Hotel Marina Tossa *

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marina Tossa bij:

3 reviews over Hotel Marina Tossa in het Nederlands

Gunstig gelegen hotel

bsln37, 9-9-2014

Waarom dit hotel slechts 1 ster heeft, is ons een raadsel...

Marina Tossa is rustig gelegen, net buiten het sfeervolle centrum, dus geen parkeerproblemen.

In de omgeving zijn meerdere hotels te vinden en de wekelijkse markt is op steenworp afstand.

Het personeel is uitermate vriendelijk en servicegericht; een prettige bijkomstigheid is een receptioniste die Nederlands spreekt.

Toen wij i.v.m. een dagtrip naar Barcelona niet konden ontbijten, kregen wij op verzoek lunchpakketten mee.

Het uitgebreide ontbijtbuffet biedt voor elk wat wils en voor 10 euro kun je 's avonds gebruik van het dinerbuffet maken.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuw linnengoed.

De kamers aan de voorzijde kijken uit over het fraaie zwembad.

Niet iedere kamer beschikt over een balkon; wij kregen die tot onze verrassing wel.

Enige minpunt is de gehorigheid; als je - zoals wij - een snurkende buurman hebt, is dat erg storend, dus oordopjes zijn aan te raden.

Gereisd met partner in september 2014

Ken, 31-1-2006

Ik ben hier 4 jaar geleden 10 dagen op vakantie geweest. Eenmaal binnen leek het meer op een jeugdherberg. Weinig keuze in het eten. Klein zwembad. Slecht ingerichte kamers. Geen TV.
Gereisd anders in januari 2006

Laura, 30-8-2004

Hotel bezocht in zomer 2002.

Heel erg eenvoudig hotel, slechte prijs/kwal. verhouding. Kamers erg sober ingericht, bovendien zeer gehorig (met name de jongere hotelgasten die terugkwamen van uitgaan). Eten was niet uitgebreid (buffetvorm) maar wel met zorg bereid. Afstand tot het strand: ruim 10 minuten.

Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marina Tossa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Tossa in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Tossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marina Tossa scoort een 5 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: