Camping Can Marti ***

Can Marti

50 reviews over Camping Can Marti in het Nederlands

Super fijne en rustige camping

elandenburg, 21-8-2017

Vrij grote maar rustige camping met weining Nederlanders. Dat vonden wij juist wel fijn. Een camping iets meer gericht op de Spanjaarden. 's Avonds een Spaanse zangeres en een man op gitaar, heel simpel maar het is er wel en van ons hoeft die herrie niet zo. De gehele dag en nacht bewaking wat veilig aanvoelt. Ook bij de poort vriendelijke ontvangst door een bewaker. Het verbaasde ons echt dat deze camping maar voor de helft bezet was, een deel van de camping was zelfs afgesloten. Er is echt niets mis met deze camping, mooie plekken met schaduw onder bomen en die heb je wel nodig in Tossa de Mar. Het strand is goed aan te lopen als je niet teveel meeneemt. Hooguit 10 minuutjes lopen denk ik en dan kom je aan op een mooi zandtsrand. De camping biedt ook een mooi groot zwembad. Superschone en vele douches en wc's. Veel afwasbakken met lekker warm water. Wifi is te koop. Zelfs een kampwinkeltje waar het hoognodige te koop is en o.a. stokbrood 's morgens. Maar er is ook een grote supermarkt op loopafstand van de camping.

- de kinderen vonden het minder leuk dat er geen kidsclub of animatie was

- ook dat er weinig Nederlanders waren vonden de kinderen minder leuk

- wc rol zelf meenemen

+ mooi groot zwembad

+ dichtbij het leuke Tossa + strand

+ vele schone douches + wc's

+ kampwinkel

+ alles op loopafstand

+ veiligheid dmv bewaking

+ zeer vriendelijk personeel

+ goed onderhouden

+ mooie plekken met schaduw

Afijn een vrije grote maar simple en fijne camping!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische camping, lief vriendelijk personeel

Fam. Van Rooij, 12-3-2017

Goede ligging, redelijk dichtbij het centrum en strand. Sanitair wordt perfect schoongehouden! Het zwembad is ook prima. Er zijn geen stoelen, dus neem een stoeltje of luchtbed mee. Eten was prima en bovenal is het personeel zo ontzettend lief en vriendelijk. Wij waren er eind van het seizoen en mochten zelf een plaats kiezen. Een nadeel, even verderop is een hondenasiel, s nachts een hoop geblaf. Daar kan de camping niks aan doen, maar let dus wel op waar je gaat staan. Veel bewaking, geeft een veilig gevoel. Campingwinkel heeft bijna alles en niet duur. Kortom, voor ons een geweldige camping, fantastisch personeel, tossa is erg leuk en gezellig. Voor herhaling vatbaar! Tot gauw! Tip, Tom's steakhouse, is echt een aanrader, ontzettend goed gegeten.....
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke vakantie, super plek

J. Metselaar, 26-12-2016

De ligging t.o.v. strand en dorpje is perfect: grote supermarkt op weg naar strand en terug naar camping kom je er langs. Strand is ± 2km lopen, prima te doen.

Camping: plaatsen zijn wel aan de krappe kant, ook door de soms diepe greppeltjes onhandig. Eenmaal gesetteld prima te doen, helemaal als je de auto op de (bewaakte) parkeerplaats zet. We hadden met vrienden 2 plekken t.o. elkaar met een door ons gecreëerde knusse binnenplaats en genoeg schaduw.

Zwembad is prima, soms ff druk maar dat heb je overal. Toezicht is er.

Verder zijn er wat klimtoestellen, een trap- en basketbalveldje (stoffig zand) en helaas Geen tafeltennis.

Bar/restaurant is prima, enthousiaste bediening en schappelijk geprijsd.

Tossa is een fijn dorp, niet zo massaal als Lloret/Blanes. Leuke winkeltjes en restaurantjes. Ook erg mooi achterland en prachtige kustweg richting Sant Feliu (aanrader)

Vanaf Tossa zijn ook leuke boottochten te maken, Barcelona met auto ook goed te doen.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Aangename, doch eenvoudige camping

Erik en Monique, 10-11-2016

Sanitair wordt goed schoongehouden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Leuk dorp Tossa de Mar en stranden zijn niet al te ver van de camping.

Ik zag dat ze nu ook een filmpje hebben.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima simpele camping

Ellen, 2-9-2016

Plekken zijn niet al te groot. Caravan met voortent eraan en dan hou je nog een klein stukje over.

Zwembad is prima. Altijd een badmeester aanwezig.

Sanitair is simpel maar prima. Wordt keurig bijgehouden. Geen wc bril.

Camping wordt continue beveiligd. Er loopt steeds bewaking rond.

Tossa is op loopafstand. Zo loop je ook zo t strand op. Leuk stadje waar je leuk kan shoppen en kan eten. Volop mogelijkheden.

Als je echt veel mee wilt nemen naar t strand is het wel een eindje hoor.

Al met al hebben wij een prima vakantie gehad.

Als je echt een camping zoekt waar veel te beleven is moet je hier niet voor kiezen. Geen animatie voor kinderen enz.

Restaurant prima. Wel jammer dat echt te merken was dat alles de 31e dicht ging. Ijsjes raakten op. Appelsap op en pizza's op in het restaurant. Dat had wat ons betreft anders gemogen.

Nadeel is dat je voor WiFi moet betalen.

Prijs per nacht is flink als je ziet wat je er al met al voor krijgt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie terrassencamping op loopafstand van Tossa

Miranda, 14-6-2016

Terrassencamping, niet heel groot. Simpel zwembad, klein speeltuintje en een basket/voetbalveld. Helaas lag die in de brandende zon dus niet veel gebruik van gemaakt. De bar is gezellig, heel vriendelijk personeel en heerlijke snacks/tapas. Animatie niet veel, maar daar houden wij ook niet van. Mooi centraal gelegen, vanaf Blanes met de trein binnen een uur in Barcalona. Camping ligt op 5 minuten lopen van het gezellige centrum van Tossa de Mar en het strand.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Meer van verwacht

Transformer, 11-8-2015

Over de mail duidelijk afgesproken dat we een plek van 120 4m zouden krijgen ivm vouwwagen, bleek bijna de helft te zijn, stonden met de luifel tegen de straat aan. Alles stond dicht op elkaar. Ook was beloofd dat we de auto makkelijk erbij konden zetten, echter bij navraag was het antwoord dat we die toch makkelijk op de parkeerplaats aan de konden zetten, Jammer.

Zwembad was goed. Sanitair was wat verouderd maar goed schoongehouden, al snap je niet hoe mensen de wc's soms achterlaten, doen we thuis ook niet.

Campingwinkel had voor ons genoeg aanbod, niet te duur en zeer vriendelijk. Restaurant was niet duur en goed. Tossa op loopafstand, strand op loopafstand maar met wat strandstoelen en vermaak voor de kinderen toch een hele wandeling. Geen animatie op de camping, wisten we maar de kinderen hebben zich prima vermaakt. Bewaking was ook vriendelijk s'nachts.

Al met al was het staanplek een tegenvaller maar we hebben er toch een leuke tijd gehad.

Volgende keer ergens anders proberen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Een fijne camping.

Familie uit Waalre, 29-8-2014

Sanitaire is verouderd qua uiterlijk, maar niet kapot en wordt ontzettend goed schoongehouden.Het zwembad (met toezicht) is prima. De jongens (6 en 9) vonden het jammer dat er geen glijbaan was, maar verder hebben ze zich er goed in vermaakt.

Zowel overdag als 's nachts lopen er vriendelijke toezichthouders rond en is er ook een vriendelijke portier bij de poort.

Het strand is met kinderen ongeveer 15 minuten lopen. In het dorp zelf ben je al binnen 10 minuten. De supermarkt DIA is 5 minuten lopen en binnen 10 minuten zijn er nog 2 andere supermarkten.

Er is geen animatie op de camping, maar dat hebben we niet gemist. Er waren voldoende kinderen om mee te spelen. Speeltuin is klein, maar er is wel ook een voetbalveld. Leuk om een step/fiets mee te nemen. Vanaf de camping kun je mooie wandelingen maken. Voor de sporters is er een work-outbaan naast de camping (ook veel hardlopers).

Tossa is klein en gezellig, met een oud centrum. Al met al een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De moeite waard

Blieje, 12-10-2013

Leuke camping vlakbij het centrum van Tossa met uitmuntend sanitair en vriendelijk personeel. Gezellige bar en leuk restaurant. Mooi zwembad. Kampeerplaaten variërend van "straatje" tot "veldje" en "terras". Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Hollanders

Rinus Broeken, 1-8-2013

Camping Can Marti is prima in orde
Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Can Marti in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Can Marti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Can Marti scoort een 7.98 uit 10 op basis van 61 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: