Camping Can Marti ***

Can Marti

50 reviews over Camping Can Marti in het Nederlands

sinds deze open is er geweest dat zegt genoeg

cor weeber , 6-7-2009

Als ik sommige beoordelingen lees denk ik bijv. eetgelegenheden meer dan genoeg maar men kijkt niet genoeg in Tossa zelf.En waarom er autos buiten de poort staan omdat men geen 3 euro hoeft te betalen en in het weekend zetten de Spanjaarden er de auto neer hoeft men niet te betalen. Op de camping zijn parkeerplaatsen voldoende aanwezig.

Voor de rest overtuig je zelf of niet maar dit jaar ben ik er wel weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

deze camping voelt goed

Robin en Judith, 26-5-2009

Wij zijn twee keer bij Can Marti geweest en komen er ongetwijfeld nog weer. Gastvrije mensen, schone camping (sanitair) en mooie ruime staanplaatsen (met of zonder schaduw). Tevens jonge mengelmoes van jong en oud, en allerlei soorten Europeanen. Zwembad is prima en naast een kleine supermarkt op de camping is er een grote supermarkt nabij gelegen. Het dorp Tossa is uitzonderlijk mooi tussen de 'foute' nabijgelegen Costa plaatsen. Deze camping is gewooon een absolute aanrader. Wij zijn begin 30, double income no kids.
Gereisd met partner in mei 2009

Super lokatie

Linda van Woerkom, 11-3-2009

Wij komen al 10 jaar op camping Can Marti. Tossa de Mar is voor ons de ultieme vakantiebestemming. Lekker eten, drinken en een prachtige strand. De camping is netjes en van alle gemakken voorzien. Dit jaar gaan we de voor 11de keer weer heen dus dat zegt genoeg. Wij zin eind 20 en hebben geen kinderen.

Tossa is the place to be!

Groetjes Linda en Peter

Gereisd met partner in maart 2009

plezier voor iedereen!!!

Pooters Sara, 5-1-2009

deze camping heeft een fantastische ligging een groot zwembad en is op wandelafstand (met gezellige winkelstraatjes en cafétjes die niet te duur zijn!) van het mooie lange strand verwijderd. het sanitair is niet ultra modern maar altijd proper!

elk moment van de dag. aan de kustlijn is op korte wandelafstand een oude burcht die s'avonds met alle lichtjes van de stad aan zeker de moeite is om te gaan bewonderen! de camping zelf is bewaakt dus na 10 uur word er niet meer al te zot gedaan en kan je je rust van een hele dag bewonderen ook rustig nemen!

het is goed voor jong en oud!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

Gezellige terrascamping,met veel bomen

t v iersel, 25-7-2008

Ik ben 2 weken in een huisje van cantabrica geweest die daar door engelsen wordt gerunt.

Ze zijn heel aardig.Het huisje was nieuw en van alle gemakken voorzien.

Het is dus 15 minuten naar t strand lopen,maar omdat je door Tossacentrum loopt,heb je dat niet in de gaten.

Restaurant/kantine is redelijk.

Maar tossa zelf is SUPER,mooi,veel winkeltjes,en heel veel leuke restaurantjes en mooie boulevaar.

Strand is kiezelzand dat is niet zo fijn.

Gereisd anders in juli 2008

Stephanie, 28-5-2008

Zijn hier vorig jaar geweest eind juni-begin juli met de tent. Aangename camping waar we ons plaatsje zelf mochten kiezen. Aangenaam groot zwembad met kinderzwembad en redder die een oogje in het zeil houdt. Op 10 min stappen van het strand waar talrijke restaurantjes, bars en winkeltjes zijn.
Gereisd met vrienden in juni 2007

Chris, 26-5-2008

Augustus 2007 op deze camping gestaan.

Alles is een beetje sober en het sanitair is aan een opknapbeurt toe. Het zwembad is goed. Er zitten in juli Nederlanders en in augustus voornamelijk Spanjaarden, Fransen en Italianen. Niet veel jongeren rond de 20. Over het geheel een relaxte sfeer, geschikt voor mensen met jongere kinderen. Er is veel bewaking , soms een beetje hinderlijk. Zelfs in het hoogseizoen zijn er altijd vrije plekken, reserveren niet mogelijk. Het strand is wel 15 minuten lopen. Grootste nadeel vind ik dat de standplaatsen erg klein zijn, 35-50 m2, zodat er geen plek meer is voor de auto als je een grote tent of caravan hebt. Buiten de camping staat daardoor een lange rij langs de weg geparkeerde auto's. Tossa de Mar is echter geweldig. Leuk strand en ontelbare terrasjes en restaurants. Daarom toch een aanrader: Ga voor Tossa en neem de camping voor wat het is.

Gereisd alleenreizend in mei 2008

Angelique, 12-4-2008

Leuke camping, we zijn hier met ons gezin al 4 maal naartoe geweest in de afgelopen 8 jaar. Het ligt zeer centraal voor een camping, je loopt makkelijk het plaatsje in. En er is een aardig zwembad bij plus nog een apart kinderbad en ook is er voor kinderen nog een speeltuintje. Zwembad was ook vaak tot laat geopend in hoogseizoen. Ook het sinitair was best goed, werd ook hele dag door schoongemaakt. En in de avonden loopt er bewaking rond. Verder zijn er allerlei mogelijkheden om tripjes te ondernemen naar bijvoorbeeld Barcelona. Ook is er een kleine supermarkt op de camping en er is ook een restaurant bij de camping, maar Tossa zelf biedt ook leuke gezellige restaurantjes om lekker te eten!
Gereisd familie in augustus 2006

henk, 24-2-2008

Leuke vakantie gehad. Camping met mooi uitzicht met bergen op de achtergrond. Je wandelt zo het dorp, strand of de ruige natuur in. Entree is een beetje rommelig, maar camping valt reuze mee. Veel en vriendelijk personeel. Reserveren hoeft niet. Relatief rustige omgeving, gezellig druk. Bereikbaarheid is steeds een stuk kronkelweg rijden. Steden als Barcalona zijn makkelijk te bezoeken in een dag.
Gereisd familie in juli 2007

stolk, 20-1-2008

wij komen al jaren op can marti en met plezier.bepaalde dingen mogen wel beter bv oud sanitair wel schoon,wegen mogen wel geasfalteerd worden,maar de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.dag en nacht bewaking.een fijne camping voor gezinnen.

fam. stolk

Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Can Marti in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Can Marti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Can Marti scoort een 7.98 uit 10 op basis van 61 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: