Hotel Mare Nostrum **

7,3

9 reviews over Hotel Mare Nostrum in het Nederlands

Prima prijs/kwaliteitverhouding

Wout Stravers, 18-8-2008

De kamers zijn prima in orde. Het enige vervelende was dat we van andere hotelgasten berichten over diefstal uit de kamers hoorden. We vonden het daardoor nodig een kluisje te huren. Het ontbijt is oke.
Gereisd met partner in augustus 2008

Goed maar eenvoudig hotel

Rachella en Mark, 13-8-2008

Hotel heeft een goede ligging, in het centrum en 5 minuten lopen bij het strand vandaan. Ondanks dat het hotel in het centrum ligt, heb je geen last van de drukte. Het hotel heeft 2 zwembaden, een bar en terras waar je kan eten. Personeel is vriendelijk. Kamers zijn wat verjaard maar prima! Elke dag schone handdoeken en elke dag kan je kamer worden schoongemaakt. Hotel heeft geen eigen parkeerplaats. Parkeren kan 10 min verderop gratis (in een woonwijk op een zandvlakte) of op de verschillende betaalde parkeerplaatsen (20 euro per dag). Het ontbijt kan beter, ze hebben qua beleg alleen jam, gebakken eieren en spek. De broodjes waren aan de harde kant. Maar voor een week is het prima te doen.

Kortom leuk, simpel hotel.

Gereisd met partner in juli 2008

francisca, 12-9-2007

het is geen super de luxe hotel, maar wel heel mooi, netjes, en het personeel is heel vriendelijk, en gastvrij.
Gereisd met partner in september 2007

A Rengerink, 3-9-2007

Het hotel ligt erg gunstig t.o.v. het strand en het centrum! Elke dag werden bedden opgemaakt enz. en ...we kregen een aantal keren in de week schone badlakens (stond anders vermeld)!

Het ontbijt vonden we echt minimaal maar het centrum is dichtbij en daar hadden ze heerlijke broodjes en lekkere koffie! Als laatste hadden ze er ook prachtige luchten (mooi weer en mooi strand)!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

R. Leembruggen, 13-8-2007

eenvoudig maar comfortabel hotel

vriendelijk (alleen Spaans) pratend kelners

schone kamers

redelijk dicht bij het strand

rumoerig i.v.m ligging tussen 2 (kleine) verkeerswegen

half/vol pension is aan te raden, was helaas niet mogelijk om bij te boeken via D-reizen website

Gereisd familie in augustus 2007

Ada en Nico, 4-6-2007

Wij zijn eind mei/begin juni 2007 geweest. Hadden pech omdat er een aantal jeugd voetbaleftallen waren, 3 nachten herrie van gehad, er werd pas heel laat door de leiding ingegrepen. Vaste tafelindeling kwam voor ons ook niet zo goed uit, wij zaten op een plek waar de gasten kwamen en gingen. Ontbijt kan gevarieerder, diner was wel gevarieerd. Klein balkon. Een op zich net hotel, maar niet bijzonder, prijs/kwaliteit is in verhouding
Gereisd anders in juni 2007

Joost en Veerle, 11-9-2005

Wij zijn afgelopen augustus naar Mare Nostrum geweest en vonden dit beiden een prima hotel! Goede service, kamer was altijd weer netjes opgeruimd en genoeg handdoeken etc. Het ontbijt vonden wij, in tegenstelling tot vorige berichten, wel goed, verschillende soorten broodjes en beleg en voor de liefhebbers zelfs baked beans! Ook het strand en busstation goed en snel bereikbaar! Prijs/kwaliteit dus prima!
Gereisd anders in september 2005

Ericv en Marie José Babonnick, 3-7-2005

Wij zijn er in juni geweest en vonden het erg goed, alleen het ontbijt had gevarieerder gekund, maar de prijs van het hotel was ook wel erg laag, dus de prijs/kwaliteit was erg goed.
Gereisd anders in juli 2005

Leanne en Corne, 4-7-2004

wij zijn hier 2 jaar geleden geweest en wij vonden het een goed hotel. Ontbijt was wat minder. Elke dag schone handdoeken, nette kamer.
Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare Nostrum in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare Nostrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mare Nostrum scoort een 7.33 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: