Camping Vilanova Park (Glamping) ****

Vilanova Park (Glamping)
8,2

479 reviews over Camping Vilanova Park (Glamping) in het Nederlands

Mooie, grote camping met prima voorzieningen

Eduard, 8-10-2017

prima camping met meest stacaravans, veel nationaliteiten. prima zwembaden!

omgeving is rustig, relatief weinig toerisme. aardig restaurant, slechte "take away".

Gereisd met partner in september 2017

Superleuk en gezellig verblijf! NL eigenaar top

Familie d.o., 9-9-2017

Alles tip top, hele mooie en verzorgde camping. Gezellige bar met leuke muziek en activiteiten. Heerlijk strand bij Vilanova en de bus van de camping rechtstreeks naar Barcelona is top! We hadden met Mic@zu gereserveerd; net wat meer service en fijn fietsen er gratis bij.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping! Maar niet ons ding.

Patrick, 3-9-2017

Absoluut een mooi park,maar voor de aantallen bezoekers in het hoogseizoen te weinig capaciteit. Wij verbleven in een tent van touroperator, prima service door jan, de reisleider ter plekke. Het is een drukke camping, veel nederlanders, fransen,engelsen en spanjaarden, die vooral in de weekenden massaal het park bevolken,waardoor weinig plek bij de twee zwembaden.het sanitair is in principe goed, maar voor het grote aantal mensen wat er gebruik van moet maken te weinig. Daardoor vaak vuile wc's aangetroffen en toiletpapier op e.d. animatie waren wij niet echt van onder de indruk, en het restaurant is prima voor de prijs die je betaald, ook daar wat te weinig capaciteit, wat dan weer resulteerd in onvriendelijk personeel (niet allemaal overigens) wel prima busverbinding naar vilanova en barcelona, het strand van cubeles (15 min rijden) is een aanrader!vilanova zelf is ook een charmant stadje, en hoewel niet erg internationaal ingesteld,zeker het bezoeken waard!

Prima camping

Sem, 3-9-2017

De camping ligt minder dicht bij het strand dan wordt geïmpliceerd. Met de auto ben je er echter binnen tien minuutjes.

Mooie verzorgde camping

Fam de Jonge, 2-9-2017

Als je graag in stilte wilt slapen, boek dan geen lodgetent. Deze liggen aan de weg achter de receptie en je hebt daardoor het gevoel dat je op een bouwplaats slaapt. Van ongeveer 01.30 tot 06.30 is het rustig en daarvoor en daarna is het ontzettend lawaaiig. Auto's rijden af en aan achter je tent langs, bewakingspersoneel wisselt de wacht af op deze plek met luid gepraat en parkeren hier helaas ook hun auto, wat ervoor zorgt dat je continu deuren hoort dichtslaan en auto's hoort starten. Ook lijken er geen slagboomtijden te zijn, want verkeer komt nog lang na middernacht de camping op en af. De organisatie van deze lodgetenten zou echt moeten investeren in bijv. een geluidswal of de tenten moeten verplaatsen, want het schijnt dat er heel veel mensen over klagen. Als deze tenten op een rustige plek zouden staan, heb je echt een perfecte vakantie want het is een prachtige camping!

Super verblijf!

Marco, 1-9-2017

Fijne camping met van alles te doen. We huurden via touroperator en Jeroen heeft ons van alle info voorzien. Barcelona is makkelijk te bereiken en het grote strand beviel prima. We moesten even wachten bij het inchecken maar dat ging uiteindelijk ook vlot.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische camping!

Jeroen, 31-8-2017

We zijn dit jaar voor de derde keer naar Vilanova Park afgereisd! Voor ieder wat wils! Mooie zwembaden, drie voetbalvelden/basketballende, animatie voor jonge en oudere kinderen, in de avond minidisco en later in de avond een leuke muziekband! Personeel is correct en behulpzaam! De camping is supergoed onderhouden en de camping ziet er absoluut verzorgd uit! In de winkel is het assortiment ruimvoldoende! Het restaurant op de camping is ook prima en betaalbaar! Met recht een camping die wij zouden aanraden!

Mooie grote camping

Jeanne, 31-8-2017

Vilanovapark is een hele grote camping, met de nadruk op groot. Vooral veel stacaravans en bungalows. 2 grote zwembaden met beide voldoende badmeesters die goed opletten. Kinderen mogen vanaf 6 jaar alleen naar het zwembad.

Op zich voldoende sanitaire voorzieningen, maar zou in het hoogseizoen wel buiten de spits gaan. Redelijk schoon.

Supermarkt en boutique zijn erg duur!! en onvriendelijk personeel.

Restaurant en takeaway niet gaan eten! Heel duur en slechte kwaliteit. Ze vragen 10 euro voor een kleine diepvries pizza uit de supermarkt. In Vilanova (10 min. met de auto) zijn meerdere supermarkten te vinden waar je beter boodschappen bij kan doen.

Campingplaatsen zijn heel ruim. Neem wel een goeie hamer mee om de haringen mee in te slaan, want de grond is erg hard.

De camping wordt wel heel schoon gehouden. Vuilnis elke dag opgehaald. De receptie is vriendelijk en iedereen wordt persoonlijk naar zijn accommodatie of plaats gebracht. Animatie was niet zo ons ding. 24 uur bewaking.

Heel onpersoonlijke camping

Marion, 25-8-2017

Sanitair was schoon, bij zwembaden waren altijd badmeesters aanwezig. Maar wat waren alle medewerkers van receptie, boutique, animatie en onderhoud ontzettend ongemotiveerd en onpersoonlijk en vaak zelfs onvriendelijk. Beide zwembaden waren in het hoogseizoen (augustus) helemaal vol, teveel mensen die verkoeling zochten om wat te zwemmen of wat te spelen.

Super vakantie!!!

Hermans, 24-8-2017

Wij hebben een super fijne vakantie gehad in een stacaravan van touroperator. Splinter nieuwe caravan, super schoon. Wij hadden echter wel erg veel geluk met de ligging dat onze veranda aan een straatje lag zodat we wat te kijken hadden en gesprek met mensen aan konden gaan. Echter alle andere stacaravans achter ons keken dus tegen de achterkant van de buurman aan, dat leek mij niet ideaal. Ook de herrie 's avonds bij het zwembad lijkt mij erg vervelend als je daar vlakbij lag, maar wij hadden daar nagenoeg geen last van. Drukte, ja dat klopt maar daar hou je van of niet, als je op tijd bij het zwembad was had je bedden genoeg, nee niet als je om 2 uur 's middags een keer komt kijken maar ook dan gingen er wel mensen weg en kwamen er plekken vrij. Strand en Vilanova zelf (met Aldi en Lidl) met de auto prima te doen. Barcelona goed te bereiken alleen in Barcelona zelf moeilijk reizen met al die bus lijnen. Als wij weer dezelfde caravan kunnen krijgen willen wij wel weer terug gaan.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vilanova Park (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vilanova Park (Glamping) in Vilanova i la Geltrú, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vilanova Park (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vilanova Park (Glamping) scoort een 8.23 uit 10 op basis van 688 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: