Hotel Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa ****

Hotel Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa
Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa bij:

38 reviews over Hotel Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa in het Nederlands

Mooi uitzicht

Monique, 15-8-2017

Mooi uitzicht bij kamer met zeezicht! Dicht bij strand en stadje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed uitgebreid ontbijt. Gebouw zelf is beetje vergane glorie: te weinig liftcapaciteit. Oud tapijt in de hal. Kamer was prima: schoon licht en genoeg opbergmogelijkheid. Badkamer was minder: douchen in bad, lekkende kranen, veel kalkafzetting op de vloer, fohn die niet werkte.

Verder is het hotel niet gericht op nederlanders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goed hotel maar wel eentje met een 'maar'.

Henk en Linda, 6-8-2017

Het hotel voldoet volledig aan de 4 sterrenstatus. De ligging is perfect, prachtig zeezicht. De kamer, wij hadden een gerenoveerde op de bovenste etage, is keurig en ruim. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is prima. En nu de 'maar'. Het avondeten is heel matig. Blijft altijd een kwestie van smaak maar wij vonden het niveau niet zo geweldig. De keuze is beperkt. Maar wat het meeste stoorde is de snelheid van opdienen. Het is echt een prestatie als je erin slaagt om langer dan een uurtje aan tafel te zitten. Wij vonden dat niet relaxed, integendeel, het ging tegenstaan. In Tossa zijn vele (goede) restaurantjes dus ons advies is. Wel dit hotel boeken maar vooral geen HP. Je kunt altijd tegen extra betaling een diner proberen in dit hotel.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig hotel met fantastisch uitzicht

Wilem Raymann, 18-7-2017

Dineren à la carte, goed en veel keus, vriendelijk personeel, weinig Russen, hygiënisch, prima kamers en een fantastisch uitzicht. Minpunten zijn er eigenlijk niet maar de matrassen zijn redelijk hard, de vloer van de badkamer is glad bij natheid en de vuile borden bij het diner worden m.i. te snel weggehaald.
Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

Mia, 17-6-2017

Je voelt je echt welkom in dit prachtige hotel
Gereisd met partner in mei 2017

Top hotel en top locatie

Sjaak, 15-6-2016

Alleen de kamers waren een beetje gehorig. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat je jezelf hier echt Gast voelt.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Wat een service !

Jari4, 12-6-2016

Pracht ligging ,goed uitgeruste kamers nr 702 .

Bij aankomst werd ons alles uit handen genomen ,valiezen naar de kamer gebracht auto naar de garage.

Het restaurant is echt top en tot in de puntjes verzorgd.

Paco en zijn obers zijn profs ,de chef weet wat koken is .

Wij hebben van elke maaltijd genoten.

De prijzen van de wijn zijn zeer aanvaardbaar .

Wij hebben 732 euro betaald voor 7 nachten in volpension en dit was elke euro waard.

De garage koste 80 euro.

Ik had dit hotel gekozen omdat het een overdekt zwembad heeft, groot was mijn verwondering dat één uur zwemmen voor 2 personen 40 euro per uur koste .

Voor één week zou dit dus 240 euro zijn.

Wij hebben er geen gebruik van gemaakt .

Voor mij is zwemmen een essentieel onderdeel van een geslaagde vakantie .

Omdat ik vanaf de geboorte hart en longpat. ben kan ik niet zwemmen in water minder dan 28 graden.

Gereisd met partner in juni 2016

Degelijk en goede ligging

Michael, 26-7-2015

Positieve punten;

Eten in 4-gangen menu. Vernieuwde kamer. Mooi zoutwaterzwembad en jacuzzi

Ligging vlak aan zee en aan rustige kant van Tossa. Tossa is mooi en gezellig.

Negatieve punten;

Personeel bar/resto begrijpt weinig engels/frans. Receptie wel.

Absoluut ongeschikt voor kleine kinderen (geen ondiep zwembad/faciliteiten/animatie)

Wachttijden voor vrije tafel aan diner zorgen voor hoog tempo van het gangenmenu..

Kamers aan achterzijde hebben wel wat geluidshinder van passanten en de onderhoudsruimtes vh hotel. Muren van kamers zijn niet zo goed geisoleerd tegen geluid.

De handige gratis handdoeken service zorgt ervoor dat alle ligzetels snel bezet zijn.. gezien je maar handdoek te nemen hebt blijven deze vaak bezet zonder gebruik.. het is dus meedoen met de hype of geen stoel..

Gereisd met partner in juli 2015

mooi hotel, slecht eten.

van Hest, 30-6-2015

Mooie ligging en zeezicht kamer in orde en schoon.. In tegenstelling tot het goede ontbijt is het diner slecht. Zelfs 3 keer gerechten terug gegeven, wegens " niet te eten " zo slecht !Opvallend :niemand vraagt hoe het verblijf geweest is en op meerdere malen terug gegeven eten komt geen enkele reactie.
Gereisd met partner in juni 2015

In één woord fantastisch!

Suzanne, 23-8-2014

Eind juli verbleven mijn partner en ik in dit prachtige hotel; ongetwijfeld het mooiste hotel in Tossa de Mar. Het eten was veelzijdig en erg lekker, het personeel zeer vriendelijk en de kamers helemaal in orde. Tossa zelf is een rustig en gezellig stadje; ideaal voor een weekje er tussenuit.
Gereisd met partner in januari 2014

prachtig Hotel

johan, 6-8-2014

Gran Hotel Reymar is een prachtig en rustig hotel . Met zijn unieke ligging en op enkele stappen van het strand . Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam . Bij aankomst met de auto werd er direct geholpen door de portier/bewaker met het uitladen van de koffers en de bagage werd door hem naar onze kamer gebracht . Het eten was heerlijk , zowel middags als avond eten in viergangen keuze menu . voldoende afwisseling en voor de kids een kids menu . Het ontbijt was er in buffetvorm en zeker voor elk wat wils , zeer veel keuze in broodjes, beleg en vers fruit .

zeker de moeite waard . Voor ons een zeer geslaagde vakantie .

Tossa de mar is een mooi stadje met leuke shops en winkeltjes en aan terrasjes zeker geen gebrek

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa scoort een 8.26 uit 10 op basis van 38 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: