Aparthotel Clubhotel Giverola ***

8,8

43 reviews over Aparthotel Clubhotel Giverola in het Nederlands

Heerlijk park

Astrid, 10-8-2017

Prachtig gelegen park. Wij hadden appartement met zeezicht. Elke dag kan je meedoen aan activiteiten die veelal gratis zijn. Goede restaurants. Service is prima. Om de dag schone handdoeken en 1x per week worden de bedden verschoond. Aan het begin van je verblijf krijg je 2 ligbedden met parasol toegewezen voor de duur van je verblijf. Wij hebben genoten.

Appartement is wat verouderd, maar prima te doen. Wij hadden wel Wi-Fi bereik in het appartement maar deze viel soms weg of was zwak.

Er zijn niet heel veel Nederlanders op dit park.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie plek met goede faciliteiten

T. Sprokholt, 6-8-2017

Mooi park met veel faciliteiten, fantastisch uitzicht.

eigen parkeergarage (betaald)

Heerlijk verwarmd zwembad vanaf half april

tennissen, minigolf etc

Helaas geen wifi in de huisjes, alleen in de centrale hal en op het centrale plein

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Mooi en gastvrij resort!

T.Mentink, 31-7-2016

Direct al bij de receptie zijn wij op een bijzonder vriendlijke wijze ontvangen door een zeer sympathieke Nederlands sprekende vrouw die ons een mooi appartment toewees. Alles klopt in dit resort, het is mooi gelegen, de bediening is supervriendelijk (complimenten aan Bernie!) en het biedt alles voor een supervakantie aan de Spaanse costa!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Clubhotel Giverola bij:

Mooie locatie, wel verouderde appartementen

N.Belde, 16-10-2014

Mooie locatie aan een prachtige baai maar wel verouderde, gehorige appartementen. Tijdens ons verblijf in september was het ook 2 weken lang country thema weken dus de hele dag door (vooral zwitserse) linedancers bij het ontbijt, zwembad en 's avonds in de bar. Voor de overige gasten 's avonds nagenoeg geen vertier of rustig een drankje drinken in de bar. Wel een heel relaxed strand met een barretje waar van alles te krijgen is. Een aantal kilometers van Tossa de Mar verwijderd dus een auto is wel handig. Tossa de Mar is een leuk plaatsje met leuke restaurantjes.
Gereisd met partner in september 2014

Prima

Hugo, 14-8-2013

Mooie lokatie

Goede service

Enigszins gedateerd, maar goed schoon

Leuke animatie voor de kinderen

Weinig geluidsoverlast

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Super-locatie!

Familie Hamburg, 1-8-2013

Dit jaar voor de 8e keer bij Giverola geweest en het blijft een heerlijke plek.

Het uitzicht over de baai is fantastisch. Voor kinderen is er veel te doen: zwembad & glijbaan, minigolf, poolbiljart, tafeltennis, animatieteam: alles gratis. Het animatieteam is erg actief: voor elk wat wils. Ook voor de volwassenen worden veel (sportieve) activiteiten georganiseerd waar je aan mee kunt doen, maar niemand dringt aan.

Tegen betaling kun je bijv. kajak/waterfiets huren, duiken etc. 's Avonds is er vaak een professionele show. Doet het altijd erg goed bij onze kinderen.

Het personeel is vriendelijk en bij restaurant Madrugada kun je heerlijk eten met een supermooi uitzicht.

In het verleden hadden wij miertjes op het balkon, maar deze worden nu bestreden dus daar heb je geen last meer van.

De huisjes zijn wat gedateerd, maar wel schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Gratis wifi is fijn.

Tossa (15 min. met de auto) is zeer de moeite waard.

Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Super week

Carolien, 21-10-2012

Wij zijn hier een week geweest in de herfstvakantie.

Laatste openingsweek,maar ondanks dat,alles super.

Personeel vriendelijk,geen vraag was teveel.

Het eten was heerlijk en genoeg keus.

Kids werden niet vergeten,gehele dag een programmma,schuimparty,clown met bubbels en goochelshow.

Glijbaan bij het zwembad,veel gebruik van gemaakt.

Huisjes wel wat gedateerd,maar schoon,hadden hp maar kan me voorstellen als je een maaltijd moet koken op twee pitjes dat het wat behelpen is.

De bank is niet echt geschikt voor een volwassene om te slapen,hiervoor zou je al een app.met twee sl.kamers moeten huren.Maar in het hoogseizoen wordt dit best duur(alhoewel ik natuurlijk niet in andermans portemonee kan kijken).

De locatie is we schitterend.

Voor mensen die slecht ter been zijn kan het klimmen misschien een belemmering zijn.Maar in overleg met de receptie,veel te regelen.En van het bovenste gedeelte gaat er naar het,strand,zwembad,sport en spel gedeelte een kabelbaantje.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Geschikt maar geen 2e keer.....

Mike Watson, 19-8-2012

Voor gezin met kids biedt het alles maar wel beneden. Alle accomodaties zijn boven. Afh.van ligging varieert tijd om beneden te komen, trappen (veel) of skilift. Veel sport/spel mogelijkheden. Lekker zwembad + glijbaan. Strand ok. Zeewater bleef koud! Zee snel erg diep. Bleef zelf in water + luchtbed wanneer kids in zee waren. Prima snorkelen. Tot half 5 buffet bij zwembad. Daarna a la cart of goed buffet boven. 5 p. huisje. Gedateerd. Slaapbanken kunnen niet meer. Vaak verschoning. Veel mieren. Raam en balkondeur konden niet op slot. TV bvn, rest fr/sp/du. Dit type kijkt uit op Pola baai waar 1 camping zit van zelfde eigenaar.(Zwitser). Nachtrust:: Einde disco is einde nachtrust oa NL schreeuwjeugd + joints in trapportaal. We zaten in 1e blok buiten bereik camera. Winkel kent lange siesta. Dan is boven saai! Geen drankje/ ijsje te krijgen. Wel haperende gratis WIFI. Weinig parkeerplek .Tossa ligt aant km verder dus op ressort aangewezen. Miste afwisseling maar is keuze.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

veel geld voor weinig comfort.

van der stappen, 14-8-2012

Wij huurden een prive appartement op complex giverola van villamar.sleutel ophalen op 45 minuten rijden.450 mensen kregen die dag de sleutel op die locatie!!!als er wat is kan je bellen op eigen kosten..Te weinig beddegoed en alle etenswaren bewaarden wij in de koelkast;heel veel mieren!Faciliteiten als bijv. het zwembad zijn niet inbegrepen:90 euro per week voor een volwassene en 45 euro voor een kind per week!!!lligbedden bij het zwembad zijn alleen voor hotelgasten, dus voor dat geld moet je handdoekje op de grond!Als je dit allemaal bij elkaar optelt is het wel erg duur betaald.Komen wij hier zeker niet terug, alhoewel de locatie mooi is.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Aardige locatie met te veel Fransen en Russen

Henk, 29-7-2012

We gaan nu onze tweede week in waarin alles uit de eerste week herhaald wordt: Het eten, het entertainment en de herrie van de optredens tot 23.15 uur van de naast ons gelegen camping. Wij zijn te vreden met de service. De huisjes zijn hopeloos verouderd, een lcd tv of plafondventilatoren veranderen daar niets aan, en niet schoon naar onze maatstaven. Kom je met z'n vijfen dan slapen twee personen op slaapbanken in de kleine woonkamer. Het op en neer pendelen met het liftje is goed te doen als je tenminste die idiote Fransen duidelijk kunt maken dat 10 personen toch echt het maximum is. Hoofd van de receptie is een zeer vriendelijke Nederlandse. De locatie ligt in de nabijheid van het leuke plaatsje Tossa del Mar op 4 minuten rijden met de auto.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Clubhotel Giverola bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Clubhotel Giverola in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Clubhotel Giverola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Clubhotel Giverola scoort een 8.77 uit 10 op basis van 51 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: