Camping La Ballena Alegre ****

WebsiteLink naar website

269 reviews over Camping La Ballena Alegre in het Nederlands

voldoende

hk, 20-8-2017

Wij zaten in twee verschillende huisjes, beide huisjes beginnen te verouderen, fluvia en tamariu. De afwasmachine deed het in beide huisjes slecht. De kastjes van de keuken waren niet meer goed afgesteld enzovoort. In de fluvia hadden we last van een rat op de veranda. Reactie bij de receptie, we hebben hier ook mollen en konijnen. Meer mensen gesproken die ook ratten gezien hadden. De rat liep gewoon op de banken terwijl de kinderen er zaten. De camping moet meer doen dan alleen een paar plakplaten leggen ter bestrijding. De camping zelf is goed verzorgd.
Gereisd familie in augustus 2017

wordt minder

P, 20-8-2017

Ik kom hier al 5 jaar maar ik moet zeggen dat het slechter wordt.

Er wordt nergens op gelet`:

Herrie id douches doordat veel jongeren menen hun muziek te moeten draaien tijdens het douchen

Vieze toilet gebouwen andere jaren waren ze schoner en ze zijn tevens aan vervanging toe .Er zou ook beter schoongemaakt moeten worden

Overlast van luidruchtige jeugd die met name avonds en nachts met drank op overlast bezorgd. hele wc worden onder gespuugd , glas wordt kapot gegooid van drank flessen in de douche hokjes.

jongens en meiden van een jaar of 15/16 die samen douchen met d nodige herrie.

Overdag wordt het voorgedeelte bij het zwembad volledig door de jeugd in beslag genomen.

verder is er vanuit de camping weinig controle op dit alleser wordt nergens iets van gezegd.

ik zou graag zien dat er meer toezicht is en dat er gevolgen zijn voor het misdragen . Ik ben bang dat deze fijne camping anders snel een slechte naam zal krijgen

Gereisd familie in augustus 2017

Bedrijfspolicy

Schouten, 15-8-2017

Camping die alleen aan zichzelf denkt en niet asn de gasten ben er 14 dagen geweest stond asn openbare weg bij discotheek die van de camping is veel jongeren geluidsoverlast weinig slaap na vele maken melden werd er niets gedaan geen oplossing logisch als ze bast hebben bij de disco kortom ga hier niet voor je rust Heen na een jaar werken en genieten geen vakantie meer op la balena maar naar een camping waar mensen (klanten) gewaardeerd worden uiteindelijk betaal je voor een plus plaats teveel is totaal niet plus plaats waardig

Jammer

wr, 13-8-2017

Wij komen al enige jaren op deze camping en ik moet toegeven dat het laatste sanitair gebouw (honden gedeelte) echt aan vernieuwing toe is. Douches werken niet allemaal goed, ben je uitgekleed, kom je er achter dat de douchekop kapot is of er is geen waterdruk of je hebt dan koud water en ineens is het bloedheet! Sloten van zowel de douches als de toiletten zitten los of zijn kapot. Bij de toiletten heb je spray om de wc bril schoon te maken, maar die is vaak leeg. Voor zo'n dure camping verwacht je wel dat alles goed werkt. Mooie standplaatsen en heerlijk bij het uitgerekte strand. Een nadeel is dat er op de camping wel veel groepen zijn, vooral onder de Nederlanders. Zwembad is ook erg klein voor zo'n grote camping!
Gereisd familie in juli 2017

prima camping maar vooraal voor oudere jeugd

Kim, 13-8-2017

Camping heeft een fantastische ligging direct aan het strand. De winkels op de camping zijn erg goed en uitgebreid. De plaatsen zijn erg ruim. Het zwembad is echt veel te klein. De camping is vooral geschikt voor de oudere jeugd. S avonds namelijk veel rumoer waar niet veel van gezegd wordt. Er is wel een miniclub voor jongere kinderen wat ook prima was. Ligweide en bedjes genoeg bij het zwembad. Toch gaan wij met jonge kinderen niet weer naar deze camping. En alles is ook vrij prijzig.

Gezellige, mooie camping.

Meijer, 12-8-2017

La Ballena Alegra is een mooie camping, met gezellige huisjes. Mooi strand en veel activiteiten. Goede vriendelijke artsen op de camping. Mooie uitgebreide supermarkt waar veel glutenvrije producten te koop zijn. In de omgeving buiten de camping veel gezellige restaurants met glutenvrije mogelijkheden.
Gereisd familie in juli 2017

Perfect in orde maar wel grootschalig

Peter Claus, 7-8-2017

Wij hadden Mediteraneo stacaravan, beetje gedateerd maar wel in orde. De douche is ruim en verzorgd maar bij ons kwamen wel wat vieze geuren binnen. De airco was er maar hielp bijna niet. Dit merk je natuurlijk niet aangezien je vooral buiten leeft.

Op de camping is alles aanwezig en is alles ook heel proper. Het zwembad is vrij klein voor zoveel mensen maar dit was nooit een probleem.

Voor ons hoeft zo een grote camping niet want alles is vrij onpersoonlijk. Veel personeel spreekt ook enkel Spaans wat ook niet echt helpt.

Opgelet, op de website staat dat de stacaravan 38 m² is, dit is met het terras inbegrepen.

Goed uitgangspunt voor uitstappen: Barcelona en Figueres ( op voorhand tickets voor Sagrada Familia, park Guell en Dali museum boeken ), Cadaquez, Besalu en Olot,

Super!

I.D.K, 2-8-2017

Super leuke camping, heel veel leuke dingen te doen voor kinderen en je kan je er ook heerlijk ontspannen. Je komt echt even tot rust. Ik kom net terug en heb al geboekt voor volgend jaar. Je kan heerlijk eten bij de verschillende soorten restaurantjes die ze op de camping hebben. Mijn kinderen van 8 en 10 jaar vonden de miniclub en animatie heel leuk en zijn er elke dag geweest. Ook de bungalow die we hadden, bij de fluvia, was heel relaxed en je had echt je eigen plekje met een zwembad in het midden van de fluvia hutjes. Ik heb een man die echt van surfen houdt en doet aan kitesurfen voor een aantal jaartjes. Dit is echt de ideale plek voor iemand die van surfen houdt.
Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch, ik kom zeker terug!

L.W., 2-8-2017

Heb een heerlijke vakantie gehad op Camping La ballena alegre. We hadden de goedkoopste bungalow maar hij was helemaal top! Eetgelegenheden zijn goed. Heb ook kinderen en die vonden de animatie helemaal geweldig. De dutch party's waren ook echt heel leuk. Heb de vakantie van me leven gehad, we hebben alweer voor volgend jaar geboekt.

Geweldige vakantie!

CJCM, 2-8-2017

Wij zijn al 5 jaar lang te vinden op deze camping, elk jaar weer genieten we vol op! Sanitair gebouwen zijn mooi en veel zijn ook vernieuwd. Mooi ook om te zien dat ieder jaar weer nieuwe accomodaties en faciliteiten ontstaan. Zo hebben we dit jaar voor het eerst genoten in de spa, echt een aanrader! Voor de jonge kinderen is er ook een top animatie team, met veel nederlands sprekende animatoren. En voor de oudere jeugd is er naast de camping een grote discotheek. Ook is er een gezellige pub, en zijn er af en toe "dutch party's" bij de beach barren! Helemaal feest! Personeel is altijd wel vriendelijk en werkt hard! Het zwembad zou alleenwel iets gemoderniseerd mogen worden, maar dat zien we nog wel gebeurden de aankomende jaren!

Kortom, een prima vakantie bestemming voor de hele familie!!

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ballena Alegre in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ballena Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Ballena Alegre scoort een 8.05 uit 10 op basis van 326 reviews.