Camping Can Marti ***

Camping Can Marti ***

50 reviews over Camping Can Marti in het Nederlands

leuke camping

fam pouwels, 5-9-2011

Wij hebben dit jaar in een tent vantouroperator gezeten.

Dit is ons heel goed bevallen.

Je komt aan na een lange reis en je tent is al klaar en ingericht dat scheeld je toch weer een dag extra.Er zitten ook normale bedden in dat is helemaal ideal.

De verhuurders van touroperator zijn hele vriendelijke normale nederlandse mensen.

De tent was heel schoon en voledig ingericht.

Ook vertrek is makkelijk tas inpakken en weggaan .

?

Nette camping.

Daan & Rian, 25-8-2011

Wij hebben deze zomer voor het eerst gekampeerd. Via touroperator zijn wij op deze camping terecht gekomen.

Can Marti is een nette camping. Een zwembad aanwezig waar bewaking aanwezig is. Het restaurant heeft goede gerechten. Supermarkt in de buurt. Strand is op "loopafstand" als je gezond bent. Helaas was het voor ons wel te ver om dagelijks af te leggen.

Het stadje Tossa is erg knus. Leuk om doorheen te slenteren in de avond.

Camp4Rent heeft het goed voor elkaar daar.

Wij hebben 2 fijne weken gehad in een compleet ingerichte tent van hun :)

Wat hebben wij gelachen om al die gasten die aan het kibbelen waren tijdens het op en afbouwen van een tent... Haha..

Alles wat je nodig hebt, is aanwezig.

Heerlijk om op deze manier te kamperen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ps.. Je kan er niet naar de wc lopen of je komt wel een schoonmaakster tegen.. Werken die in Spanje 24/7...?! :)

Gereisd met vrienden in augustus 2011

echt leuk om hier te zijn

fam. woters, 24-8-2011

can marti is een leuke gezellige, rustige, camping op een mooie lokatie op loopafstand naar het gezellige stadje tossa de mar. we hebben dit jaar een tent gehuurd op de camping van camp4rent , helemaal ingericht en best wel groot. met echte bedden dus luxe gecampeerd. wij vinden dit zeker een herhaling waard. goed geregeld en vriendelijke mensen op de camping. lekker tussen de gewone campinggasten verspreid, je hebt het gevoel dat je erbij hoord en niet in een lange rij staat. zeker aan te bevelen, wij doen het zeker.
Gereisd familie in juli 2011

leuke rustige familie camping op top lokatie

fam. woters, 24-8-2011

zijn dit jaar naar tossa de mar geweest in een compleet ingerichte tent van camp4rent. een goeie keus van de camping can marti om dit hier toe te laten. lekker verspreid onder de campinggasten, je hoort er helemaal bij. een toplokatie met een beleving of je helemaal vrij staat, en toch op loopafstand naar het stadje. gaan zeker weer opnieuw gebruik maken van can marti en een tent van camp4rent. een gezellige rustige camping, schoon en het zwembad is open tot 2300 uur.

super voor het hele gezin, gelukkig geen annimatie en de kinderen vermaken zich geweldig. zeker tot volgend jaar

Gereisd met partner in juli 2011

geweldig

Jos, 21-8-2011

Rustige zeer goed gelegen camping, net buiten centrum. Op wandel afstend van zee.

Zeer kind vriendelijk met redder tot elf uur aan zwembad. Sanitair was zeer proper er werd bijna konstant gekuist. We zouden liefst deze camping een slechte waardering geven zodat we volgend jaar in alle rust terug kunnen keren maar dat zou niet eerlijk zijn naar het personeel.

super vakantie gehad

fam van ginkel, 15-8-2011

zijn van all in hotel vakantie gangers helemaal omgedraaid naar kamperen in een tent van TO wat een fantastische vakantie. vooral voor kinderen een hele leuke camping . sanitair was superschoon werd de hele dag bijgehouden en zwembad werd ook dagelijks bijgehouden en de tenten van TO in een woord geweldig alles aanwezig in de tent wat je nodig hebt en vooral gewone bedden wat ook super slaapt dus TO bedankt voor jullie gastvrijheid en voor jullie goede zorgen gr fam Van Ginkel uit emmen

Gezellige, nette camping!

Henk, 14-8-2011

Gisteren teruggekomen, de vakantiekater nog voelbaar; wat heerlijk daar en hier? Can Marti blijft favoriet bij de kinders (4 en 12 jaar) én ons! Knus, gezellig, sociaal en vooral superschoon santitair, voor ons de ideale bestemming. Tossa op loopafstand, gezellige kleine strandjes, barretjes, restaurantjes en alles zonder auto te rijden!! Wel jaloers op gebruikers van de ruime en volledig ingerichte tenten van Camp4Rent. Dit jaar in de tenten kunnen kijken en ook voor ons het overwegen waard, dan zonder volledig afgeladen auto incl. kar rijden, maar ontspannen in auto alleen of luxe met het vliegtuig! De prijzen lenen zich ervoor! De kinderen hebben nu al aangegeven volgend jaar weer naar Can Marti te willen!

fijne camping aan rand van gezellig Tossa de Mar

familie joosten, 12-8-2011

camping met veel verschillende soorten staanplaatsen: gewone plaatsen in straatjes, met gras en veel schaduw en ook plaatsen op de heuvel in verschillende afmetingen en nivo's dus voor elk wat wils. Wij waren er van 18 juli tot 14 augustus en er waren vele lege plaatsen. Vreemd, want het is een fijne camping op loopafstand van leuk dorp en strand. vriendelijke mensen en het sanitair is eenvoudig, maar wordt de hele dag goed schoon gehouden. leuk zwembad. Geen animatie, maar dat hoeft voor ons ook niet: wel lekker rustig.
Gereisd familie in juli 2011

Zeer leuke en nette camping!

Rob, Yvonne, Iris, Esmee en Bink en Daisy onze honden, 11-8-2011

Na te zijn weggespoeld in de Auvergne op Can Marti aangekomen: geweldige camping! We mochten onze plek zelf uitzoeken. Zelfs onze Rottweiler was welkom wat op vele campings niet kon! Goede bewaking, schone camping, vuil wordt opgehaald en het zwembad was grandioos en ook tot 'savonds open (soms wel tot na 22.00 uur: heerlijk!), zeer vriendelijke mensen en ontzettend behulpzaam. Enige minpunt voor ons was niet de camping maar het strand: te klein, teveel rotsen en stenen en heel steil zodat onze meiden na 1 bezoek niet meer naar het strand wilden. Leuk dat onze buurtjes van de huurtent ook een positieve reactie hebben geplaatst ;-)

Super gezellige vakantie gehad

fam kleine, 7-8-2011

Een hele leuke vriendelijke camping,zeer luxe tenten van camp4rent gehuurd alles netjes schoon en het zwembad is ook zeeer netjes,bewaking aan wezig.

Tossa is een zeer leuk knuss dorpje vooral met kinderen.

Heren van camp4rent bedankt voor deze onvergetelijke vakantie........

Jan Nancy Dyanne en Naomi

Gereisd familie in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Can Marti in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Can Marti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Can Marti scoort een 7.98 uit 10 op basis van 61 reviews.