groot en eenvoudig ingericht.

Je loopt vanaf je kamer zo het strand op.

Stranden zijn zeer mooi en bijna overal kan je naakt zonnen.

Naakt en gekleed gaan hier door elkaar.

Alles op is de fiets bereikbaar.

Bleu Bar een lounge cafe op het strand is een aanrader. (een soort Cafe Del Mar Ibiza)

Kortom voor dit hotel kan je met een gerust hart kiezen.

Formentera een caribisch eiland in de Middellandse zee.

Gereisd met partner in augustus 2007

Helma en Jan Uijterwaal, 12-10-2006

Wij zijn net terug uit Formentera en hebben het prima naar ons zin gehad in Ca Mari.

De appartementen zijn sober, maar netjes ingericht en worden heel erg goed (dagelijks) schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken.

Wij zaten vlak aan zee,dus 's-nachts hoorde je de golven, heerlijk vind ik dat.

Het ligt wel behoorlijk afgelegen, dus hebben wij een scooter gehuurd om naar het strand in Pujols te gaan, dat is een mooi strand. Het strand bij Ca Mari vonden wij wat minder, het is een klein strookje zand met een paar bedjes en verder niets te zien. Dat is in Pujols beter, maar de afstanden zijn zo klein dat je zo ergens anders een strandje kunt pikken, geen probleem dus.

Het eten was goed verzorgd met iedere dag in ieder geval verse groenten zoals spinazie en broccoli. De bediening en meisjes bij de receptie zijn uiters vriendelijk en behulpzaam.

Een aanrader wij gaan hier zéker terug.

Gereisd anders in oktober 2006

Mirjam, 28-2-2006

Wij zijn in 2004 naar Formentera, appartement Ca Mari geweest voor onze huwelijksreis. Het zijn leuke appartementen direct aan zee. Appartementen zien er verzorgd uit en worden iedere dag schoongemaakt. Eten was prima verzorgd. Wel fietsen gehuurd want in de directe omgeving is niet veel vermaak. De rest van het eiland is goed per fiets te bereiken en is prachtig!!! Aanrader voor iemand die een rustige vakantie aan het strand wil.
      Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ca Mari bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ca Mari in Formentera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ca Mari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ca Mari scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.