Camping Can Marti ***

Can Marti

50 reviews over Camping Can Marti in het Nederlands

Leuke camping bij een mooi stadje.

Fam. Snoeijers, 19-7-2013

Leuke Familie Camping . Toilet en douches verouderd maar het wordt goed schoongehouden . Zeker als je door Frankrijk rijd zijn de sanitaire voorzieningen schoon ! Mooi zwembad goed onderhouden. Personeel altijd vriendelijk. Zou zo weer terug willen. Jammer is wel dat er geen muziek meer is op zaterdagavond en dat er geen animatie is.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Echte spaanse familiecamping

Van Olderen, 13-7-2013

Deze camping ligt in Tossa de Mar, op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum, en 15 minuten van het strand! Camping is echt Spaans, mooie plekken, zeer behulpzame en vriendelijk eigenaren-medewerkers. Wij komen er nu al geruime tijd en het bevalt ons ieder jaar weer. Camping is zeer rustig in de maand juni. Geen animatie....wel voetbalveld en speeltuin aanwezig! Zwembad en kinderbad goed onderhouden-badmeester aanwezig. Sanitair erg verouderd, maar wel schoon! Enig minpunt naar onze menig is dat sommige hondeneigenaren de honden op de camping uitlaten ipv het naastgelegen bos, helaas word daar niets aan gedaan door personeel....!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Toch maar niet meer ... :(

Walter, 8-7-2013

Na onze 'aha-dit-is-de-camping-waar-we-nog-jaaaren-gaan kamperen' is het in vergelijking met vorig jaar is het dit keer erg tegen gevallen. De laagseizoenprijzen zijn gewoon verdubbeld en de korting voor hoogseizoen geldt nu vanaf 14d ipv 6d vorig jaar. De camping is nu ook pas open op 20/6 ipv vanaf maart. Er moest ook een heleboel nog worden gerepareerd en in orde gezet (graafwerken voor een extra el-kast, afwasbakken buiten dienst wegens lekkages, verwarmingsketel voor het warm water werkte niet zoals het hoort, geen Wifi of internetverbinding en 14 dagen lang snoei-, zaag- en verhaksel lawaai).

Bovendien begint het hoogseizoen nu vanaf 1/7 ipv zoals bij campings in de buurt op 6/7.

Een echte tegenvaller dus dit keer en volgend jaar wordt het dus (spijtig genoeg) een andere camping.

Gereisd met partner in juni 2013

fijne camping zonder franje

fam brijnen, 9-9-2012

Can Marti is de enige camping die op loopafstand van het gezellige centrum van Tossa ligt. Aardige mensen, zelfs de bewaking bied indien nodig een helpende hand. Restaurant is heel goed en betaalbaar,en ook hier weer alles relax en vriendelijk.Sanitair is inderdaad gedateerd en eenvoudig, maar wel brandschoon (zelfs de ouderwetse koperen-kranen worden door de dames opgewreven) standplaatsen zijn enorm verschillend, qua schaduw en ondergrond ( stenen of gras) jammer dat de camping op 31 Augustus al dicht gaat.....wij komen zeker hier weer terug !!
Gereisd met partner in juni 2010

Prima camping, maar prijzig in het hoogseizoen

Jeroen, 13-8-2012

Ruime camping waarin je een grote plaats kan hebben als je de afwezigheid van schaduw voor lief neemt. Goede voorzieningen, sanitair wordt doorlopend de hele dag schoongemaakt. Vriendelijke mensen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

was een fijne camping

esden_1, 12-8-2012

we vonden het een fijne camping de wc's en douche waren schoon wel iets ver ouderd.

Bij de receptie waren ze erg behulpzaam met alles.

We hadden bouten nodig voor onze vouwwagen is de baas zelf naar een garage gegaan omdat hij de taal beter sprak als wij.

Je kon vanaf de camping makkelijk naar het stadje en strand lopen.\

als alles volstaat zijn de plaatsen niet erg groot.

Maar wat wij hebben begrepen zitten ze nooit meer helemaal vol.

wij hadden ruim 2 plekken en dus alle ruimte.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Geweldig!

Yvonne Dergent, 3-8-2012

Dit was ons 2e jaar na altijd Frankofielen te zijn geweest.

De Spaanse mentaliteit bevalt ons 10x beter, dus voor ons GEEN Frankrijk meer!

Heerlijke camping met zeer vriendelijke mensen en ontzettend behulpzaam.

Zeer schoon sanitair en alles wordt netjes onderhouden.

Geweldig zwembad voor de kids!

En wat heerlijk is dat de vuilnis elke dat wordt opgehaald: ideaal!

Onze caravan achtergelaten in Llagostera en volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Puur vakantie ontspanning

Elsen- Lambrechts, 14-6-2012

Super vriendelijk personeel ,zeer proper , heel goede ligging .
Gereisd met partner in juli 2011

Volgende keer de fietsen achterop de caravan!

Rob, 8-1-2012

Keurige camping, waar we in 2011 een prima vakantie gehad hebben. Zoals al vaak gemald: dat sanitair..... is altijd schoon. Doordat er 2 dames 24/7 aan het poetsen zijn, durf je zelf ook geen remspoortje meer achter te laten. Dwingende ogen van de dames, haha! Kids hebben het naar hun zin gehad, dus wij ook. Alles was er prima. Wel een beetje gedateerd, maar altijd alles schoon en proper. Afstand naar dorp/strand is 20 minuutjes lopen. Dat gaat best, maar een fiets is dan toch wel makkelijk. Absoluut een aanrader voor de gemiddelde gezinskampeerders. Alleen jammer dat je niet kunt reserveren.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Heerlijke tijd gehad!

Melvin en Marlies, 7-9-2011

Een fijne camping waar veel wordt schoongemaakt. Het sanitair is goed en schoon en het water is altijd warm. Het zwembad is groot en goed onderhouden en het barretje bij de camping is leuk opgezet en niet duur. Wij hebben hier een fijne tijd gehad. Voor de hondenliefhebbers kan ik het asiel aanraden waar je zelf een hond uit tientallen kan kiezen om mee te lopen. De beesten zijn er erg blij mee en het ligt achter de camping. Loopafstand naar het stadje, dat trouwens erg leuk is, was voor ons prima. Binnen 15 minuten loop je er naar toe. Ik verwacht voorlopig niet meer naar Spanje te gaan, maar anders waren we zeker terug gegaan.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Can Marti in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Can Marti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Can Marti scoort een 7.98 uit 10 op basis van 61 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: