Aparthotel Mercure Atenea Aventura ****

7,5

4 reviews over Aparthotel Mercure Atenea Aventura in het Nederlands

Een echte aanrader

Polder, 3-3-2017

Bij toeval in dit mercure hotel terecht gekomen.

Een prachtig , schoon hotel voor maar € 33 pp per nacht.

Kon je de auto in overdekte parkeer garage zetten voor € 10 per nacht ( niet verplicht ) en toeristen belasting € 0.99 pp

Verder daar drie gangen menu gegeten voor € 12 pp . Extra glas wijn € 1.50

Kortom een heel fijn hotel met royale kamers incl zwembad en fitness ruimte voor een fantastische prijs !

Een echte aanrader !

Gereisd met partner in februari 2017

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Ezra, 18-7-2015

we hebben hier een nacht geslapen met onze twee (kleine) kinderen. Prima hotel, ik zou terugkomen. Onze familiekamer was ruim en stil. We hebben alle vier heerlijk geslapen.

Het zwembad is niet heel groot, bij het binnenbad is een badmuts (!) verplicht. Die hebben we dus overgeslagen. Ontbijt kochten we in de supermarkt, een paar deuren verderop. Kritiekpuntje: als ik de manager was zou ik mijn personeel verbieden nog langer met chloor te werken. Op de vloerbedekking op de gang zaten talloze chloorvlekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Erg gehorig hotel met pijnlijk harde matrassen

Ilse en Geert, 17-9-2012

De kamers in Aparthotel Atenea Aventura liggen aan balkons rond een open ruimte boven de receptie (nutteloos en open tot aan het dak). Dit maakt dat een geluid (sluiten van kamerdeuren, dronken gezang 's nachts,...) weergalmt en storend is in alle kamers. De matrassen zijn pijnlijk keihard. De kamers zijn onderling zo gehorig dat men het bed van de buren kan horen piepen en ook de vocale geluiden hoort van hun "bezig zijn". Dit hotel is geen aanrader, ook niet voor één nacht.
Gereisd met partner in augustus 2012

M. van Mil, 21-6-2010

Mooi modern hotel met een uitstekende ligging tov Reus Airport. Heerlijke tuin met mooi zwembad, heerlijk om uit te rusten voor de vlucht terug naar Nederland.
Gereisd met partner in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercure Atenea Aventura bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mercure Atenea Aventura in Vila Seca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mercure Atenea Aventura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Mercure Atenea Aventura scoort een 7.5 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: