Pension Maricel *

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Maricel* bij :

1 review over Pension Maricel in het Nederlands

Dit nooit meer!

M.E. Pasch, 8-8-2014

De check in is erg efficiënt en snel, ondanks dat ik te vroeg was mocht ik toch op de kamer, daar was ik blij mee na een lange reis. Het bed werd elke dag netjes opgemaakt en er was elke dag een schone handdoek.

De badkamer voldeed niet aan mijn verwachting. Veel schimmel op de voegen, het tegelwerk was erbarmelijk en er kon niet recht op het toilet gezeten worden. De schoonmaak van kamer en badkamer zou veel beter kunnen, vooral de vloeren.

Dan het ontbijt, dat mag geen naam hebben. dat is te simpel voor woorden. Ik was alleen en betaalde voor twee, maar een tweede kop koffie kom er niet eens vanaf, dat is mij erg tegen gevallen. Voor de prijzen die de mensen voor de kamers betalen, zou toch wel meer comfort geboden mogen worden zoals airco, tv, Wi-Fi en een koelkast.

De prijs kwaliteit verhouding is mij zeer tegen gevallen.

Gereisd alleenreizend in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Maricel in Sitges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Maricel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Maricel scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.