Hotel Estela Barcelona Hotel del Arte ****

Hotel Estela Barcelona Hotel del Arte
Estela Barcelona Hotel del Arte
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Estela Barcelona Hotel del Arte bij:

3 reviews over Hotel Estela Barcelona Hotel del Arte in het Nederlands

Heel aangenaam hotel met prachtig uitzicht op zee

Mageli dewachter, 29-7-2017

Wij hebben hier een leuke tijd gehad. Personeel heel beleeft. Kamers zeer ruim en netjes. Zwembad niet groot maar proper. Onmiddellijk bij het strand. Het centrum is wel even stappen maar je kan ook lekker eten in de diverse restaurants aan de haven. Wij zouden hier zeker teruggaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vergane glorie....

K.Jongkind, 4-8-2013

Waardeloos. Van een viersterrenhotel met kunst verwachten wij veel meer. 15 jaar terug zal dit een mooi hotel zijn geweest maar er is in al die tijd nooit meer geinvesteerd. De tuin ligt er mooi bij maar dat is dan ook het enige wat men bijhoud.

Slecht onderhoud op de hotelkamer er zijn of kitranden weg, of verweerd, oud sanitair, zgn. weervlekken in voegen, kortom niet schoon, ontbijt is duur voor dat bedrag het stelt niets voor, personeel is divers qua vriendelijkheid. Verstaat en spreekt slecht engels wat communicatie bemoeilijkt. Zwembad is klein; 2 kleine zwembaden tegen elkaar waar weliswaar schoon water in zit maar zwembadranden en tegels oud en vies zijn.

Op hotelkamer is een kleine pantry met koelkast die veel lawaai maakt. Onnodig! Lijkt mij....besteed liever wat geld aan nieuw sanitair en een kamerupgrade. Verder is het goedkoop qua drankjes en eten...ook in heel Sitges.

Jammer, we hadden hier echt veel meer van verwacht.

Gereisd met partner in juli 2013

Comfortabel en vriendelijk hotel direct aan zee

Arjanne, 15-6-2013

Uitstekende ligging, direct aan een klein strandje en een haventje. In het haventje verschillende restaurantjes met uitzicht over het water. Op ongeveer een kwartiertje wandelen langs de kust het centrum van Sitges. Vriendelijk personeel dat prima Engels spreekt. Comfortabele kamers, goed schoon en netjes onderhouden. Ontbijt goed verzorgd, inclusief Nespresso koffie.
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estela Barcelona Hotel del Arte in Sitges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estela Barcelona Hotel del Arte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Estela Barcelona Hotel del Arte scoort een 7.38 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: