Camping Las Palmeras -Costa Dorado

Camping Las Palmeras -Costa Dorado
Las Palmeras -Costa Dorado
7,6

56 reviews over Camping Las Palmeras -Costa Dorado in het Nederlands

Erg schone en nette camping vlak bij zee

Onno, 20-8-2017

De camping heeft een eigen mooi strand van meer dan 2 km lang. Hierdoor is de camping ook langgerekt. De zee loopt qua diepte erg langzaam af. Je kunt zo 100 meter de zee inlopen. Op het strand was het gezellig druk.

De camping is erg netjes en schoon. Het ruime toiletgebouw wordt zelfs tot 02.00 uur 's nachts nog gepoetst. De dames zijn hier de gehele dag mee bezig. Er zijn diverse restaurants op de camping. De supermarkt op de camping is voldoende en anders zit op vijf minuten rijden een grote supermarkt. In Tarragona zijn nog 3 Lidl's. Het zwembad is niet zo groot, maar omdat je aan zee zit, is dit geen minpunt. We zaten in een tent van touroperator. 11 nachten gehuurd, maar we vonden het jammer dat we weggingen. De kinderen willen volgend jaar wel weer.

De trein is niet storend. Op het laatst hoor je deze niet meer.

De beheerders van touroperator, Gail en Steve, waren erg vriendelijk. Steve was wel in voor een dolletje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie strandcamping

BIANC, 30-7-2017

Schone mooie camping met ruime plaatsen. Ligt meteen aan een mooi strand.

Plus punten: direct aan strand, goede hygiëne en mooi sanitairgebouw, fijne supermarkt, goede wifi

Min punten: toch de trein die langs de camping raast, als je achterin op de camping zit moet je ver lopen voor de supermarkt, zwembad en restaurant.

Dichtbij de plaats tarragona wat erg mooi is met bus 1.50 pp. Vanuit tarragona ben je voor 8 euro in een uurtje in barcalona met de trein.

Ondanks toch wel wat geluidsoverlast soms van de treinen is deze camping zeer de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig al die treinen !

Gijs&Teun, 26-12-2016

wij komen al 30 jaar op deze geweldige camping,vlak bij het mooie Tarragona en op de camping zit je pal aan zee en de mooie rotsen en bossen om te wandelen.

De treinen zijn echt geweldig mooi,zelfs de euromed komt voorbij.

Het sanitair wordt zo goed mogelijk bijgehouden maar als het hoogseizoen is valt dat niet mee,met dank aan de overige campinggasten.

kortom een echte aanrader

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Las Palmeras -Costa Dorado bij:

Rustige, nette camping. Pal aan zee, fijn strand!

Ilse, 4-10-2016

Wat een fijne camping! Wij boekten een bungalow: een enigszins gammele, maar keurig schone stacaravan met kleine veranda. De inrichting is sober, maar praktisch. De bedden zijn prima. Het beddengoed kun je zelf meenemen, maar ook huren. Kom je met het vliegtuig? Dan hoef je geen huur te betalen voor je lakenpakketten. De camping zelf wordt goed onderhouden en alles is netjes en schoon, ook de douche- en toiletvoorzieningen. Het personeel is enorm vriendelijk. En dan het strand: ideaal met kleine kinderen! Het water wordt heel geleidelijk dieper, dus kleintjes kunnen goed in zee spelen. De camping is trouwens erg langgerekt. Boek je een bungalow tropical, park of een lodge, dan is het behoorlijk ver lopen naar de campingwinkel met inpandige bakkerij. De bungalows beach, beach premium en beach club zijn overal dichtbij (zonder ergens geluidsoverlast van te hebben). Kom je met je met caravan, tent of camper, dan zijn de afstanden echt afhankelijk van het plekje. Maar: waar je ook staat, overal ben je dicht bij de zee. Wij vielen elke avond in slaap met het geluid van de zee op de achtergrond. De trein die meer mensen noemen, rijdt er trouwens inderdaad. Ook 's nachts, ook goederentreinen. Wij hebben er geen moment last van gehad. Al met al hadden wij een heerlijke vakantie en komen we hier graag opnieuw.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Echte leuke strandcamping

Berrie, 30-8-2016

De camping is een echte "campingcamping". Ik bedoel dus relatief weinig luxe stacaravans maar wel, veel tenten, tourcaravans, campers en vouwwagens. Dat zorgt voor een lekkere informele sfeer. Het is zeker geen resortcamping waar je nog geen hangmat mag vastknopen. Ongeveer 15% Nederlanders. Veel Spanjaarden, Fransen, Italianen en Duitsers. Heerlijk strand. Zwembad was klein en hebben we eigenlijk alleen in de verte gezien. Eén winkel die bij de receptie aan het begin van de camping lag. Voor ons 6 minuten met de fiets. En ja de trein, tsja die rijdt er. We hebben er geen last van gehad. Ik snap de mensen wel die er wel last van hebben gehad. Als het je ergert dan is dat zo. Het strand was mooi en schoon, het water trouwens ook. Het bos naast de camping is prima voor een wandeling langs de kust met heerlijke baaitjes, deels nudist. Maar met zwemkleding was ook geen probleem. Tarragona was erg leuk. Pleintjes met terrasjes. De mensentorens (castels) leuk om te zien.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

mooie Camping direct aan t strand

splinter, 17-8-2016

We waren in een tent van touroperator goed geregeld

De Camping is mooi ruim aangelegd .

Het strand is echt op 100 meter en een prachtig natuur gebied naast dd camping

Een fiets is eigenlijk wel handig omdat t toch wel 10 min fietsen is naar de winkel

Wij mochten een fiets lenen van touroperator top dus

Enige wat men moet weten is dat t treinspoor langs de camping loopt dus regelmatig t geluid van een langs razende trein al moet ik zeggen dat dat niet echt stoort .

Top vakantie gehad

genoten

familie uit Holland, 17-8-2016

Heerlijke bungalow aan het strand, echt twee minuten lopen. Genoeg te doen voor ouders en kinderen. Zwembad is wel aan de kleine kant voor zo'n grote camping.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie camping, aan te raden.

Petra, 1-8-2016

Mooie camping en strand super dichtbij. En zo heerlijk rustig! Alles goed onderhouden. Goede ligging bij leuke stadjes. Zelf hadden we een caravan gehuurd. Dit gedeelte lag centraal bij de receptie en winkeltje. Maar kan mij voorstellen als je achteraan de camping zit dat het wat ver is. Zwembad erg klein tov grootte camping,erg jammer. Camping vind ik aan te raden!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Goede en rustge camping

Denise, 1-8-2016

Prachtige ligging pal aan het strand en leuke plaatsjes zoals Tatragona, Salou, Cambrils, Reus en Barcelona. Strand is heerlijk rustig en geschikt voor kleine kinderen. De trein hebben we niet als hinderlijk ervaren. De huurcaravan was prachtig, zelfs goede matrassen! Zwembad wel veel te klein en miste een leuke beachbar. Auto's mogen niet op de camping bij de huurcaravans dus super veilig!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gompie, 12-9-2015

Geweldige camping,dicht aan het strand en die trein waar zoveel over gesproken werd,hebben wij ggen last van gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Las Palmeras -Costa Dorado bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Palmeras -Costa Dorado in Tarragona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Palmeras -Costa Dorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Las Palmeras -Costa Dorado scoort een 7.64 uit 10 op basis van 69 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: