Camping Can Marti ***

Can Marti

14 reacties Camping Can Marti

Koelkast huren

Heino, 15-6-2017
Kan je op de camping een koelkast huren? Of is er in de buurt een gelegenheid waar je dit kan doen?
1 reactie

Plattegrond en goede plaats voor grote caravan

Marcel_v_L, 31-1-2017

Hallo,

Heeft iemand wellicht een plattegrond van deze camping met plaatsnummers? Wij gaan met een grote caravan, wat zijn goede plaatsen?

Bij voorbaat dank,

Marcel

Muggen

Sanne, 17-6-2016

Zijn er muggen op de camping?

Ik ben extreem allergisch en word vaak veel geprikt.

0 reacties

tent huren nog mogelijk ???

Suzy, 17-5-2013

Wie weet of het mogelijk is een kant en klare tent te huren bij Can Marti nu Camp4Rent niet meer bestaat?

Is er een andere organisatie die tenten verhuurd?

reserveren en lawaai

Saartje, 23-1-2013

alle beoordelingen zijn eigenlijk heel mooi !!dit lijkt me echt wel wat!ben er alleen niet uit of je wel of niet kunt reserveren mail wordt nml niet beantwoord door camping .

maar ik lees in een paar beoordelingen dat er genoeg plek is in het hoogseizoen klopt dit?wij hebben een grote tunneltent ;zijn de plekken groot genoeg?

ook lees ik in 1 beoordeling dat er zoveel lawaai zou zijn ?dit is echter 1 bericht verder hoor ik daar niemand over heeft iemand anders hier ook ervaring mee?alvast bedankt voor antwoorden,gr,Saar

3 reacties

wie o wie weet of je welkom bent met 2 honden

caroliena, 11-8-2012

wij hebben een rottweiler en een chinees naakthondje en willen graag volgend jaar een paar dagen op de camping met eigen tent vertoeven. nu is onze vraag of je met 2 honden welkom bent en of je op het strand mag komen, want dit kan ik niet terug vinden in de info die de camping geeft.

alvast bedankt.

1 reactie

Mag de hond mee naar het strand?

Annet, 8-7-2012

Is een hand welkom op de camping en mag hij ook aan het strand?

Wij willen graag vanaf 5 september die kant op komen.

leuke camping

kristapieksma, 11-12-2011

Hoi, wij hebben ook naar deze camping gekeken en hij trekt ons erg aan. Wij hebben dan ook een zoon van 10 jaar oud en zouden graag willen weten of er voor hem ook wel Nederlandse kinderen zijn en een voetbalplek ofzo.

Alvast bedankt voor een antwoord

2 reacties

Reserveren en leuk voor kind van 10?

Wendy, 25-11-2011

Als ik wil reserveren voor 2012 doe ik dit dan via de mail?

En moet ik een aanbetaling doen?

En kan een jongen van 10 zich hier vermaken? zijn er algemeen genomen veel kinderen?

Alvast heel erg bedankt voor de reactie, camping spreekt mij enorm aan!

huur tenten

Hennie Wijnen, 21-10-2011
is het komend jaar nog wel mogelijk om tenten te huren nu de verhuurder heeft aangegeven niet meer op deze camping te werken?

Onze bezoekers bekeken ook: