Hotel Sercotel Subur ***

Hotel Sercotel Subur ***

17 reviews over Hotel Sercotel Subur in het Nederlands

nooit meer

lubertus, 8-8-2017

Dit hotel is heel lawaaig , als je een standaardkamer neemt , kom je terecht naast een schacht met alle airco s , je kijkt op een muur , en je kan de buren letterlijk horen , als je gevoelig bent voor lawaai nooit hier heen gaan, de enige positieve punt is de locatie, de receptie is ook niet vriendelijk , maar ja iedereen klaagt over de lawaaige kamers
Gereisd met partner in juli 2017

Fijne ligging aan strand

I v hoof, 12-9-2016

Gelegen aan rustig straatje tegenover het strand, alleen de smalle boulevard oversteken.

Koop een parasol en een strandstoeltje, (wij namen ze mee terug in het vliegtuig)

veel goedkoper dan dagelijks huren op het strand.

Baliepersoneel niet erg toeschietelijk helaas.

Ontbijt wel goed, de koffie was redelijk, op het terras serveert men heerlijke koffie uit een automaat (deze is helaas niet gratis te krijgen bij het ontbijt voor de hotelgasten).

Onze geboekte 2-persoonskamer was om te huilen, aan de achterkant, ik moest op een stoel gaan staan om naar buiten te kijken, lawaai vd airco buiten.....

Na aandringen bij de receptie konden wij tegen betaling van 7 x 40 euro een andere kamer krijgen met terras.

Direct gedaan.

Waarschuwing: boek bij dit hotel geen standaardkamer want dan zit je de hele vakantie in een soort cel op je bed !!

Kamer werd zeer schoon gehouden, compliment voor het huishoudelijk personeel.

Het centrum wemelt vd homo's, alles keurig netjes.

Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel op top- locatie!

Bert-Jan, 16-8-2015

Prachtige kamer op de bovenste etage met groot dakterras. Prachtig uitzicht over de boulevard en het strand. Aanrader!
Gereisd met partner in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sercotel Subur*** bij :

mooie locatie voor mensen van reuring houden

s_roord, 6-10-2014

Hotel Subur ligt direct aan de boulevard van Sitges. Mooie plek; heerlijk om het ruisen van de zee te horen. De kamer was eenvoudig,maar netjes. Schoonmaak was prima: Iedere dag schone handdoeken, alles gesopt en gedweild. Ontbijt voor 10 euro in de naastgelegen sportsbar was uitgebreid en goed. Sitges is een levendige plek. Dat uit zich in een bruisend uitgaansleven. Vooral in het weekend is er veel lawaai op straat tot diep in de nacht cq vroege ochtend Voor mij persoonlijk geen probleem, maar voor mensen die graag rust willen in de nacht is dit niet de beste plek om te verblijven.
Gereisd alleenreizend in september 2014

Volgende keer weer...!!!

pirates_cave, 24-11-2013

Zeer sfeervol romantisch/charmant en relaxed hotel a/d mooie boulevard v Sitges. Je loopt zo het strand op, of zo het gezellige centrum in. Wij hadden een 2-pers.kamer met SEA-VIEUW op de 4e verdieping: GEWELDIG uitzicht op boulevard, strand/zee en kerk. Twee nachten heerlijk geslapen op een goed bed, 's nachts balkondeuren open en in slaap gevallen met het geluid vd golven! SUPER!! 33euro pp p/nacht!, geboekt via internet.

Bij aankomst erg schoon aangetroffen, gezellige/ sfeervolle kamer met sateliet-tv, telefoon, free-WiFi, kluis, minibar, privebalkon. Badkamer: bad/douche/toilet/bidet/fohn. Er is een lift aanwezig en koffer-opslag.

24-uurs receptie met vriendelijke en goede service. Ontbijt beneden in de SportsBar: erg uitgebreid, 9euro, voor datzelfde geld komen ze het ook naar je kamer brengen en is het genieten van je ontbijt bij opkomende zon op je balkon!! Geweldige tijd gehad!!!

HOTEL SUBUR: Paseo de la Ribeira/Carrer Espanya, SITGES.

Gereisd familie in oktober 2013

Ondermaats en verouderd

Lukas, 4-3-2013

Het was erg druk in de regio Barcelona vanwege een groot congres, dus deze keer naar Sitges uitgeweken. Vanaf het balkon had je uitzicht op het strand. Ook het bed lag wel aardig. Tot zover de positieve punten.

Negatief was de gehorigheid, een vieze poepgeur die in de badkamer hing en de kleine beestjes die in de badkamer liepen. Ook de internetverbinding was zeer instabiel. Heb hier overigens verder niets van gezegd en het gewoon gelaten ondergaan.

Gereisd zakelijk in februari 2013

Prima

Frans, 4-7-2012

prima, prima,prima

Schone kamer, mooie ligging direct aan zee en vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd met partner in mei 2012

liever niet meer

Sitgesfan, 10-7-2011

We hadden een kamer zonder balkon, uitzicht: een parkeerplaats met 's nachts plassende kerels. 1 stoel voor 2 personen, dus zitten op de nachtkastjes.Gevraagd om een andere werd beloofd op zaterdag. Op zaterdag werd ons door de onvriendelijke en niet geinteresseerde receptionist gezegd, dat het zondag werd, hij zei alleen "the system"en dat was het. Toch nog kamer met balkon gekregen, dit vergoedde nog iets.Het ontbijt was slecht: elke dag hetzelfde aanbod. Ook de locatie, een bar waar iedereen onder het ontbijt naar binnen kon, was niet geweldig. Eindconclusie: dames achter receptie waren ok, maar die man deed geen ene moeite voor wat dan ook. Niet voor herhaling vatbaar, kwaliteit niet in verhouding tot de prijs.
Gereisd met partner in juni 2011

Super ligging !!

Willem, 17-9-2010

Leuk vriendelijk hotel, gewoon goed zonder al te veel luxe. Keurige schone kamers. Wel iets verouderd. De kamers aan de straat en met name strandzijde zijn mooi maar die op de binnenmuur uitkijken wil je echt niet hebben. Ideaal voor zonvakantie sitges met alle restaurants en bars op loopafstand.
Gereisd met partner in september 2010

prima hotel op toplocatie

Ad Heeffer, 9-9-2010

Eerst over internetboekingen. Ik had Subur geboekt via TO. Toen ik Subur een email stuurde om te vragen of ik een kamer had met zeezicht was het antwoord dat boekingen via internet nooit kamers met zeezicht zijn.Ze hadden ze nog wel beschikbaar met een toeslag van 16 euro per dag (wat ik gedaan heb). Dus...beste is bellen! Anders krijg je een kamer aan de achterkant.

Heb nu kamer 401, 4e verdieping voorzijde. Fantastisch uitzicht op boulevard, strand en zee vanaf het balkon.

Kamer is netjes. Hier en daar gedateerd, maar opgeknapt en keurig in orde. Airco, TV (CNN/Europsport), leeg koelkastje (handig om je water/frisdrank te koelen). Twee brede bedden. Zacht,maar ik slaap als een blok. Genoeg kastruimte.Bureautje en gratis WIFI. Prima badkamer,volledig gerenoveerd. Goede douche (in klein zitbad), föhn, douchegel en shampoo containers. Ontbijt is OK, gaat vervelen na een tijdje, maar goede selectie. Staf is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Kortom:prima hotel op toplocatie!

Gereisd alleenreizend in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sercotel Subur*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sercotel Subur in Sitges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sercotel Subur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sercotel Subur scoort een 7.03 uit 10 op basis van 17 reviews.