Beoordelingen Camping La Ballena Alegre****

245 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Ballena Alegre****
Carretera de Sant Martí d'Empúries, 17470, Sant Pere Pescador
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ballena Alegre**** in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ballena Alegre**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Ballena Alegre scoort een 8,2 uit 10, op basis van 245 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ballena Alegre**** in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ballena Alegre****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Ballena Alegre**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 229 vakantiefoto's van Camping La Ballena Alegre**** vinden. Je kunt 4 video's van Camping La Ballena Alegre**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Camping La Ballena Alegre**** met andere accommodaties in Sant Pere Pescador.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,3
8,5
7,8
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, 2014
"T gaat achteruit"vertalen
Anita
7,0

17-08-2014 Wij kamperen hier al jaren , maar t is toch veel geld voor wat ze bieden , weinig entertainment , afhaal eet gelegenheid 20.25 uur gesloten in hoogseizoen , s morgens 10.30 uur geen toiletpapier !! En als t regent sta je met je caravan in de plassen .we constateren dat het door de jaren heen minder wordt..!!

"Twitter beoordelingen"
28-07-2014 @ClarisdV Het goede leven in Spanje! ☀️😍👌 @ Camping La Ballena Alegre http://t.co/zG5V0tYbD3 --- Bron: https://twitter.com/ClarisdV/status/493795269679398912
04-07-2014 @Marlies1965 Camping @laballenaalegre is de inspiratie voor I Love Liv 4. Heerlijke plek. Daar moest mijn hoofdpersoon wel heen! http://t.co/61RlPVzArr --- Bron: https://twitter.com/Marlies1965/status/484972748268371968
01-09-2013 @_MMICHELLOISA Mijn ipod ligt dus waarschijnlijk nog in Spanje, in mijn mooi wit afgelegen huisje bij de camping La Ballena, tot nooit meer ziens ipod. --- Bron: https://twitter.com/_MMICHELLOISA/status/374231377107226625
Met oudere kinderen, Juli 2014
"Heerlijke camping"vertalen
m ter horst
7,0

18-08-2014 Eind juli twee weken gestaan met tienerzoon.
Een hele mooie camping met een heerlijk niet overvol strand!! Kampeerplekken zijn ruim en netjes. Sanitair schoon en wordt netjes bijgehouden. Leuke animatie bij verschillende barretjes helemaal niet schreeuwerig. Onze zoon had zich op de moby verheugd als ontmoetingsplek om anderen te leren kennen. Helaas wordt de moby niet goed bezocht. Het was alleen met de schuimparty druk. Al met al een mooie camping en we komen zeker weer terug !!

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Topcamping met geweldige accommodaties"vertalen
Linda Klouwens
10,0

25-06-2014 Als 1 van de eerste gasten mochten wij verblijven in de Xaloc huisjes. Zo luxe hebben we nog nooit "gekampeerd". Overal dichtbij. Zwembad voor de deur, 100 meter van het strand. De huisjes zijn ruim (2 badkamers!) ruime slaapkamers. Modern ingericht en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, zitzakken, nespressoapparaat). Alleen jammer dat de Nederlandse zenders het niet deden waardoor we geen (wk) voetbal konden kijken.

Met jonge kinderen, Sept. 2013
"Mooie camping"vertalen
M
8,0

28-11-2013 Wij hebben in september verbleven in deze camping in een Tamariu bungalow. Zeer verzorgde camping en prachtig huisje! Het huisje is echt van alle gemakken voorzien. Verder een mooi zwembad voor de kinderen en verschillende speeltuintjes op de camping. En vlakbij het strand. Inderdaad wel veel kitesurfers maar die tref je met name aan bij de beach bar (tip om even lekker wat te drinken trouwens!). Op de camping is een zeer volledige supermarkt aanwezig waar je 's ochtends ook verse broodjes, stokbrood, gewoon brood en zoete broodjes (zoals berliner bollen) kunt kopen. Verder is er ook nog een slijterij, souvernirwinkel, vishandel en was/strijkservice aanwezig. Op de camping zijn ook losse wasmachines aanwezig waar je zelf kunt wassen (munten verkrijgbaar voor € 5,- per wasbeurt inclusief wasmiddel). Het enige nadeel vonden wij dat je toch wel echt met de auto weg moet als je naar een dorpje wilt. Verder prima camping en zeker een aanrader.

Met partner, Sept. 2013
"Fijne camping!"vertalen
Outdoormensen
7,0

21-12-2013 Wij zijn twee keer geweest. 2012 in het hoogseizoen, en in 2013 halverwege September. Echt een fijne vakantie gehad. Sanitair wordt vier keer per dag schoongemaakt en de supermarkt is goed en niet duur. Er liggen veel supermarkten in de buurt en na een aantal dagen heb je de tom tom niet meer nodig. Echter zou ik nooit meer halverweg september gaan. Er was niks meer te beleven en het personeel was alles al aan het opruimen en de winkel werd nauwelijks aangevuld WC/douche ruimte werd nu maar 1 a 2 keer per dag schoongemaakt en dat merkte je wel. Je merkte echt duidelijk dat het einde van het seizoen was. Er werd geen moeite gedaan. Ik kreeg daar niet echt een vakantiegevoel van en soms vond ik het zelfs onbeschoft. Maar dat was ook eigenlijk het enigste minpuntje. In het hoogseizoen was het allemaal super geregeld en alles was netjes schoon en het strand is super. Zwembaden zijn wat klein maar het strand maakt veel goed. Wij gaan zeker nog een keer terug maar dan in het hoogseizoen!!!!!

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super vakantie!!"vertalen
beuker74
10,0

21-10-2013 Wij zijn in 2013, en 2012 twee keer op la ballena allegre 2 geweest, en beide keren een super vakantie! 1e x in een mediterraneo huisje en de 2e x in een nieuw fluvia huisje. super! Sanitair is echt super schoon, soms wel wat zand, doordat mensen zich afspoelen en het zand niet even wegspoelen, lekker dicht bij het strand, alles op loop afstand, wel veel kitesurfers, maar daar staat deze camping ook bekend om, dus dat wisten wij, soms wel gevaarlijke situatie's omdat het toch wel dicht bij de strandopgang van de huisjes is, voor de kampeer plekken zeker minder overlast van de kitesurfers die soms het zwemgebied wel doorkruisen, maar er is wel toezicht, het zwembad is soms wel erg vol, en toch ook wel klein voor de grote van de camping, maar daar heb je dan wel een enorm groot strand voor terug, met alle ruimte, kortom, een super vakantie gehad, en komen graag weer terug, al is het wel prijzig in het hoogseizoen, we zullen moeten wachten tot vakantie weer gunstig valt.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping"vertalen
linda
7,0

29-10-2013 Hele mooie camping met ruime plaatsen! Genoeg sanitair voor alle plaatsen. Wij stonden op zuid en vonden dit perfect omdat het centraal ligt. Verder zijn alle plekken dicht bij het strand. Ik kan deze camping iedereen aanraden!

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijke vakatie met weinig slaap"vertalen
mikeslagter
9,0

10-09-2013 La Ballena Allegre is een mooie lange camping met goede plaatsen. het is alleen zo jammer dat de je wel een standaard plaats kan reserveren maar zij er geen locatie aan hangen, zeker als je met 2 of meerder gezinnen gaat die graag bij elkaar willen staan. De laantjes voor de honden liefhebbers is perfect wordt ook door de gasten netjes gehouden. Totaal geen last gehad van blaffende honden of hondenpoep. Het grootste probleem vormt eigenlijk de disco Fata. Die gaat om 12 uur open en sluit om ca. 5 uur. Als je daar staat heb je redelijk veel last van zeker het weggaande publiek. Verder is er van alles op de camping aanwezig. Sanitair is prima, ruime hokjes met altijd warm water. Campingwinkel heeft een ruime sortering van een goede kwaliteit. Aanbeveling is de eetgelegenheid boven de beachbar. Erg gezellig en goed eten.

"Prachtige grote schone plaatsen"vertalen
Fam Brus
9,0

25-07-2013 We begrijpen die zeurders van de overige beoordelingen niet, volgens mij kunnen die beter niet naar een camping gaan want ze snappen het camping life totaal niet. Tip: blijf lekker thuis. Zeer vriendelijk personeel, 20 uur per dag schoonmaak sanitair, prima receptie, uitgebreide infoshop, winkel met groot assortiment, 4 km van nieuwe grote supermarkt en Lidl, wijnwinkel, viswinkel, wasserette a 11,90 euro, schoon, gescheiden afval, mooie grote plaatsen, 20 mtr van zee, zwembad vor tieners, zwembad voor gezinnen, zwembad voor de kleintjes met schaduw, overal mooie dorpjes/ steden, (tafel) tennis, sportvelden overzijde camping en nabijgelegen sportcomplex. Uitgebreid fietsen en mountainbikeroutes. Zeer veel mensen komen jaarlijks terug en dat is de beste reclame. De camping is nog volledig in eigen beheer en dat is prijzenswaardig.

"Goed geregeld en gezellig"vertalen
herman van der veld...
8,0

23-10-2013 de camping wordt goed onderhouden, animatie is goed wij zaten in huisje tamariu de huisjes staan goed uit elkaar je kijkt niet bij elkaar op je bord, en dan nog je staat op een camping, personeel helpt goed, best duur een huisje maar ja dat weet je van vakantie op een goede camping in het hoogseizoen, restaurant op de camping is gewoon, maar ja als je uit eten wil is er zat in de omgeving L escala Roses de Bodega. Ook voor andere bezienswaardigheden is er genoeg in de buurt Je kan karten, aqua brava, markten wat wil jen nog meer. Volgend jaar alweer geboekt met het gezin.
Wij hebben jaren op las dunas gestaan maar deze camping is zeker zo goed.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?