Hotel AC Tarragona ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel AC Tarragona bij:

3 reviews over Hotel AC Tarragona in het Nederlands

aan te bevelen hotel

lutgart, 20-11-2008

zeer mooi en modern hotel ,goed gelegen nabij busstation en alle bezienswaardigheden

Tarragona is een bezoek waard

Gereisd alleenreizend in september 2008

Zeker goed voor een weekend Tarragona

Van Nuffel Geert, 25-9-2008

Wij hebben hotel AC Tarragona gebruikt als verblijfplaats voor een weekendbezoek aan Tarragona. De kamer is prima, de minibar met water en frisdranken gevuld is inderdaad gratis, de televisie heeft minder kanalen dan vermeld maar wel een Duitstalig kanaal naast al de Spaanse.

Het personeel aan de receptie spreekt Engels wat toch steeds leuk is. Het onbijt was voldoende qua keuze, aanbod,... en het personeel vriendelijk.

Minpunten waren de douche van het ruime bad die steeds snel wisselend te warm en te koud (en te weinig water) "sproeide" en de ondergrondse parkeergarage (+/- 12 Euro per nacht) waar het kunst en vliegwerk vergt om een wagen break-uitvoering zonder schade in te parkeren.

In combinatie met het Spaanse "rijgedrag" leverde deze garage ons een deukje van een deur in onze wagen op.

Gereisd met partner in september 2008

Sophia, 29-3-2008

Ik was daar op een zakelijke reis. Kamers zijn klein, maar verder prima. Lobby is helaas afgelopen jaar verkleind, tbv een extra priveruimte van het hotel. Dit maakt de entree minder stijlvol. Verder wel 4 sterren waard. Ligt aan brede doorgaansweg nabij centrum en is gemakkelijk te bereiken.
Gereisd zakelijk in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel AC Tarragona bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AC Tarragona in Tarragona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AC Tarragona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AC Tarragona scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: