Hotel Golden Bahia de Tossa ****

8,4

299 reviews over Hotel Golden Bahia de Tossa in het Nederlands

Viel een beetje tegen

Peter, 16-9-2017

Ondanks dat er hier vele positieven reacties waren is het ons een beetje tegengevallen vergeleken met een aantal soortgelijke hotels die we bezocht. hebben aan de Costa Brava. De receptie en de toeristen service was erg ongeïnteresseerd. Het was ontzettend rommelig bij het zwembad. De ligbedjes (voornamelijk 80 % Engelsen in dit hotel) stonden echt overal zodat je je een weg moest banen tussen de bedjes en de laagstaande parasols. De warme maaltijd was erg eentonig en weinig keuze. Ook was het er enorm rumoerig en druk. We hadden een 4 persoonskamer maar dit was uiteindelijk gewoon een 3 persoonskamer met een extra bed erbij waardoor het erg krap was. Ook ligt het best ver van de stad en het strand. Goed bevallen is was het uitgebreide ontbijt waar bijvoorbeeld heerlijke omelets werden klaargemaakt. Ook was de animatie erg leuk maar de activiteiten werden vaak verpest door vervelende Engelse jochies. Ze gooiden bijvoorbeeld continue de meisjes van de animatie in het water en de voetbalwedstrijdjes waren een grote schoppartij. .Voor ons geen 2e keer meer naar dit hotel!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

animatie perfect

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar

P + M, 2-8-2017

Alles was goed! Enige verbeterpunt zou zijn de harde matrassen vervangen...
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeker een aanrader

Willy, 27-6-2017

Een zeer goed hotel , propere kamers en een uitstekende service , het eten zowel ontbijt als avondmaal (buffetvorm) zijn zeer uitgebreid en voor elk wat wils , zelden zo een gevarieerd aanbod aangetroffen.

Personeel heel vriendelijk en gedienstig , aan de balie deed men hun best om nederlands te spreken , bij uitschrijven zelfs een nederlandse dame achter de balie.

Aan het zwembad meer dan ligbedden en parasols genoeg en onder waarborg kreeg je een badlaken ter gebruik , voor ons 100 % meegevallen.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie in fantastisch hotel

Jozef, 25-6-2017

Prachtig hotel, zeer ruime kamer met zwembadzicht. Het mooiste zwembadcomplex en geen "handoekje leggen", dit wordt gehandhaafd.

Voor de zesde maal daar en het eten was nu zelfs nog beter en vooral gevarieerder met veel groenten. Heerlijk rustige omgeving en toch niet ver van zee en strand, ca 10 min. Voor de wandelaars, een prachtige wandeling naar Lorett de Mar en met de bus terug. ( loop langs hotel Neptuno en pik daar rood/wit op). Kortom een prachtig hotel, rustige omgeving en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer goed

Ikke, 25-5-2017

We hebben een prima vakantie gehad premium kamer met nespresso,blikjes drinken in koelkast, goede WiFi in kamer en savonds werd je bed open gelegd en een chocolaatje op je kussen Dat is extra leuk detail. Eten was uitstekend voor ieder wat vlees,vis,kip,vegetarisch. En leuke hapjes Ook leuk was het nieuwe tapasrestaurant daar werd je met cava ontvangen en het eten was ook heerlijk Bij zwembad voldoende plek. Ze maakte ook geen verschil tussen all in gasten of niet drinken werd gewoon aan tafeltje opgenomen. Was ook elke dag verschillend entertement(geen idee of het goed was geen gebruik van gemaakt) en ook voor de kinderen was er voldoende te doen ook leuk schip met water. Is dus gewoon een ontzettend leuk hotel
Gereisd met partner in mei 2017

een perfect hotel met prima maaltijden

ben, 6-5-2017

wij zijn al diverse keren in dit hotel geweest en alle heel goed beoordeeld
Gereisd met partner in mei 2016

Goed hotel

van de Ven, 1-5-2017

Wij vonden het hotel goed. Mooi zwembad met fijne ligbedden. Wij waren er in april en er was buiten 1 (bubbel)bad verwarmd. Ook verwarmd binnenbad aanwezig. Vriendelijk personeel. Eten was goed. Er zit altijd wel wat bij wat je lust. Airco op de slaapkamer werkte nog niet in april. Maar wij lieten de schuifpui 's nachts open staan. Bed vonden wij wat aan de kleine kant. 140x200.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Voor herhaling vatbaar!

Peeters, 21-4-2017

We hebben al verschillende hotels bezocht in Tossa,is altijd goed bevallen! En heerlijk wandelen, klimmen langs de kustlijn daar! Als je goed ter been bent en graag in beweging bent , is dit n geweldige uitdaging vinden wij!
Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch hotel

filip, 27-9-2016

Reeds 5 jaar kom ik in dit 4 sterren hotel , wat het zeer zeker waard is ,want telkens wordt ik toch weer herkend door verschillende personen van de bediening , iets wat toch wel een fijn gevoel geeft , zeker als je alleen reist ; het eten is super lekker met heel veel verschillende keuze , voor mij is het zeker zijn 4 sterren waard .

de wifi is niet overal aanwezig wat voor mij een klein minpuntje is .

Gr. Filip

Gereisd alleenreizend in november 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golden Bahia de Tossa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Bahia de Tossa in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Bahia de Tossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Bahia de Tossa scoort een 8.44 uit 10 op basis van 304 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: