Hotel Arianella de Can Coral **

Arianella de Can Coral

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Arianella de Can Coral bij:

2 reviews over Hotel Arianella de Can Coral in het Nederlands

Een fantastiche B&B in een geweldige omgeving

Niken Priyono, 16-8-2016

We verbleven hier met onze kinderen in de familie kamer (2 kamers verbonden aan elkaar via een badkamer). De kamers zijn groot met ingebouwde kasten, de bedden zijn heerlijk en bij de familie kamer zit er ook nog een prive terras bij.

De eigenaren zijn geweldig, ze weten alles wat er te weten valt over de omgeving. Hun aanbevelingen, of het nou restaurants zijn, of stranden of toeristische trekpleisters, kloppen allemaal. De restaurants waren goed en veelal ook goedkoop, de stranden prachtig en de toeristische trekpleisters zijn interessant.

De kinderen vonden het zwembad geweldig en wij vonden de verschillende soorten wijn uit de streek dat ze aanbieden in hun "honesty bar" super.

Het B&B is gesitueerd in een rustig dorpje, maar Villafranca en Tarragona (voor stadse belevenissen en het shoppen) en Altafulla en Sitges (voor de prachtige stranden) is binnen 45 minuten rijden er vandaan.

Al met al, wij hebben ervan genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie uitvalsbasis, fijn zwembad en lekker ontbijt

Harmen, 25-7-2016

Deze B&B wordt al 13 jaar gerund door een erg aardig Duits stel met kids. We zaten hier een paar dagen heerlijk met onze kids (4 en 6) in een mix van gezinnen en koppels. Arianella heeft een fijn zwembad, een gevarieerd ontbijt in de tuin onder de palmboom en je kunt gebruik maken van de grote gas-BBQ in de tuin. Er zijn leuke plaatsen in de buurt zoals Villafranca of iets verder weg Tarragona. Ook zijn er mooie dorpen aan de kust voor een dagje strand tussen veelal Spaanse gezinnen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arianella de Can Coral in Torrelles de Foix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arianella de Can Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arianella de Can Coral scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: