Hotel Tossa Center ***

7,4

7 reviews over Hotel Tossa Center in het Nederlands

Saai Hotel!

Jacobs, 13-10-2017

We vonden het hotel op het het eerste oog redelijk uit zien.Kamers waren prima,maar ontzettend gehorig,je hoorde alles van de aan liggende kamers,af en toe schrok je van harde dicht vallende deuren,en de buurman was schijnbaar flink verkouden en hoorde hem ook constant erg hard hoesten wat gewoon niet fijn was om de hele tijd te moeten horen. Was ook erg benauwd op de kamer,geen goede ventelatie daar.Wat personeel betreft,waren gewoon vriendelijk,maar ze konden bijna geen Engels waardoor comunniceren vaak moeizaam verliep.Raad wel iedereen af om geen All in te nemen,dit hadden wij ook,maar we zijn elke avond naar andere restaurantjes uit geweken daar het gewoon simpel eten daar is in een heel ongezellige zaal met totaal geen uitstraling.Wat ons ook op viel was dat er veel oudere gasten waren,wij zijn zelf ook niet meer zo heel jong,maar we hadden het idee in een bejaarden centrum terecht te zijn gekomen.Ligging is wel perfect,maar zelf zouden wij dit dus nooit meer boeken
Gereisd met partner in oktober 2017

Goed , maar geen 4 sterren is onze mening.

Fam Br, 6-8-2017

Hotel bestaat uit 2 gebouwen , elk aan een kant van de straat. Vriendelijke ontvangst / receptie en personeel.

Kamers zijn sober / donker verlicht. Bedden zijn niet super , vering is voelbaar / hoorbaar. Alles is wel schoon en wordt overdreven vaak schoon gemaakt door medewerkers. Bediening is goed en correct. Eten is goed en voldoende gevarieerd. Geen overweldigende luxe maar prima verblijf voor de prijs !! (all inclusive) Lekker dicht bij winkels en strand. Tossa de Mar is SUPER ! Hele mooie omgeving , schone stranden , geen overvolle stranden. Je kan er mooi snorkelen en ziet dan genoeg mooie vissen. Het villa vella is zeer indrukwekkend om te bezoeken. Het toeristische centrum heeft genoeg winkeltjes (supermarkten) , restaurantjes , en alles zeer betaalbaar.

Zeker de moeite waard om te bezoeken , heeft een busstation waarvandaan je voor een paar euro met de bus via Llorett de Mar naar Blanes treinstation kan reizen en vanaf hier verder richting Barcelona. Al met al een topvakantie gehad !

Gereisd met partner in juni 2017

Heel leuk

Bertus Heiwegen, 15-9-2016

de gehele reis was leuk en goed verzorgd.
Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel

Barbara_Z, 27-8-2016

Eten goed, kamers ruim en schoon. Personeel vriendelijk. Strand dichtbij. Gewoon een goed hotel.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima hotel!

Maaike, 22-7-2014

Omdat we al jaren in Tossa komen zochten we een hotel dicht bij het strand en voor een mooi prijsje.

De hotels van Tossa Beach Center liggen tegen over elkaar en op een klein afstandje van het strand en dus ook de gezellige boulevard. Loop je langs het gebouw Tossa center dan loop je zo de gezellige winkelstraat in en kun je bij alle gezellige pleintjes komen binnen een aantal minuten. Er waren in onze tijd wat Engelsen maar voornamelijk veel Polen. Het klopt wat ze zeggen deze mensen drinken en eten de hele dag en zijn totaal niet zuinig, maar er is genoeg (er wordt goed bijgevuld!!!) dus hoef je je hieraan niet te irriteren. Het eten is goed voor de prijs die je betaald englisch breakfast, warme lunch met wat brood en warm avondmaal. Het is een klein buffetje maar er is genoeg afwisseling. Het personeel is erg vriendelijk en in voor een praatje/grapje. Receptioniste en animatie is nederlands. Hotel is super schoon!! Kamers klein maar top!

Gereisd anders in juni 2014

Fijne vakantie

Dorine, 19-5-2012

Na alle negatieve reacties toch maar geboekt. Hadden geboekt voor Tossa beach maar we hebben door overboeking in Tossa center gelogeerd. Achteraf gezien een veel betere keuze vanwege lawaai van de avond animatie. We moesten wel aan de overkant gaan eten maar dit is geen enkel probleem. Het hotel is ons zeer goed bevallen. Het onthaal en animatie was Nederlandstalig wat een pluspunt is. Het buffet mocht wel iets uitgebreider en afwisselend zijn, maar we hebben zeker niets tekort gekomen. Zeer nette kamers en enorm verzorgd hotel met vriendelijk personeel ondanks dat het merendeel geen Spanjaarden zijn. 's avonds enorm veel ambiance met live muziek en shows. Het is echter wel waar dat er soms enorm veel overlast is van jonge Engelse gasten.

Kortom wij vonden het een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in mei 2012

suzan, 28-4-2007

dit hotel is gewoon erg slecht, vooral voor gezinnen met kinderen. het hotel is nog niet half af, de miniclub moet nog gebouwt worden. s'avonds staat de muziek echt kei hard aan, geen kind kan daar van slapen. het plafon trilt dan zo hard dat de stof er uit zakt.en daar komt nog bij, het eten moet je in het hotel tegenover want in hotel tossa center is er niks te krijgen. zelfs voor de snacks ( het is een all inclusive hotel) moet je naar het hotel er tegen over... dus ook voor de miniclub ( die er niet is) maar dan het tijdelijke gedeelte in het restaurant. de activiteiten van de miniclub zijn trouwens dit: van 10 tot 12 kleuren van kopieen uit 1 kleurboek. ( ze hebben 1 pak krijtjes 1 schaar en 1 rol plakband) van 3 tot 6 film kijken ( elke dag!) en van 8 tot half 9 mini disco dansjes...als ze de cd weer eens niet kwijt zijn. echt bagger
Gereisd anders in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tossa Center bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tossa Center in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tossa Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tossa Center scoort een 7.43 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: