Appartement Caleta del Sol - Met uitzicht op zee ****

Appartement Caleta del Sol - Met uitzicht op zee
Caleta del Sol - Met uitzicht op zee

7 reviews over Appartement Caleta del Sol - Met uitzicht op zee in het Nederlands

Prachtige plek, mooi uitzicht

Nanette, 16-8-2017

Het appartement ligt mooi centraal. Met oudere kinderen minder geschikt omdat entertainment niet echt op loopafstand is.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch appartement met waanzinnig uitzicht!

Vermeulen, 21-5-2017

Een super leuk en ruim appartement met een waanzinnig uitzicht! Het appartement heeft alles wat je nodig hebt. De loopafstanden kloppen ook echt dus de huurauto bleef staan voor de dagelijkse boodschappen op de afgesloten parkeerplek. Heerlijk gegeten in de restaurantjes die op loopafstand zijn al hadden we ook kunnen koken, want alles is er. We komen dan ook zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in april 2017

Costa Brava ten top

Fam de Vries, 25-11-2016

Ruim, modern en schoon appartement met prachtig uitzicht op de baai. Appartement bevindt zich op 8e verdieping van appartementencomplex met voornamelijk Spaanse bewoners waardoor leuke en gezellige vakantiesfeer.

Heerlijk strand op 5 minuten lopen. Hebben meerdere stranden bezocht tijdens verblijf maar strand bij appartement bleef onze favoriet. Langzaam aflopend met watersportactiviteiten zoals snorkelen, kanoën en surfen. Langs boulevard meerdere restaurantjes om lekker te eten of wat te drinken.

Voor ons was dit de eerste echte vakantie naar Spanje. Door de centrale ligging van het appartement in de Costa Brava hebben we veel uitstapjes kunnen doen en een goede indruk kunnen krijgen van dit prachtige gebied. We hebben dan ook een top vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Ze zijn er bijna

Walter, 25-9-2016

Een mooi en ruim appartement in een klein en nog niet overladen met toeristen dorpje aan de Costa Brava. Het appartement is gepositioneerd op de 8ste verdieping van een groot appartementen complex. 85% van de bewoners zijn Spaans, de overige bewoners zijn Duits, Belgisch, Frans en Nederlands. Er heerst een echte Spaanse cultuur en dat resulteerde dat het tot laat in de avond levendigheid is op straat. Een prima zwembad en nog geen 300 meter de helling af lopen van een mooi strand. Winkels/supermarkt/bank etc. op loopafstand.

Omdat het complex ook permanent bewoond wordt ben je regelmatig wakker op het tijdstip dat er naar het werk gegaan wordt. Deuren klappen dicht, slaapbanken/stoelen schuiven over de plavuizen vloeren. Het is een gehorig gebouw.

Ideaal parkeren op eigen terrein. Wel hele krappe parkeerplaatsen. Regelmatig duwt de buurman zijn deur tegen je auto aan (resultaat 2 deuren in NL laten repareren/overspuiten :-( ).

Geen last van muggen en andere insecten dit komt mede door de hoogte, 8e verdieping, waar het appartement zich bevind. We hebben het niet hebben van een airco niet gemist.

Veel leuke dorpjes langs de kustlijn te vinden. Van super toeristisch tot idyllische dorpjes met kleine boulevards.

Een paar storingen gehad met het warme water maar deze werd uiteindelijk naar behoren opgelost. Het is een mooi appartement en net in de verhuur. Een aantal tips en adviezen aangedragen en als deze opgevolgd worden is dit appartement een aanrader voor twee personen of een gezin met twee kinderen tot 16 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtig uitzicht en riant appartement

Alexander, 7-4-2016

Een mooi ruim appartement met een fantastisch uitzicht! Het appartement heeft alles wat je nodig hebt ook in de keuken waardoor we zelfs uitgebreid konden koken. Al hebben we ook heerlijk gegeten in de restaurants aan de boulevard van het prachtige zandstrand van Sant Pol, op een paar 100 meter van het appartement. Ja, de loopafstanden kloppen echt waardoor we de huurauto ook voor de dagelijkse boodschappen konden laten staan op de afgesloten parkeerplaats. Golfbanen zijn er ook volop in de buurt, waardoor we heerlijk konden spelen. We hebben genoten van het uitzicht en dit mooie appartement, een echte aanrader!
Gereisd met partner in maart 2016

Prachtig appartement met een fantastisch uitzicht!

Nelleke, 21-1-2016

Een heel mooi, modern appartement en maar enkele minuten lopen van het strand. Het complex biedt veel, zoals een afgesloten parking, een zwembad met een apart deel voor de "kleintjes", speeltoestellen, barbecue, tafeltennis, zonneweide. Winkels en restaurants zijn op loopafstand. Kortom voor jong en oud een ideale omgeving.

Het uitzicht over de baai is werkelijk geweldig!!!

Gereisd met partner in januari 2016
Eigenaar, Eigenaar, 4-2-2016
Wat heerlijk om uw enthousiaste verhaal te lezen over ons appartement. Fijn dat u zo genoten heeft en dank voor deze mooie review. Hopelijk tot ziens!

Supervakantie gehad

Martijn, 16-11-2015

Heerlijk genoten van de spaanse nazomerzon. In dit appartement geniet je van het prachtige uitzicht over de baai van San Pol. De afstand naar het strand is echt 5 minuutjes lopen. Daar vind je een gezellige boulevard en heerlijke restaurants waar je lekkere tapas of verse gevangen vis kunt eten. Voor ieder wat wils. Het appartement is pas verbouwd en heeft een luxe uitstraling. De badkamer is als nieuw en de inrichting is modern.

Via wifi kan je leuke uitstapjes uitzoeken en kijken wat er in de buurt te beleven is. Het dorpje San Feliu de Guixols is leuk om te bezoeken, het is niet heel erg toeristisch, maar biedt wel heel veel leuke dingen, zoals restaurants, lokale markt en authentieke winkels waar je een lekkere wijn of port zo uit het vat kan kopen.

Wij hebben vanuit Schiphol gevlogen. Ter plekke hebben we een leuke autootje gehuurd waarmee je prima uit de voeten kan. Dat gaan we nog keer overdoen kortom... hasta la proxima vez (tot de volgende keer)

Gereisd met partner in september 2015
Eigenaar, Eigenaar, 17-11-2015

Dank voor de leuke reactie, fijn dat je zo genoten hebt in ons appartement. We zien je zeker graag een keer terug. Tip voor de volgende keer: het kan goedkoper zijn om je huurauto al vooraf te regelen in plaats van op het vliegveld in Girona.

Hasta la próxima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caleta del Sol - Met uitzicht op zee in Sant Feliu de Guixols, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caleta del Sol - Met uitzicht op zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caleta del Sol - Met uitzicht op zee scoort een 8.95 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: