Hotel Parador de Tortosa-Castillo de la Zuda ***

Hotel Parador de Tortosa-Castillo de la Zuda
Parador de Tortosa-Castillo de la Zuda
4,8

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parador de Tortosa-Castillo de la Zuda bij:

2 reviews over Hotel Parador de Tortosa-Castillo de la Zuda in het Nederlands

Parador Tortosa, titel Parador onwaardig

W Beerbaum, 25-6-2014

Een prachtig gelegen hotel. Deze maakte deel uit van onze Spanje reis die uitsluitend langs de Paradores ging. De arrangementen waren steeds half pension. In Tortosa, waar we 3 nachten sliepen, was het bij het eerste diner al direct goed fout. Een berg scrumbled eggs die in het kookvocht van de asperges dreven en een gegrilde zeebaars die zo droog als gort was en de broodjes waren slap en taai en waarschijnlijk overgebleven van het ontbijt. Het bedienend personeel sprak vloeiend Spaans en wist absoluut niets over het eten te vertellen, van enige vriendelijkheid was geen sprake. Na uitgebreid mijn beklag te hebben gedaan was er de volgende avond vriendelijk personeel en was het diner redelijk goed. Dat was van korte duur, de 3e avond was een herhaling van de eerste. Management was in geen velden of wegen te bekennen. Deze Parador is de titel absoluut onwaardig. Laat ze eens gaan kijken in Vielha of La Seu d'Argell, dan kunnen ze wat leren.
Gereisd met partner in juni 2014

Mooi kasteel in een niet zo toeristisch stadje

Geert, 25-10-2009

De Parador van Tortosa is gelegen boven de stad in een middeleeuws kasteel , kamers met een mooi balkon en typische parador inrichting. In vergelijking met de Parador van Carmona is deze wel wat minder als het gaat om de inrichting , die doet op sommige plaatsen in het gebouw van gedateerd aan. Wij hebben onze navigatie gebruikt om er te komen alleen kwamen we uit pal onder de parador in de binnenstad dit vanwege het hoogteverschil. Even vragen aan wat locals hielp ons al snel op (de juiste) weg.
Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador de Tortosa-Castillo de la Zuda in Tortosa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador de Tortosa-Castillo de la Zuda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parador de Tortosa-Castillo de la Zuda scoort een 4.78 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: