Hotel Marblau *

7,4

9 reviews over Hotel Marblau in het Nederlands

Goed te doen.

Lissy, 6-6-2011

Een prima hotel voor een prima prijs voor mensen die niet te verwend zijn. De aankleding is echt uit de jaren 70 maar het is wel netjes en schoon. De mensen zijn er aardig en het ontbijt is best oke. Het ligt 5 minuten lopen van het strand, veel restaurantjes en cafeetjes in de buurt, Als je iets verder loopt is er een heel mooi strandje in een baai.

Tossa is erg toeristisch, houdt daar rekening mee! Voor ons was het een beetje te druk en te commercieel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

prijs kwaliteit eerste klasse

walter gruythuysen, 28-10-2010

voor mij prijs kwaliteit is dit familie een ster hotel de beste keuze in TOSSA DE MAR ,ik heb er drie maal gelogeerd en alles was eerste klasse
Gereisd met partner in januari 2010

Gastvrij Spaans hotel

Jorieke Smit, 10-8-2009

wij hebben hier ons uitstekend vermaakt. Het ontbijt staat elke dag klaar op je eigen tafel in het restaurant en is iedere dag anders.

Het personeel is erg behulpzaam en wil overal mee helpen. Tossa de Mar is een echte aanrader voor mensen die een rustige vakantie zoeken, een uitgaansleven is er niet/nauwelijks

Gereisd met vrienden in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marblau bij:

Een mooi en net hotel met weinig faciliteiten

van der Sloot, 29-8-2008

Een verzorgd hotel met dagelijks schoon toilet douche

handdoeken, ontzettend vriendelijk personeel en een hele centrale ligging.

Gereisd met partner in augustus 2008

wesemael erik, 25-12-2007

het was er zeer goed ik ga er zeker weer naar toe het is zeer gastvriendelijk en gezellig
Gereisd met partner in december 2007

Sanne en Robert Jan, 18-8-2007

Wij zijn een week in dit hotel geweest. Het ligt aan een drukke straat maar daar heb je helemaal geen last van als je aan de achterkant van het hotel zit. Verder is het personeel bijzonder vriendelijk en is het ontbijt erg lekker! Ook de kamers zijn goed, wel simpel maar meer valt ook niet te verwachten van een 1 ster hotel. Vanaf het hotel is het ongeveer 5 minuten naar het strand lopen, maar doordat je een winkelstraat passeert ben je er zo!!! Kortom een leuk hotel en Tossa is een leuk plaatsje!!
Gereisd anders in augustus 2007

W.Martens-v.d.Pol, 5-8-2007

Een prima hotel.Het is ons daar heel goed bevallen.De kamers doen inderdaad wat ouderwets aan,maar alles was heel schoon.

En het ontbijt smaakte ons goed.

De service was ook prima in orde.

Y. Bimbergen, 1-8-2007

Goedgelegen "hotel", vriendelijke stel met zoon voor beheer, verder niks extra's

D de Vries, 25-7-2007

kamer was zeer ouderwets ( douche/wc/behang) en verder waren de buren erg luidruchtig aanwezig.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marblau bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marblau in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marblau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marblau scoort een 7.44 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: