Vakantiehuis Casa Rosa Mari

Vakantiehuis Casa Rosa Mari
Casa Rosa Mari

1 review over Vakantiehuis Casa Rosa Mari in het Nederlands

Centraal gelegen uitgangspunt voor wandelingen

Ingrid, 18-9-2009

Wij hadden het middelste huisje (van de 3).Prima huisje met uitzicht op de omgeving/zee. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze vertelde ons meteen dat als we iets van de bomen wilden plukken we vooral onze gang moesten gaan. De vijgen en druiven waren heerlijk!

Er is een supermarkt in het dorp en voor de vergeten boodschapjes een aan de weg waar Casa Rosa Mari aan gelegen is. De bakker is ook aan deze weg gelegen voor wie 's ochtends een vers broodje wil halen. Van deze weg heb je als 'bewoner' geen enkele last. Het verkeer is El Hierro is erg rustig.

Een prima locatie om met een huurauto (noodzakelijk) naar het beginpunt van een wandeling te rijden en een fijne stek om weer naar terug te keren om op het terras uit te rusten na het wandelen.

El Hierro is een prachtig en rustig eilandje. Het wegennet is prima, de sterrenhemel 's avonds waanzinnig mooi, een betere afsluiting van de dag kun je je niet wensen.

Wij gaan zeker een keer terug naar El Hierro!

Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Rosa Mari in Las Playas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Rosa Mari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Rosa Mari scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.