Hotel Hostalillo ***

7,7

12 reviews over Hotel Hostalillo in het Nederlands

Yves, 5-9-2016

Mooie ruime kamers

Geen zwembad maar dicht aan zee.

Ontbijt zeer lekker

Vriendelijk personeel

Parkeergelegenheid is zee slecht

Ok voor kort verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

geen klantvriendelijkheid

Lia en Trudo , 26-7-2008

Wij verbleven er gedurende 10 dagen in de zomer van 2008. Klantvriendelijkheid is een woord dat in Hostalillo nog moet uitgevonden worden. Stuurs, bars ...

Prima ligging, vlak aan het strand, waardoor er 's nachts erg veel lawaai doordringt tot op de kamer. Wij gaan zeker nooit meer terug ...

Gereisd met partner in juli 2008

annie, 4-1-2008

Er is geen zwembad bij dit hotel en de parkeermogelijkheden zijn erg slecht, er kunnen maar 4-5 auto's bij het hotel parkeren, de rest moet ergens in het dorpje een parkeerplaats zien te vinden.
Gereisd met partner in januari 2008

Christine en Eddy, 26-9-2007

Avondeten pas om 20.30 lauw en zeer matig,prijzige dranken 3 euro voor een watertje of cola,in de sfeerloze bar nog duurder.Kamer was niet al te proper, gelegen op benedenverdieping zonder balkon en met zicht op een trap.Geen parking maar wel mooie ligging.Obers in restaurant waren onvriendelijk.Oudbollig gebouw.
Gereisd met partner in september 2007

Leutscher, 21-8-2007

Hostalillo is een heerlijk 'Spaans' hotel,schitterend gelegen en goed verzorgd.Prima kamers (zijzeezicht),goede service en heerlijk ontbijt op terras met uitzicht op de baai.Diner en/of lunch alleen mogelijk in restaurant (binnen)dat vonden wij jammer.Groot parkeerprobleem!Zeer aan te raden voor een heerlijke strandvakantie!!
Gereisd familie in augustus 2007

serneels, 23-3-2007

wij zijn verliefd geworden op het zicht van de baai!het hotel is heel verzorgd.het is een aanrader als voorjaars vakantie wij kunnen niet meer zonder
Gereisd anders in maart 2007

Harald en Ellen, 14-10-2006

Oktober 2006

Ligging van het hotel is fantastisch, maar tijdens het hoogseizoen zal het parkeren van je auto bij het hotel een heel groot probleem zijn.

De kamer zijn schoon maar wel verouderd. Het ontbijt is in buffetvorm en goed. Lekker buiten eten met uitzicht over de baai van Tamariu. Het avondeten is in keuzemenu en is ook goed. Kortom volgens ons goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd anders in oktober 2006

Kelly, 26-9-2006

Een rustig gelegen hotel met een prachtig uitzicht over de baai van Tamarui. Onbijten op het terras buiten is geweldig, voor het avondeten kan je beter naar een restaurant gaan. Eten is vaak in de magnetron opgewarmd en vaak erg flauw. Verder een aanrader voor een rustige vakantie!
Gereisd anders in september 2006

Ignace Gryspeerdt, 3-6-2006

Zeer goed.Alleen het water voor het bad of douche is eerder lauw dan echt warm.
Gereisd anders in juni 2006

Saskia, 24-9-2005

Een heerlijk, rustig hotel. Het uitzicht vanaf het balkon aan de zeezijde is adembenemend. Ik zou dan ook iedereen aanraden om als preferentie zeezicht op te geven. Zelf was ik er in juni 2003, tijdens een hittegolf, maar het was goed te doen zonder airco. 's Nachts houd je de balkondeuren open en hoor je in de verte de zee kabbelen en de bootjes drijven. Ontbijten op het terras buiten is heerlijk. Het diner is voor onze begrippen laat: pas vanaf 20.30 uur. Maar erg goed verzorgd, met de uitstraling van een sjiek restaurant. De kamers zijn ruim. De badkamer is luxe en schoon. Voor ons was het enige nadeel de bereikbaarheid: met openbaar vervoer is het (zeker buiten het hoogseizoen) slecht te doen, dus een taxi is onoverkomelijk als je van en naar Tamariu wilt. Maar alles bij elkaar was het absoluut een geweldige vakantie, zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd anders in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostalillo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostalillo in Tamariu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostalillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostalillo scoort een 7.71 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: