Camping Serra de Prades ****

20 reviews over Camping Serra de Prades in het Nederlands

Gezellige mooie camping

Tessa, 19-8-2016

Erg mooi camping.

De camping was voor 90% bezet door Spanjaarden en een aantal Belgen, Fransen en Nederlanders.

De meeste plekken zijn erg groot, maar de grond is wel hard en veel stenen. Ze hebben veel bomen neergezet, maar het is wel aan te raden om een schaduwdoek mee te nemen.

De nachten zijn heerlijk koel, als de wind komt is het handig om een trui of vest bij je te hebben.

Het animatie team is fantastisch!!! Vooral het knutselen door Olga een echte kunstenares. Ze maken schilderijen en vele kunstwerken waar je ook als gezin samen aan kan werken.

Voor alle leeftijden organiseren ze wel wat. De allerkleinste gaan de geitjes voeren en de oudere kunnen watervolleybal spelen.

Wanneer er bingo of karaoke is hoor je dat wel over de hele camping, maar is altijd voor 24uur stil en heeft ook iets gezelligs.

Leuk restaurant maar voor goed en goedkoop eten kan je beter naar Prades zelf rijden. Het lekkerste restaurant met eigen Cave is Simo de Palau (20min rijden)

Boodschappen moet je rijden naar MontBlanc 20min.

Strand is ook goed te doen met 50min rijden.

Ze spreken redelijk Engels en doen alles om je te helpen.

Echt een leuke gezellige sfeer.

Vooral in het weekend druk, door de weeks ben je tussen 14-17uur alleen in het zwembad.

Het dorpsfeest het eerste weekend in augustus is wel de moeite waard. Op vrijdag een groot vuurwerk show in het kleine straat en om de rotonde heen. Iedere loopt achter het vuurwerk aan. Daarna start de disco. Dit hoor je inderdaad tot 6uur op de camping, maar achterin hoor je het bijna niet.

Er wordt die week ook van alles georganiseerd in het kleine dorpje met 128 inwoners. Wel leuk om een echt Spaans feest mee te maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

top camping

jaap, 14-7-2016

wij hadden hier een blokhut gehuurd voor 5 dagen.

in het weekend gezellig druk.

maar geen overlast.

door de week lekker rustig .

heerlijk zwembad met terras .

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer in het hoogseizoen

Vali, 23-6-2016

Omgeving van deze camping is prachtig. Als je fulltime entertainment wil en daarbij de Spaanse taal beheerst, dan heb je vast een toptijd. Helaas is dit geen van beide voor ons van toepassing. S avonds vinden we het heerlijk om enthousiaste kinderen te horen en gebabbel van andere tenten, maar niet de animatie tot 23 a 24 uur. Elke avond weer, alsof het naast onze tent was, terwijl wij op t bovenste terras stonden. Niet leuk. In het voor-seizoen is er geen animatie, dan is dit waarschijnlijk een prima plek. Verder ligt de camping en echt ver van alles vandaag, zeker als je met kleinere kinderen bent.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijke camping op mooie plek

William, 14-8-2015

Net terug van 2 weken verblijf op de camping. Wij vonden het er heerlijk. De camping ligt op een mooie plek in Vilaniva de Prades. Het dorp is mooi, maar zonder voorzieningen. Prades ligt op 8 km en heeft een mooi echt Spaans plein met gezellige terrassen. In de omgeving in de natuur kun je van alles doen. Je moet er wel rekening mee houden dat je de auto moet nemen, omdat het niet allemaal om de hoek is. We hebben een paar prachtige mtb-tochten gemaakt op de gps. Op de camping is een Spaans animatieteam die van alles organiseren voor jong en oud. Je kunt mee doen, maar hoeft niet. Zwembad is prima.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fantastische plek in de natuur!

Richt_Dijkstra, 9-2-2015

Wij (jong stel zonder kinderen) hebben hier in de zomer van 2013 gestaan met onze caravan. Overdag prachtig weer, en 's avonds lekker koel ivm de hoogte.

Super mooie autotochten gemaakt in de omgeving. De natuur in de omgeving is echt overweldigend.

De camping is al niet duur en bij het afrekenen bleek dat we ook nog korting kregen omdat we langer dan 7 nachten gebleven waren.

Vriendelijk personeel bij de receptie en in het kleine winkeltje kan je broodjes bestellen.

Prades is inderdaad een levendigere plek, maar we zijn ook op de camping daar geweest, die kan zeker niet tippen aan deze camping.

Gereisd met partner in juli 2013

Liever even doorrijden naar de camping van Prades

Hans, 14-10-2014

Wij waren er eind Augustus / begin september maar ontdekten dat er even verderop in het gezelligere dorp Prades (Villanova de Prades kan daar niet aan tippen) een prima alternatief ligt dat ons beter beviel.
Gereisd met partner in augustus 2014

Wat een schitterende en leuke camping !

nicky, 19-8-2014

Drie weken hebben wij op deze terrascamping met een tent gestaan in de zomer met onze zoon van 11. Waarom? Superschoon sanitair, fantastisch animatieteam ! Er is, zumba, aguagym, streching, valcon show, cirque du soleil achtige voorstelling, onder begeleiding kun je echte kunstwerken maken, tennis op voetbalveld, beachvolleybal, basketbal duiken, trampoline ( onder begeleding) mini-zoo, heerlijke loungeset bij het mooie zwembad met zalige koffie etc etc. . Je kunt er fietsen huren, massage regelen, paardrijden. Gebied geschikt voor klimmers (geen Via Ferrata) : Receptie regelt veel als je er naar vraagt. Schitterende omgeving: kanovaren/zwemmen op/in meer van Siurana, Siurana, Magdalef bergen, één uur van de kust voor dagje strand etc. Er komen super veel sympathieke Spanjaarden met kids, maar ook mensen uit de UK, NL, FR etc.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heel erg genoten van restaurant en omgeving!!

Monique, 9-8-2014

Wij hebben hier op onze rondreis voor drie dagen een bungalow gehuurd. Er zijn twee- en vierpersoons bungalows. Klein maar leuk!! Terras, koelkast, TV, elektrische kookplaten, geen koffiezetapparaat. Kleine linnenkast. Brood dag van te voren bestellen bij de supermarkt. Eigen douche, kleine boiler. Bed is een twijfelaar. Wij hebben heerlijk geslapen maar wil je meer ruimte dan moet je de vierpersoons huren. Wij hebben lakens en handdoeken gehuurd, klein keukenpakket ligt klaar in bungalow. De meeste huisjes hebben vrij uitzicht over de bergen. Toen wij er waren was het heerlijk rustig, maar in het weekend kan het gezellig druk zijn. Zwembad is schoon, keurige ligbedjes, lekkere ligweide. Restaurant/bar heeft erg goed eten, Nederlandse kaart aanwezig. Menu van de dag is een aanrader!! Niet zo duur, maar ook niet zo goedkoop als je zou verwachten. In dorpjes in omgeving is het net iets goedkoper. Wij hebben hier erg genoten, drie dagen was voor ons voldoende.
Gereisd met partner in januari 2014

rustige kleinschalige camping

VEERLE, 13-1-2014

Bungalows eenvoudig maar schoon. Familiale sympathieke uitbating van de camping. Zeer onder de indruk van de kidsclub waar ze echt prachtige knutselwerken maken met mooi materiaal. (halve academie :-)) Ook restaurant met lokale keuken is echt een topper (vb zwarte rijst van inktvis). Auto nodig om omgeving te verkennen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooi plekje onder de zon

Fam. Loose, 31-7-2013

Mooie camping op een uurtje rijden van Tarragona/Salou/Port Aventura.

Zeer mooi en goed onderhouden zwembad. Sanitair schoon, nooit een vuile wc gezien, en altijd warm water ! Veen animatie voorzien (zowel voor klein als oud), wel in het Spaans (beetje Engels), maar onze kids van 12,10 en 7 hadden daar geen last van. Alle werknemers even vriendelijk. Camping in terrassen. We stonden op de bovenste (de grootste plaatsen). Camping erg rustig, in het weekend komen de Spanjaarden en dan is het gezellig druk. Vanaf de camping goed aangeduide wandelingen. Dorp Vilanova de Prades stelt niet veel voor. In Montblanc op 20minuten zit een grote supermarkt. Ook voordelig tanken. Camping is echt een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Serra de Prades in Vilanova de Prades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Serra de Prades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Serra de Prades scoort een 8.47 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: