Camping Clarà **

Clarà
8,7

24 reviews over Camping Clarà in het Nederlands

Kleine camping maar zeer aan te bevelen!

Jef en lea krijnen, 18-7-2017

Een camping met wat kleine plaatsen, maar de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren maakt alles goed!!! Spoorlijn langs terrein heb je na 1 dag geen erg meer in. Zeer schoon en net sanitair evenals de camping en het strand! Echt een plek om terug te komen, je voelt je er meteen thuis.👍😎
Gereisd met partner in juni 2017

prima camping met nieuw sanitair

Ron de Waart, 1-7-2017

zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren
Gereisd met partner in april 2017

Gezellige camping met heel vriendelijk personeel.

Annette en Theo van der Veek, 11-5-2017

Wij komen hier nu voor het 3e jaar en je kan zien dat Juan en zijn team het de klanten naar het zin willen maken. Er is in de wintermaanden hard gewerkt aan de nieuwe toiletten. Dit is 100% verbetering t.o.v.de oude situatie. Het strand is aan de achteruitgang van de camping te bereiken. Het enige min puntje is de spoorbaan. Na een nacht hoor je de treinen ook niet meer.Er is goed internet op de camping tegen nul kosten. Het dorp Torredembarra ligt binnen loopafstand. Op de camping is ook een klein restaurant waar kleine maaltijden te krijgen zijn. Voor mensen die rust zoeken op een mix camping met alle nationaliteiten is dit echt een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2017

Zeer vriendelijke eigenaars

Roelien, 27-9-2016

Leuke kleine camping met een prachtig zandstrand. Kleine plekjes. Sanitair netjes en zo ook de hele camping. Het grote nadeel vind ik de spoorbaan. Vooral in de nacht hadden wij erg last van de goederentreinen die van Barcelona naar tarragona vica versa denderden. Jammer! Verder was er niks op deze camping aan te merken. Misschien komen we nog weleens een paar dagen terug om van het heerlijke strand en de mooie zee te genieten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk Verblijf !

Tom, 18-9-2016

We zijn hier vijf dagen gebleven, de langste tijd van onze Spanje-trip. Na een wat mindere ervaring met personeel van een camping was het hier een warm bad van behulpzaamheid. Uitermate vriendelijke ontvangst, waarbij we ook nog eens werden geholpen met plaatsen van de caravan. Zeer mooi en schoon strand. Sanitair op de camping werd steeds goed schoon gehouden. Ruime plaats met stroom en water was zeer goed geprijsd. Een aanrader voor iedereen die geen massaal gebeuren zoekt maar een kleine eenvoudige en gezellige camping. TOP!
Gereisd met partner in september 2016

Geweldige locatie!!

Robbert, 11-8-2016

Wij hebben hier een hele fijne tijd gehad. De Camping is gelegen op een top locatie, is schoon en alles wordt netjes bijgehouden. Het strand is direct vanuit de camping bereikbaar. Juan en Marta die de camping runnen zijn enorm betrokken en vriendelijke mensen! Een echte aanrader om naar toe te gaan.
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige camping

Els van der Eem, 18-7-2016

De camping is heel goed gelegen aan het strand. Even door een poortje , onder de spoorlijn door , en je bent op het strand. Ik kom hier erg graag. De beheerders Juan en Martha ( zeer capabele lieve jonge mensen ) zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zelfs de grootste campers loodsen ze met gemak naar een mooi plekje. Ook tante Rosa Marie ( eigenaresse) is nog steeds elke dag op de camping te vinden.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Leuke kleine camping

Vangilske, 12-7-2016

Camping is op 50 meter gelegen aan een werkelijk prachtig zandstrand.

Via een poort aan de achterzijde is dit strand te bereiken.

Onder een tunnel van de spoorlijn en je bent er.

Trein loopt tussen strand en camping maar het geluid is bijna te verwaarlozen.

Aan de voorzijde van de camping een vrij drukke weg, als je aan de voorzijde van de camping staan dan is deze lastiger dan het trein geluid.

De eigenaren van de camping, broer Joan en zijn zus zijn werkelijk zeer gastvrij.

Ze helpen je bij alles wat nodig is en spreken zelfs Nederlands.

De campingplaatsen zijn vrij klein, het sanitair schoon.

Vrij kleine camping met ongeveer 50 plaatsen.

Prijs is laag.

Gereisd met partner in juli 2016

mooie camping , heel erg vriendelijk personeel.

Wilhemien Haanen, 25-6-2016

Camping dicht bij grote supermarkt en centrum stadje.

strand bereikbaar vanuit camping door tunneltje.

Camping ligt langs spoorlijn maar daar merk je na twee dagen niets meer van.

Gereisd met partner in mei 2016

Prachtige Camping

Ben van Rens, 25-6-2016

Prachtige kleinschalige camping. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Vlak bij strand en het gezellige centrum.
Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Clarà in Torredembarra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Clarà zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Clarà scoort een 8.67 uit 10 op basis van 33 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: