Hotel Avenida **

Hotel Avenida **
8,4

8 reviews over Hotel Avenida in het Nederlands

Leuk hotel op goede locatie

Ralph, 9-1-2009

Schoon en vrij rustig hotel op ongeveer 5 minuten lopen van het strand. Naar het oude centrum is het iets verder maar nog prima te voet te doen. Het hotel ziet er van buiten modern uit en de kamers zijn degelijk ingericht. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Gereisd met partner in juli 2007

Prima Hotel

Luut van Veldhuizen, 28-9-2008

Dit hotel is de laatste jaren flinke geneoveerd. De beneden verdieping is totaal vernieuwd met een kleine bar en mooie ontbijtruimte. Het ontvangst is hartelijk en men spreekt veel talen. Er is een kleine nieuwe lift. De kamers zijn sober ingericht maar de bedden zijn goed en badkamer functioneert naar behoren. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende. Het is hotel ligt op 50m afstand van het strand en de meeste kamers hebben een uniek uitzicht op de "Tossa" toren. Parkeren is in Tossa een probleem, maar op 5 minuten lopen kan men bij het busstation gratis de auto parkeren.
Gereisd met partner in september 2008

Dua Frans, 6-6-2008

Ik heb al een paar keer in avenida gelogeerd

en ik moet echt zoeken om een minpunt te geven ,om toch maar iets te noemen , de kamers zijn niet al te groot ; maar dat maakt de netheid, en de vriendelijkheid van het personeel zeker goed; en het eten vind ik ook een pluspunt

prijs / kwaliteit is dit echt een aanrader

Gereisd met partner in september 2007

Fam. de Kok, 28-4-2008

Voor even een paar dagen er tussen uit is dit een prima optie ! We hadden een kamer met zeezicht met overdag zon op het balkon. Vriendelijke mensen, prima ontbijt op een goede locatie.
Gereisd met partner in april 2007

Rob, 31-7-2007

Leuk hotel met vriendelijk pesoneel. Oude kleine kamers moeten dringend gerenoveerd worden. Nieuwe kamers + receptie + lounge +ontbijtzaal zeer mooi. Ligging nabij baai van Tossa. Bij boeking vragen naar kamer met zeezicht. Ook voor Barcelona bezoek aan te raden. Met bus direkt naar centrum Barcelona.(~ 1,5 uur)
Gereisd met partner in juli 2007

suzan, 28-4-2007

ik vond het een goed hotel, goede service en zeker een aanrader
Gereisd anders in april 2007

Dua.jan, 10-9-2006

Goed hotel.Proper en vriendelijk

prijs //kwaliteit zeker zijn geld waard

Gereisd anders in september 2006

monique, 3-8-2006

hotel avenida ligt vlakbij het strand van tossa de mar. Het is een modern hotel met mooie ruime kamers die een prima badkamer en een ruim balcon hebben en airco !

het ontbijt in buffetvorm is ruim gesorteerd met veel lekkers, ook lekker veel vers fruit !

Het personeel en de service zijn geweldig. Voor ons vertrek ( s ochtends om 5 uur) werd er een heerlijk ontbijtje geserveerd. Het hotel heeft geen zwembad maar dat is helemaal geen gemis, de zee is zo dichtbij

we hebben een geweldige week gehad, ze ker voor herhaling vatbaar !

Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Avenida** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avenida in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avenida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avenida scoort een 8.44 uit 10 op basis van 9 reviews.