Appartement El Velero

Appartement El Velero
7,2

10 reviews over Appartement El Velero in het Nederlands

Manuëla, 13-6-2007

Zelf ben ik zo'n 10x in El Velero geweest. Altijd ben ik goed en vriendelijk behandeld. De familie, (Blas, Juanjo en David) die het runnen zijn vriendelijk en behulpzaam. Ja het is weleen beetje vervelend dat je de benzinepomp voor de duur hebt en wat overlast van het uitgaansleven. Maar daar staat toch wel tegenover dat het qua prijs lekker is. Ach mijn bed thuis ligt wel lekkerder, maar ik heb er toch wel kunnen slapen. Je komt er toch om de sfeer te proeven. Alleen is het jammer dat ik nu volopig niet op vakantie kan anders had ik zeker weer gegaan!!! Nu maar hopen dat ik volgend jaar kan.
    Gereisd anders in juni 2007
    ?

Miranda, 13-4-2007

De reden dat wij App. El Velero niet meer aanbieden sinds 2006 is vanwege het feit dat de eigenaar een contract voor beide complexen met een Tsjechische touroperator is aangegaan en hier alle appartementen aan verhuurde.

Het is dus niet het geval dat wij er mee gestopt zijn, de eigenaar heeft voor de Tsjechische markt gekozen.

Gereisd zakelijk in oktober 2005

Corrie en Ron, 24-1-2007

Zo'n 2 jaar geleden in dit appartementencomplex geweest.

Ligging naast een benzinestation! Erg hinderlijk als je s'middags op je balkonnetje wilt zitten en diverse benzinedampen komen je neusgaten in en veel verkeerslawaai.

S'nacht behoorlijk veel geschreeuw van aangeschoten jongeren die daar rondlopen. En de bedden (voorzien van plastic mastrassen) lagen ook niet echt comfortabel.

Een pluspunt is, is dat je op loopafstand van het leuke centrum van Tossa zit.

Overigs waren appartementen wel schoon!

Gereisd anders in januari 2007

Irina, 22-1-2006

We zijn afgelopen 4 jaar 2 x in El Velero geweest. Je moet in El Velero 2 (het nwe. gebouw) altijd om een appartement aan de achterkant vragen, iets minder uitzicht (ochtendzon) maar veel rustiger, aan de voorkant is erg veel verkeer en een benzinestation vlak voor de deur. Mooie badkamer, verder eenvoudig. Prima prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijke service. Jammer dat De Jong Intra dit appt. niet meer aanbiedt vanaf 2006.
              Gereisd met partner in september 2005

Simonis, 15-1-2006

wij zijn in de periode van 8 jaar, 6 keer in el velero geweest.

1 keer in het nieuwe gedeelte en de rest in het oude. het was er altijd brandschoon, de familie die het runt altijd vriendelijk en behulpzaam, er is een pomp beneden, mmar met zo'n prijs mag je eigenlijk nooit klagen, de hapjes en het eten zijn prima.

Gereisd anders in januari 2006

stojanovic, 6-9-2005

dit jaar gebouw B geboekt. er zijn wél degelijk app. aan de achterzijde. dat beviel ons beter dan gebouw A. aan de achterkant geen benzinedampen en een ruim app. en duidelijk nieuwer dan A.

het uitzicht is aan de achterkant dan niet zo fantastisch, maar beter dan de voorkant.( vanwege benzinestation ).

verder is het eenvoudig maar goed uit te houden en Tossa zelf maakt heel veel goed!

Gereisd anders in september 2005

Conny, 13-6-2005

In juni '05 week verbleven in app voorzijde nieuwbouw, 3e etage. Geen app aan de achterzijde bemerkt zoals omschreven bij Touroperator. Benzinepomp recht voor de deur! Tot sluiting last van uitlaatgassen en benzinedampen. Jammer, vooral tijdens het ontbijt op het balkon. Vrij veel verkeer in direkte omgeving. App ruim, netjes, oude meubels, eenvoudige sfeer. Bed 1.80, harde binnenvering. Ingang badk/wc via slaapk. Boven 3e verdieping woont gezin wat enig geluid geeft, Tv en schuivende stoelen. T.o. is busstation en taxi wat uitstapjes vergemakkelijkt. Ik zou adviseren om app in oude bouw te kiezen omdat je dan benzinepomp niet onder je balkon hebt. Nieuwbouw niet voor herhaling vatbaar.

Tossa is heerlijk, ben er vaak geweest in diverse hotels en app.

Gereisd anders in juni 2005

loes, 5-2-2005

Een prima appartement en vriendelijke service. Mooie omgeving. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
                      Gereisd anders in februari 2005

Jet, 15-1-2004

Wij waren oktober 2003 in het nieuwe gedeelte van El Velero. Kamers en keuken eenvoudig maar heel erg netjes en schoon. Goede bedden, plavuizen vloeren, in de woonkamer eettafel, (slaap-)bank en (weliswaar tweedehands, maar netjes) wandmeubel met ruim bergruimte. Het is er wel enigszins gehorig door al die plavuizen en onderin woont een familie met kinderen die graag in het trappenhuis spelen... 's-nachts overigens wel rustig. wij zouden volgende keer misschien eens het oude gedeelte proberen. Toch voor herhaling vatbaar, vooral ook door de hele goede prijs-kwaliteitsverhouding. En Tossa de Mar is schitterend!
                        Gereisd anders in januari 2004

E.K. van den Bosch, 21-12-2003

ik ben er drie jaar geleden geweest( 1999 of 2000) en ik heb het er zo naar mijn zin gehad het was net een dorpscafe waar de lokale politieagenten ook hun kopje koffie of wat sterkers kwamen halen ik hoop in 2004 weer terug te gaan maar deze keer in hun nieuwe gebouw er vlak naast, dus als u wilt kunt u mij dan informatie sturen over EL VELERO en eventueel boekingsmogelijkheden (b.v.d.)
                          Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Velero in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Velero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement El Velero scoort een 7.22 uit 10 op basis van 10 reviews.