Villa Pla de Ridaura ****

Villa Pla de Ridaura ****

Matig

1 review over Villa Pla de Ridaura in het Nederlands

Redelijk huis op waardeloze locatie

Raimundo78, 11-8-2015

Mooi huis met achterstallig onderhoud. Regelmatig geen warm water met douchen. Binnen veel last gehad van mieren.

Het zwembad is geweldig, zeker met onze kinderen van 11 en 13. Ruimte is er voldoende door de grote tuin.

Grootste nadeel is de ligging. We wisten dat dit tussen locaties met zandopslag e.d. lag, maar er was bevestigd dat er geen activiteit zou zijn. Toch werd er 's ochtends om half 8 al zand gezeefd door met een graafmachine tegen een ijzeren zeef te slaan. Op de locatie direct achter het zwembad waren 3 honden die het terrein bewaakten. Overdag nauwelijks last van, maar een paar nachten hebben deze honden ons zonder aanleiding uit de slaap gehouden door continu te blaffen. Door deze nadelen is de prijs/kwaliteit verhouding slecht. Wij raden deze locatie niet aan, tenzij je wil slapen met oordoppen.

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pla de Ridaura in Santa Cristina d Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pla de Ridaura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Pla de Ridaura scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.